وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور ضدحملات ارتش اوکراین در محور زاپروژیا را دفع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: بیش از ۱۷۵ نظامی اوکراینی در محور زاپروژیا کشته شدند.
ادعای پذیرش داوطلبی که مردود شده و یا پذیرش فردی با رتبه ۱۷۵ هزار در رشته پزشکی! بدون ارائه هرگونه سندی کذب محض بوده و این ادعا‌های کذب، آشکارا اعتماد عموم مردم و داوطلبان آزمون‌های سراسری به نظام آموزشی کشور را هدف گرفته است.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از معاینه پزشکی ۱۷۵ ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در یکی، دو هفته باقی مانده هم بقیه رشته‌ها را انجام بدهیم.
ادعای پذیرش داوطلبی که مردود شده یا پذیرش فردی با رتبه ۱۷۵ هزار در رشته پزشکی! بدون ارائه هرگونه سندی کذب محض بوده و این ادعا‌های کذب، آشکارا اعتماد عموم مردم و داوطلبان آزمون‌های سراسری به نظام آموزشی کشور را هدف گرفته است.
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت به خبرآنلاین گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: ۳۵ هزار واحد مسکونی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای جامعه زیر پوشش این سازمان حمایتی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری گفت: تاکنون حدود ۱۷۵ نفر از برترین متخصصان شاغل در خارج از کشور تایید اولیه ثبت نام در سامانه طرح جایگزینی سربازی را اخذ کرده اند.
معاملات امروز بازار سرمایه با رشد حداقلی شاخص کل بورس و رشد حداکثری نمادهای متوسط همراه شد.
حراجی RR Auction از فروش یک چک قدیمی اپل با امضای استیو جابز خبر داده. نکته جالب این چک آدرس اولیه شرکت اپل است که به پالو آلتو اشاره دارد. این چک در تاریخ ۸ ژوئیه ۱۹۷۶ برای شرکت خدمات مشاوره‌ای Crampton, Remke & Miller به مبلغ ۱۷۵ دلار صادر شده بود. اما حالا پس از چهار دهه، با قیمت ۱۰۶,۹۸۵ دلار به فروش رسیده است.
معروف بود که جابز دوست نداشت به کسی امضا دهد و بنابراین اقلامی که او امضا کرده است، کمیاب محسوب می‌شوند.
دادگاه عالی طالبان اعلام کرده است که محاکم حکومت طالبان در سراسر افغانستان تاکنون ۱۷۵ حکم قصاص، ۳۷ حکم سنگسار و ۴ حکم آوار کردن دیوار بر محکومان را صادر کرده است. عبدالمالک حقانی، معاون این دادگاه گفته این احکام در صورت تایید شورای رهبری و کابینه طالبان «مرحله به مرحله» اجرا خواهد شد.
به گفته کارشناس بورس ارزش معاملات در هفته‌ای که گذشت بالغ ۱۷.۵ همت در هر روز بود که نسبت ۱۴ همت یک ماه اخیر و ۱۰ همت دو ماه اخیر روند صعودی داشت ضمن اینکه ارزش معاملات در آخرین روزهای هفته نسبت به میانگین هفته نیز بالاتر بود. تلاطم‌های بازار در روزهای اخیر افزایش یافته و سرانه خرید و فروش بالاتر از میانگین‌های گذشته است.
محبوبی‌پور با بیان این‌که علایم اکثر مراجعه‌کنندگان استرس و اضطراب ناشی از ترس است، اظهار کرد: مردم و خانواده‌های عزیز اخبار مربوط را از طریق مراجع رسمی دریافت کنند و نگرانی در خصوص سلامت دانش‌آموزان نداشته باشند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرار آتش‌نشانان در ۱۷۵ نقطه در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های اصلی و بزرگ خبر داد و گفت: ۴۰۰ آتش نشان در این استقرارها حضور دارند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در روز طبیعت ۴۰۰ آتش‌نشان در ۱۷۵ نقطه از جمله پارک‌ها و بوستان‌ها حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.‌
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درخصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی در روز طبیعت، گفت: نیروهای آتش‌نشانی در روز ۱۳ فروردین در ۱۷۵ نقطه شهر مستقر هستند.
رئیس سازمان داوطلبان مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر برای زلزله زدگان خوی، ترکیه و سوریه را اعلام کرد.
تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز موفق شد با نتیجه عجیب ۱۷۶ بر ۱۷۵، میزبانش کلیپرز را شکست دهد تا دومین بازی پر امتیاز تاریخ NBA را ثبت کند.
بر اثر انفجار بمب کنار جاده در مسیر درعا به دمشق، ۱۵ نفر از نیروهای امنیت داخلی سوریه زخمی شدند.
مجموع عرضه ارز در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۷۲۹ میلیون دلار رسید.
منطقه ۱۵ با شاخص آلودگی ۱۷۵ بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا در حال حاضر آلوده‌ترین منطقه تهران است و پس از آن منطقه ۱۲ با شاخص ۱۶۴ آلوده‌ترین هوای پایتخت را دارد.
روستای دِلارام به دهکده پزشکان معروف است که در این روستا ۱۷۵ پزشک از ۱۸۰ خانواده برخاسته است.
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید قوانین سختگیرانه دولت چین برای مقابله با کرونا، پرواز به این کشور را دشوار کرده است.
دخترکوچک گفت: مادربزرگم هر یک یا دوماه من و خواهر و برادرم را به مشهد می‌آورد تا در مکان‌های تردد مسافران و گردشگران گدایی کنیم وقتی پول زیادی جمع می‌شد همه ما به بابل بازمی گشتیم و بعد از مدتی دوباره به مشهد می‌آمدیم، اما از یک سال قبل مادربزرگ و عمویم نقشه دیگری کشیدند تا پول بیشتری به دست بیاوریم این بار مادر بزرگم ما را به مشهد می‌آورد تا با شگردی خاص از مسافران و به ویژه کسانی که پوشش عربی داشتند سرقت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ