به نظر می‌رسد که سرنوشت سعید عزت‌اللهی به‌زودی مشخص خواهد شد و او تیم جدیدش را انتخاب می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسناد جالب و قابل توجهی از دلایل عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و حذف این تیم از آسیا منتشر شده است.
رئیس جمهور در دیدار نمایندگان مجلس ملی نیکاراگوئه گفت: اشغال نظامی، کودتا و تحریم را حربه نظام سلطه علیه ملت‌های مستقل دانست و گفت: نظم کنونی جهان در حال تغییر است.
با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) مشخص شد که این بانک با جلب کامل اعتماد شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ضمن تقویت جایگاه خود در شبکه بانکی کشور، در مسیر درست و اصولی بانکداری حرفه ای حرکت می کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: توسعه مبادلات اقتصادی با آمریکای لاتین بسیار مهم است و سفر رئیس‌جمهور به آمریکای لاتین کاملاً به موقع است.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
قالیباف رئیس‌ مجلس شورای اسلامی در همایش نظم نوین جهانی گفت: حربه دشمن در جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی برای ایران اسلامی، حربه اقتصادی است و باید بخش اقتصادی را تقویت کنیم.
با طولانی شدن روند جنگ در اوکراین، منابع آماری نشان می‌دهند که جوانان اوکراینی برای فرار از خدمت سربازی به شکل بی‌سابقه‌ای به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی روی آورده‌اند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، از ترکیب منتخب یازده ستاره ای که در دوران حرفه ای خود با آنها بازی کرده است، رونمایی کرد.
مس کرمان که در بازی شش امتیازی هفته قبل خود برابر نفت آبادان از تصمیمات داوران متضرر شد، در چند روز گذشته صحبت های زیادی را در رابطه با داوری بازی های پیش روی خود انجام داد.
تحریم‌های شدید، ایران را متوجه توانایی‌ها و نیروهای درونی خود کرد و در همین مدت تحریم‌ها، زمینه پیشرفت‌های بسیاری برای ایران مهیا شد و کشور ما توانست در زمینه‌های مختلف از جمله «علم و فناوری»، «پزشکی و بیولوژیک»، «هوا-فضا»، «هسته ای» و «نانو» به پیشرفت‌های شگفت آوری دست یابد.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور بلاروس تاکید کردند: کشورهای مورد تحریم آمریکا باید با همکاری یکدیگر این حربه را از بین ببرند.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه تاکید کردند: کشورهایی که مورد تحریم آمریکا قرار گرفته‌اند باید با همکاری یکدیگر و با تشکیل یک مجموعه مشترک، حربه تحریم را از بین ببرند.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی این تیم مقابل سپاهان اصفهان در جام حذفی و صعود به مرحله بعدی این رقابتها را نتیجه آنالیز و هوشمندی کادر فنی در شناخت حریف دانست.
فرزاد حسینخانی سعی کرده با تزریق روحیه به همه اعضای تیمش، شور و حال متفاوتی از روزهای قبل در اردوی مس کرمان حاکم کند.
باشگاه استقلال در آخرین لحظات بازار نقل و انتقالات زمستانی، قرارداد یزدانی را یک طرفه فسخ کرد.
رئیس مرکز مطالعات رسانه ای و راهبردی الرفد، با بیان اینکه عراق امروزی نمی تواند تحت پروژه آمریکایی ها قرار گیرد، تأکید کرد که نیروهای مردمی و مقاومتی زیادی مخالف حضور آمریکا در عراق هستند.
آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: موضوع فتنه، یک جریان خطرناک است حتی در زمان پیامبر (ص) نیز بر پیروان تاثیر گذاشته است و سبب اختلاف شد و این جریان می‌تواند زمینه ضعف اسلام و امت اسلامی را فراهم کند و یا می‌تواند شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که مسیر حق برای مردم باز و روشن شود.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
قالیباف با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه از ترور فیزیکی و نه از راه‌انداختن صحنه جنگ شناختی ابایی ندارد، عنوان کرد: می‌دانیم که در برخی حوزه‌ها به ویژه اقتصادی، اشکالات و ضعف‌هایی داریم و تحریم همین تروریسم‌ها موجب تحمیل مشکلات اقتصادی شده است که البته بخشی هم از ضعف ما در حوزه مدیریتی و کم توجهی ما مسئولان بوده است که باید کمک کنیم تا بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.
سرمربی تیم ملی آمریکا تصمیم گرفت تا تمرین تیم را در فاصله دوری از خبرنگاران برگزار کند.
کانون مدارس اسلامی طی بیانیه‌ای به‌مناسبت سیزدهم آبان‌ماه اعلام کرد: این روزها دختران ایرانی با حربه‌ بی حجابی و فروپاشی نقش زن در خانواده محور اصلی توطئه ورزی دشمن هستند.
در اقدامی جالب توجه دو بازی پیش فصل لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا به میزبانی امارات برگزار می شود.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال حربه جالبی را برای لو نرفتن ترکیب تیمش مقابل سپاهان اتخاذ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ