منابع عراقی از شلوغی پمپ بنزین ها در بصره و شنیده شدن صدای تیراندازی در بغداد برای متفرق کردن طرفداران صدر خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی از وقوع تیراندازی به ایست بازرسی «الزعیم» ارتش در نزدیکی بیت المقدس خبر دادند.
در حادثه تیراندازی در یک مرکز خرید در ایالت «کلرادو» واقع در آمریکا، یک نفر به قتل رسید.
در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان که در آذربایجان در حال برگزاری است، تیم میکس کشورمان مدال نقره خود را قطعی کرد.
وقوع تیراندازی در پایتخت آمریکا به کشته شدن دست کم سه نفر منجر شد.
بر اثر وقوع تیراندازی در مرکز تل‌آویو، ۳ صهیونیست زخمی شدند.
بر اثر وقوع تیراندازی در مرکز تل‌آویو، ۳ صهیونیست زخمی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود با بیان اینکه محیط‌بانان این اداره از ساعت پنج صبح در منطقه شکار ممنوع تپال شاهرود رفتار این شکارچیان را رصد کرده‌اند، گفت: سه شکارچی شرور چندین بار به سمت محیط‌بانان تیراندازی کردند.
بر اثر تیراندازی شهرک‌نشینان صهیونیست در شرق رام‌الله، یک فلسطینی شهید و ۲ تَن زخمی شدند.
در حادثه تیراندازی به کنسولگری سوئد در ازمیر واقع در ترکیه، یک نفر به‌شدت زخمی شد.
رسانه‌های محلی بورکینافاسو اعلام کردند که صدای تیراندازی در نزدیکی پایگاه هوایی نظامی در شهر واگادوگو، پایتخت این کشور شنیده شده است.
بر اثر تیراندازی سرباز حفاظت از راه‌آهن در قطاری در هند، ۴ نفر کشته شدند.
بر اثر وقوع تیراندازی در ایالت «ایندیانا» واقع در آمریکا، یک نفر کشته و چندین تَن هم زخمی شدند.
در پی تیراندازی در نزدیکی خیابانی در مرکز روتردام هلند، سه نفر زخمی شدند.
سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ از اجرای عملیات تیراندازی شبانه به اهداف هوایی در این رزمایش خبر داد.
مشهد ـ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: قاچاقچیان مواد مخدر با تیراندازی هوایی پلیس در مشهد زمینگیر شدند و محموله ۲۰۲ کیلوگرمی تریاک آنها کشف و ضبط شد.
متهم گفت: من یک خشاب تیراندازی هوایی انجام دادم. به هیچ ماموری تیراندازی نکردم. اگر من یک خشاب تیر را به سمت ماموران می‌زدم که به جای سه نفر ۵۰ مامور کشته می‌شد. اشتباه من فقط این بود که با اسلحه و با اصرار سعید یعقوبی تیراندازی هوایی انجام دادم.
رویترز در خبری فوری اعلام کرد: در حادثه تیراندازی در یک پایگاه هوایی در شهرک واینر نویشتات در اتریش، یک نظامی کشت شده و چندین نفر دیگر زخمی شده اند.
نماینده سابق پارلمان لبنان که یکی از مخالفان سرسخت تیراندازی در مراسم عروسی بوده است، در یک مراسم عروسی دست به اسلحه شد و تیر هوایی شلیک کرد!
پرواز گسترده و هماهنگ بالگردها، تیراندازی شبانه، اجرای عملیات متحرک هوایی تیم‌های واکنش سریع ویژه ۶۵ در کمترین زمان ممکن از جمله اقدامات رزمایش ۱۴۰۱ نزاجا بود.
پلیس واشینگتن دی سی اعلام کرد که مردی بامداد روز یکشنبه پس از کوبیدن خودروی خود به موانع نزدیک محوطه ساختمان کنگره آمریکا و تیراندازی هوایی از داخل خودرو، خودکشی کرده است.
نیرو‌های طالبان امروز برای متفرق کردن زنانی که دست به اعتراض زده بودند، اقدام به تیراندازی هوایی کردند. بر اساس گزارش‌ها حدود ۴۰ زن با تجمع و سردادن شعا‌رهایی نظیر «نان، کار و آزادی» در مقابل وزارت معارف/ آموزش و پرورش در کابل راهپیمایی کردند. نیرو‌های طالبان معترضان را محاصره کردند، گوشی‌های همراه شماری از معترضان را شکستند و آنان را برای ساعاتی در یک مغازه حبس کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ