هافبک نفت مسجدسلیمان نسبت به اتفاقات بازی با پیکان واکنش نشان داد و مدعی شد در صحنه مصدومیت بازیکن حریف، اتفاقات فوتبالی رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعایی واهی مدعی شد که برای بازگشت روسیه به توافق غلات تلاش همه جانبه ای را انجام داده و منتظر پاسخ مسکو به سازمان ملل است!
سخنگوی وزارت برق عراق اعلام کرد که این وزارت تمام بدهی‌های گازی ایران به مبلغ ۱۱ تریلیون دینار را پرداخت کرده است.
برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.
رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که ائتلاف ادعایی این رژیم با کشورهای عربی علیه ایران شکست خورده است.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز -پنجشنبه چهارم خردادماه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فروند پهپاد را که از سمت لبنان به پرواز درآمده بود، سرنگون کرد.
مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان می‌گوید تمام بازیکنان این تیم پس سوت پایان دیدار برابر فجرسپاسی از گروه داوری حمایت کرده و آنها را به رختکن برده‌اند.
امانوئل پتی، هافبک سابق چلسی، می‌گوید شاهد دعوای بازیکنان این تیم روی نیمکت در جریان شکست برابر آرسنال بوده است.
پدر من سرحال بود، تست می‌داد، تمرین می‌کرد. یادم است وقتی در اسلواکی بود هم می‌گفت چند مرتبه در خیابان بعضی‌ها به او حمله کرده بودند و اتفاقاتی از این دست رخ داده بود. مادرم همیشه می‌گوید من می‌دانم بیماری ناصر طبیعی نبود، او را بیمارش کردند.
وکلای یولیان ناگلزمان مدعی شدند این سرمربی آلمانی تا پیش از انتشار خبر برکناری‌اش در رسانه‌ها، از این موضوع اطلاعی نداشته است.
مقامات جمهوری آذربایجان امروز در بیانیه ای از شلیک نیروهای ارمنستان به سوی مرزبان این کشور خبر دادند؛ ادعایی که ایروان آن را رد کرده است.
بهترین فرصت برای اثبات درستی ادعای همیشگی قلعه نویی فرا رسیده: در حق من جفا شده.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانات رهبر انقلاب درباره مسمومیت دانش آموزان پاسخ محکمی به کسانی بود که مستقیم یا غیرمستقیم جمهوری اسلامی را متهم به دست داشتن در این ماجرا می کردند.
لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، معتقد است قهرمانی این تیم در جام اتحادیه باعث شده که آنها به شکل قابل توجهی افت کنند.
داوران دیدار استقلال و گل گهر بعد از تصمیم جنجالی که در وقت های اضافه گرفتند، از دست بازیکنان حریف به سمت رختکن فرار کردند!
باشگاه نساجی مازندران واکنش طعنه‌آمیزی به اعتراض استقلالی‌ها نسبت به عدم اعلام پنالتی روی قایدی داشت.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شد که این کشتی در ابتدا سعی کرد به سمت آب‌های سرزمینی ایران برود، اما توسط نیروی دریایی انگلیس متوقف شد.
محمدباقر قالیباف خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: شما بحثی را اشاره کردید و گفتید که مصوبات مجلس شورای اسلامی باعث مغایرت ۴۰۰ همتی بودجه شده است، اما آیا مجلس شورای اسلامی این کار را کرده است؟ چنین چیزی درست نیست و در کمیسیون تلفیق هم رخ نداده است.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می‌کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید نتایج ضعیف این تیم باعث شده که او تهدیدهایی خطاب به خودش و فرزندانش دریافت کند.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
کارشناسان داوری تایید کردند که پنالتی تیم نفت آبادان به اشتباه گرفته نشده و اعتراض پیکانی‌ها درست بوده است.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
نچه مانع می‌شود، تعهدی است که آمریکایی‌ها باید بدهند؛ ما موضع‌مان را اعلام کردیم. تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد و بارها اعلام کردیم که به یک توافق عادلانه و خوب پایبند خواهیم بود، لکن آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند. این مشکل در واقع مشکل آمریکایی‌ها است که باید تصمیم بگیرند چه می‌خواهند بکنند!
میثم مجیدی کاپیتان آلومینیوم می‌گوید قرعه سخت این تیم در نتایج سه هفته ابتدایی لیگ دخیل بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ