نمایندگان هلال احمر ایران در نشست کمیته اسلامی هلال بین‌الملل در عربستان حضور یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پایگاه خبری فوتبالی-نشست هماهنگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2023/24 با حضور رییس فدراسیون برگزار شد.
نمایندگان ایران در پایان روز دوم مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا به مرحله دوم رقابت‌ها صعود کردند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی تیم هایی که مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان قاره کهن دریافت کرده اند را اعلام کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق این پروژه را جریان کنفرانسی با حضور نمایندگانی از وزارت راه و ترابری ایران، اردن، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی، سوریه و امارات عربی متحده اعلام کرد.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه هشتم خردادماه با حضور ۱۵ تکواندوکار تیم ملی کشورمان به میزبانی آذربایجان آغاز می‌شود.
رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه نمایندگان بیش از ۶۵ کشور دنیا در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ حضور دارند، از پیش‌بینی و تخمین درآمد دو میلیارد دلاری از این نمایشگاه برای کشور خبر داد.
نمایندگان تنیس ایران حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا را با برتری برابر نمایندگانی از سوریه و قطر آغاز کردند.
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 2023 از صبح امروز با حضور نمایندگان ایران در 5 وزن نخست در قزاقستان آغاز شده است.
بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این مورد به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جمع دیپلمات‌ها، همکاران نمایندگی و نمایندگان و کارکنان ایرانی شاغل نزد دفاتر سازمان‌های تخصصی و بین المللی مقیم ژنو با آنها دیدار و گفتگو کرد.
وزیر ورزش با اشاره به حضور در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس و با تاکید بر اینکه فوتبال محور این نشست بود، گفت: فوتبال ایران باید متحول و استانداردسازی شود.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
نمایندگان تنیس روی میز ایران در صورتی می توانند در رقابت های ۲۰۲۳ قهرمانی جهان شرکت کنند که از سفر به قطر و حضور در رقابت های گزینشی این کشور، سهمیه جهانی لازم را به دست بیاورند.
رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان در حالی از امروز آغاز می‌شود که چهار نماینده کشورمان هم در این مسابقات حضور خواهند داشت.
رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان در حالی از امروز آغاز می شود که چهار نماینده کشورمان هم در این مسابقات حضور خواهند داشت.
رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا با حضور مصطفی ریگی و مسلم مقصودی نمایندگان ایران در روز نخست آغاز می‌شود.
دهمین دوره مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار خواهد شد.
دهمین دوره مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار خواهد شد.
دهمین دوره مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار خواهد شد.
فدراسیون شمشیربازی برگزاری مسابقات ستلایت در اسلحه سابر را در برنامه دارد.
سال‌ سیاه ۱۳۹۹ هیچگاه از خاطر سهامداران بورسی پاک نخواهد شد. همان سالی که بورس روی دور بیماری افتاد و صعود غیرمنطقی آن آغاز شد و بسیاری از مردم با امید کسب سودهای آنچنانی و با اعتماد به صحبت برخی مسئولان، نه تنها نقدینگی بلکه بسیاری از سرمایه‌های خود را به این بازار سپردند و سپس به تماشای سوختن آن نشستند!
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم که با حضور دادستان کل کشور، معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نمایندگان تام‌الاختیار بیش از ۸۰ دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی برگزار شد، اهداف و برنامه های این کمیته را تشریح کرد.
نشست هم‌اندیشی با موضوع بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران عصر روز دوشنبه ششم تیر ماه با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارشناسان این حوزه در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ