محمدرضا گلزار یک استوری از خودروی Lamborghini Aventador منتشر کرده است؛ خودرویی که در امارات سوار آن می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
تصویر جالبی از دوران کودکی محمدرضا گلزار با پیراهن پاس تهران کنار فیروز کریمی منتشر شده است.
تصویر جالبی از دوران کودکی محمدرضا گلزار کنار فیروز کریمی منتشر شده است.
محمدرضا گلزار در زمان کودکی در یکی از دیدار‌های تیم پاس کنار فیروز کریمی حضور داشته است.
درخواست از هوش مصنوعی برای به تصویر کشیدن کودکی استاد شجریان و عادل فردوسی پور، نتیجه جالبی را به همراه داشته است.
آیین الحاق سامانه سلاح کروز راهبردی برد بلند دریایی ابومهدی به نیروی دریایی ارتش و سپاه با حضور امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع، دریادار حمزه‌علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش و سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه برگزار شد.
تصویر جدیدی از امین منوچهری و محمدرضا گلزار منتشر شده است.
حجج الاسلام محمدرضا و محمدباقر سیستانی فرزندان مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سیستانی در مراسم ترحیم واعظ فقید شیخ محمدباقر مقدسی در نجف اشرف شرکت کردند. شیخ محمد باقر مقدسی از خطبا و علمای برجسته نجف هفته گذشته در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. وی متولد ۱۹۳۹ در نجف و یکی از برجسته‌ترین خطبای حسینی به شمار می‌رفت. شیخ باقر مقدسی علاوه بر تحصیلات حوزوی، تحصیلات دانشگاهی نیز داشت و صاحب صدای زیبایی بود.
محمدرضا گلزار به تازگی در اینستاگرام یک جوک منتشر کرده است. سام درخشانی که مدتی با استوری جوک‌هایش سوژه‌ی مخاطبان در فضای مجازی شده است به این عمل گلزار با انتشار یک استوری واکنش نشان داد. درخشانی گلزار را متهم هب سرقت جوک کرد.
محمد رضا گلزار با انتشار تصویری از قهوه خوردن و تنیس بازی کردن خود در دبی سوژه شد.
مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد. شامگاه جمعه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین قم در سن ۸۳ سالگی درگذشت.
محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون از کفش های عجیب خود با انتشار تصویری در صفحه مجازی رونمایی کرد.
در ادامه رونمایی هر روزه محمدرضا گلزار از اتفاقات زندگی‌اش، این بار گلزار ماشین لوکس و پیراهن گرانقیمت خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشت!
انتشار تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه برای بسیاری از کاربران فضای مجازی تعجب برانگیز بود.
انتشار تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه برای بسیاری از کاربران فضای مجازی تعجب برانگیز بود‌.
تصویری وایرال شده از محمدرضا گلزار در کنار ستاره محبوب تیم ملی فوتبال رضا قوچان نژاد را ببینید
تصویری از یک دختر ۲۶ ساله در فضای مجازی وایرال شده که برخی او را همسر محمدرضا گلزار می‌دانند.
روز گذشته چارلز سوم در ۷۴ سالگی رسما پادشاه بریتانیا شد. تصویری از دوران کودکی وی در کنار محمدرضا پهلوی در هنگام سفر به ایران را مشاهده کنید.
حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان رییس اسبق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در بخشی از کتاب «۱۴سال رقابت ایدئولوژیک شیعه در ایران» با اشاره به ترور نافرجام محمدرضا پهلوی در بهار ۱۳۴۴ به درست رضا شمس‌آبادی، نوشت: «سازمان انقلابی حزب توده ایران در آذر سال ۱۳۴۳ در تیرانا پایتخت آلبانی، فعالیت خود را اعلام کرد. این سازمان ایدئولوژی خود را مارکسیسم‌ـ مائوئیسم و خط‌مشی خود را مبارزه قهرآمیز اعلام کرد.
محمدرضا تاجیک گفت: امروز، حال و احوال تدبیرگران ما مثل حال و حالت شکاری می‌ماند که از شکارچی خود ایده و تصویر و تعریفی ندارد و تنها از رهگذر تجربه تمامیت و کلیت ناشناخته شکارچی می‌تواند شناختی نسبت بدان حاصل کند. آشکار است که چنین شرایطی، به تعبیر دریدا، شرایط فقدان تصمیم و تدبیر است، شرایط ظاهر شدن کلید‌ها در نقش قفل است، شرایط انفعال و وانهادگی است،
موزه خودرو نیاوران سال ۱۳۹۱ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد و اکنون یکی از بخش‌های پربازدید این کاخ است؛ جایی که شماری از خودرو‌های شخصی خاندان پهلوی اول و دوم، موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های کوچک فرزندان این خاندان در فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع به نمایش گذاشته شده است.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
از مجموع ۲ فروند هواپیمای شخصی و تشریفاتی محمدرضا شاه، یک فروند بویینگ ۷۲۷ (به جز جت شخصی اشرف پهلوی) از حدود سال ۱۳۷۲ در نمایشگاه و موزه هوایی تهران، نگهداری می‌شود. بویینگ ۷۲۷ با نام «شهباز» و ۳ موتور جت در واقع دومین هواپیمای شخصی و تشریفاتی خاندان شاه پهلوی دوم بوده که بعد از تبدیل به «وی‌آی‌پی» سلطنتی، به سیستم «اختلال فرکانس» با هدف عدم ردیابی و شناسایی و اجرای شگرد‌های امنیتی، مجهز شد.
احمد کامرانی از متهمان ترور محمدرضا پهلوی روز گذشته درگذشت و امروز در مزار دشت‌افروز زادگاهش ـ کاشان ـ به خاک سپرده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ