برنامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و همچنین تقابل دو مهاجم تیم ملی ایران در این رقابتها مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انرژی خورشیدی یک گزینه عالی است، اما دارای برخی معایب آشکار است. در شب انرژی تولید نمی کند و در طول دوره های آب و هوای بد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، بنابراین دقیقا قابل اعتماد نیست مگر اینکه بتوانیم مقادیر زیادی انرژی را ذخیره کنیم تا در این دوره ها استفاده شود که خودش یک مشکل است، زیرا باتری ها فوق العاده گران هستند.
تیم زنان بارسلونا با نتیجه 3-2 وولفسبورگ را از پیش رو برداشت و جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد.
اگر برای گشت و گذار از یک مسیر خاکی قدم زنان در همان انتهای روستا بالا بروید، روستا از ارتفاع زیرپایتان قرار می‌گیرد. اگرچه آب و هوای دلپذیر فیلبند حالتان را تازه می‌کند، اما دیدن خانه‌های ویلایی با سقف‌های نارنجی رنگ، چشم انداز این روستا را هم مانند بسیاری از نقاط ییلاقی و خوش آب و هوای دیگر مازندران خراب کرده است. زیرا خانه‌های روستایی با ایوان‌ها و معماری سنتی‌شان بین آن ویلا‌های سنگی و آجری گم شده‌اند.
زیبایی دشت دریاسر در ارتفاعات تنکابن در فصل بهار به‌ویژه اردیبهشت و اوایل خرداد به دشت پر از گل‌های زردش است. ویدئو و تصاویر زیر مربوط به ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ است. اگر دلتان می‌خواهید از بهشت ایران یعنی دشت دریاسر دیدن کنید الان بهترین زمان بازدید از این دشت رویایی است، زیرا گل‌های زرد این دشت باز شده‌اند.
مگنتوسفر زمین، یک حباب مغناطیسی محافظ است که بخش بیرونی سیاره ما را در برگرفته و ما را در مقابل تشعشات مضر خورشید و همچنین طوفان‌های خورشیدی محافظت می‌کنند. این بخش جدایی ناپذیری از محیط فضایی است که سیاره ما را در برگرفته. دانشمندان می‌توانند رویداد‌های آب و هوای فضایی که بر زمین تاثیرگذار است را با درک ماهیت مگنتوسفر و خورشید پیش‌بینی کرده تا افراد برای رویارویی با این وقایع آماده شوند.
جایزه بهترین بازیکن زمین در دیدار ناپولی به میلان به رافائل لیائو رسید.
سفر در زمان، رویای همیشگی که رهایمان نمی‌کند، فکر کنید حتی هیتلر هم چنین رویایی داشت و در فکر ساخت سفینه‌ای بود که با آن بشود در زمان سفر کرد. این همه فیلم و سریال‌هایی که در این زمینه ساخته شده نشان می‌دهد سفر در زمان فکر بشر را همیشه مشغول کرده، آیا می‌شود؟ آیا ممکن است؟ آیا با این حجم پیشرفت بشر به اجرایی شدن سفر در زمان نزدیک شده‌ایم؟ این ویدیوی دو دقیقه‌ای پاسخ سوال‌هایتان را خواهد داد.
رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل گفت: فرمت چینی می‌تواند رویکرد متفاوتی برای درگیری ایران و اسرائیل ارائه دهد که تل آویو قبلاً آن را در نظر نگرفته بود. ما در زمان رهبری قبلی شاه رابطه بسیار بسیار خوبی با ایران داشتیم. هیچ تضاد منافع واقعی بین اسرائیل و ایران وجود ندارد. ما رویارویی ارضی نداریم. ما مرز مشترک نداریم و هیچ دلیل واقعی وجود ندارد که باید بین اسرائیل و ایران حالت جنگی برقرار شود.
از زمان حمله روسیه به اوکراین، ترس از رویارویی هسته‌ای افزایش یافته است. پوتین حجم و قدرت زرادخانه مسکو را به جهان یادآوری کرد و گفت که آماده است از همه ابزار‌های لازم برای دفاع از "تمامیت ارضی" روسیه استفاده کند.
تیم رویایی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان معرفی شدند که آیتک سلامت از تیم سریک گنبد عنوان ارزشمندترین بازیکن را به دست آورد.
تیم والیبال سریک گنبد در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زنان برابر سایپا کام‌بکی رویایی داشت و  با شکست حریف به دیدار فینال راه یافت.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: دیدار با تاجیکستان و قرقیزستان پیش از رویارویی با ازبکستان برای ما حکم بازی تدارکاتی داشت.
ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: زمانی که متوجه شدیم باید در لیگ باشگاه غرب آسیا شرکت کنیم، هیجان زده شدیم، چون این فرصتی است تا با بهترین تیم‌های منطقه از کشورهای دیگر بازی کنیم.
برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، می‌گوید آماده رویارویی با هر چالشی در زمین بازی است.
ژوائو ماریو، هافبک بنفیکا، می‌گوید رویارویی با نیمار در زمین دشوار اما لذتبخش است.
سیدمهدی حجتی، حقوقدان با اشاره به اینکه استفاده از ابزار‌هایی مانند گشت ارشاد زمانی می‌تواند موجه باشد که توأم با ایجاد احساس امنیت در شهروندان و همراهی آنان با پلیس باشد، افزود: وقتی که تأسیسی مانند گشت ارشاد کارایی خویش را بر خلاف اهداف اصلی و اولیه‌ای که از ایجاد آن دنبال می‌شد از دست داده است و مردم از حضور گشت‌های ارشاد در کوچه و خیابان دچار احساس ناامنی برای خویش و فرزندانشان می‌شوند، اصرار بر تداوم آن غیرمنطقی و نتیجتاً منجر به رویارویی پلیس با مردم و بیشتر شدن شکاف بین ملت و حکومت می‌شود و با مؤلفه‌های حکمرانی مطلوب در تعارض قرار می‌گیرد که باید از این اقدامات پرهیز کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
پاس گل جهانبخش در بدو حضورش در زمین باعث شد تا سانتیاگو خیمنز شبی رویایی در روتردادم تجربه کند.
تقابل پورتو و لورکوزن که رویارویی آزمون و طارمی هم محسوب می‌شود، روز‌های ۱۲ و ۲۰ مهر (به ترتیب بازی رفت و برگشت) خواهد بود.
محمدعلی کاظمیان با گلی انفرادی در دقیقه 27 دروازه پیکان را به زیبایی هر چه تمام تر باز کرد تا اولین گل مس در بازگشت به لیگ برتر رویایی باشد.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ