اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب هوش مصنوعی با سلاح های آینده موضوع بسیار نگران کننده‌ای است؛ از همان روزهای اولیه قدرت گرفتن هوش‌مصنوعی، دانشمندان پتانسیل آن را برای تأثیرگذاری بر جنبه‌های مختلف زندگی بررسی کرده‌اند.
قصه تلخ فرزند طلاق/ بازداشت مادر و پسر جوان به‌خاطر سرقت طلا‌های کودکان/ قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله/ هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت/ قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه/ کلاهبرداری‌های میلیاردی با رسید‌های جعلی!/ شلیک‌های مرگبار یک زن به شوهرش
با رسیدن موشک‌های مقاومت فلسطین به منطقه حولون واقع در نزدیکی تل‌آویو و فعال شدن پدافند موشکی صهیونیست‌ها، وحشت از تکرار اصابت این موشک‌ها صهیونیست‌ها را فراگرفته است.
به دنبال وقوع این حادثه که با تیراندازی همراه بوده است خیلی زود گشت پلیس در محل حادثه حضور یافتند و با پیکر خونین پدر و پسری حدوداً ۶۰ و ۳۴ ساله روبه‌رو شدند که بر اثر شلیک گلوله غرق در خون بودند.
جاسوس های دو جانبه!/ شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه/ پاندای شعبده باز در قفس پلیس!/ قتل؛ پایان درگیری ۲ مرد همسایه/ جاساز ۳۸ کیلو شیشه در وانت عبوری/ شیطان در جلد میهمان خانه مردی با دخترش/ محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی/ جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
درگیری های اخیر در عرصه فلسطین با یورش شهرک نشینان و به ویژه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و جرح نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی طی چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ و بازداشت حدود ۵۰۰ نفر از فلسطینیان آغاز شد.
مانورنظامی گردان‌های قدس قرار است شامل شلیک موشک و توپخانه، استقرار نیروهای سرایا و فعالیت نیروهای مختلف دیگر باشد.
همزمان با افزایش مانور نظامی آمریکا و کره جنوبی، پیونگ یانگ آزمایش های تسلیحاتی بیشتری را آغاز کرده است.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از به صدا درآمدن آژیر خطر در سرزمین های اشغالی خبر دادند.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با نام سردار شهید نصرالله شفیعی با هدف آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس و عملکرد مطلوب سامانه موشک‌های کروز دریایی با موفقیت برگزار شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری رزمایش با نام «سردار شهید نصرالله شفیعی» با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس خبر داد.
شلیک های مرگبار مرد مسلح به همکارانش
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان که به بوسنی سفر کرده است در نشست خبری با وزیر خارجه این کشور درباره ناارامی های اخیر در کشور توضیحاتی ارائه داد.
رسانه های صهیونیستی از شلیک موشک از سمت غزه به سوی اراضی اشغالی خبر می دهند.
انگلیس می گوید که روسیه احتمالاً کلاهک های هسته ای را از موشک ها حذف و آن ها را به سمت اوکراین شلیک می کند.
معاون مرکز روسی آشتی طرف های درگیر در سوریه از مقابله سامانه پدافند هوایی سوریه با موشک های شلیک شده از جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد.
ارتش کره جنوبی از شلیک دو موشک بالستیک کوتاه برد کره شمالی به سمت آب های شرقی این کشور خبر داد.
کره شمالی همزمان با استقرار مجدد ناو آمریکایی، موشک های بالستیک شلیک کرد.
یک مسئول رژیم صهیونیستی گفت که موشک های شلیک شده توسط گروه های مقاومت فلسطین به سمت قدس بسیار دقیق بود.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از موج جدید شلیک موشک های مقاومت از غزه به سمت فلسطین اشغالی و شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از موج جدید شلیک موشک های مقاومت از غزه به سمت فلسطین اشغالی و شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه خبر دادند.
درپی این جنایت آفرینی صهیونیست ها، گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از شب گذشته تا امروز مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت ها و خمپاره های خود قرار داده است.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از موج جدید شلیک موشک های مقاومت از غزه به سمت فلسطین اشغالی و شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه جمعه از به صدا درآمدن آژیر خطر در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ