مخالفت نماینده مجلس با ثبت‌نام تاج در انتخابات فوتبال
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده مجلس به بیان توضیحاتی درباره حذف معافیت‌های مالیاتی از برنامه هفتم توسعه و مخالفت مجلس با حذف اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه شرکت‌های دانش بنیان پرداخت.
خیراً ویدئویی از مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی منتشر شده که در مخالفت با شفافیت این گونه استدلال (!) می‌کند که خدا و پیغمبر و ائمه هم با مردم شفاف نبودند. خدا هم همه چیز را به ما نمی‌گوید و می‌گوید شما ظرفیت ندارید همه چیز را به شما بگویم.
محسن پیرهادی نماینده تهران در مجلس پاسخ تندی به توئیت اخیر میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: متاسفانه در کشور ما هر صحبتی در دفاع از حقوق زنان می‌شود از سوی برخی افراد فمینیست محسوب می‌شود. برخی مقابله نمی‌کنند و صراحتا اعلام می‌کنند بله من فمینیست هستم، اما این فمینیست بودن به معنی دفاع از حقوق زنان و نه چیز دیگری است.
یک نماینده مجلس در مخالفت با لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار گفت: در کجای اسلام فق‌های اهل سنت و تشیع و حتی یهودی و مسیحی چنین نظری داده‌اند که با یک خشونت اندک شما می‌توانید درخواست طلاق کنید.
یک نماینده مجلس در مخالفت با لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار گفت: در کجای اسلام فق‌های اهل سنت و تشیع و حتی یهودی و مسیحی چنین نظری داده‌اند که با یک خشونت اندک شما می‌توانید درخواست طلاق کنید.
آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند
محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به عنوان مخالف گفت: اگر قرار باشد افزایش پلکانی اعمال شود بدان معناست که ما تفاوتی بین بی عدالتی و تبعیض گذاشته‌ایم این یعنی فرقی نمی‌کند بین کسی که سابقه ۲۰ ساله دارد با کسی که تازه استخدام شده است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
ولی اسماعیلی، نماینده گرمی و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ افزایش حقوق کارکنان دولت ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است. البته این پیشنهاد دولت است و با وضعیت فعلی اقتصاد در کمیسیون تلفیق تغییراتی روی میزان افزایش حقوق کارکنان دولت صورت می‌گیرد.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
نماینده ارومیه در مجلس مخالفت خود را با طرح "ممنوع الخروجی دانشجویان هنجارشکن" اعلام کرد.
یک نماینده مجلس در خصوص عدم تجربه و اظهارات پیشین عبدالملکی در مخالفت با مناطق آزاد، می‌گوید که فرزندان انقلاب اگر در گوشه‌ای عملکرد ضعیفی داشته‌اند، دلیل نمی‌شود برای همیشه کنار گذاشته شوند. ایشان جوان است و احتمال دارد یک جایی اظهار نظری داشته باشد، ولی اینکه کلا ظرفیت‌ها را ببندیم کار درستی نیست.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: اهل سنت ایران محب اهل بیت و طرفدار نظام بوده و شهدای فراوانی در این راه تقدیم کرده‌اند، انتقادات آنها نباید به اختلافات مذهبی یا مخالفت با نظام تعبیر شود.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
آیا واقعا دولت با دو قوه دیگر کشور در زمینه بازگشت تاج و کی‌روش اختلاف جدی تا این حد دارد؟ دولت رئیسی با آرایی که قوه قضائیه صادر کرده و موضع علنی نماینده های مجلس مخالفت دارد؟
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف می‌کند نمی‌شود انتظار داشت که تنها ۴ قلم کالا گران شود، هرکسی که این حرف را گفته اشتباه کرده است.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس در توئیتی به انتقاد از آمریکا پرداخت. برخی رسانه‌ها این توئیت را در مخالفت با توافق هسته ای ارزیابی کرده‌اند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بنده مخالف تفکیک وزارت صمت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی هستم و به جای آن باید وزارت صمت از حوزه بنگاه‌داری خارج شود.
وزارت بهداشت که متولی واکسیناسیون علیه کروناست، هنوز از انتشار آمار استقبال مردم از تزریق دوز چهارم سر باز می‌زند و اطلاعی از میزان تزریق این دوز یادآور در دست نیست، اما شواهد حکایت از آن دارد که میزان تزریق دوز اضافه چهارم واکسن بسیار اندک بوده است؛ وضعیتی که با توجه به شروع موج بعدی بیماری، نگران کننده است و باید به سرعت تغییر کند.
اختصاص وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن موضوع تازه‌ای نیست که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته اند. اما در مورد پرداخت این تسهیلات از سوی بانک ها، برخی کاربران ادعا دارند که هیچ بانکی فعلا در سراسر کشور با وثیقه گذاشتن یارانه و و دیگر تضامین وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن پرداخت نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ