قرارداد رسمی حضور تیمی ملی فوتبال ایران در رقابت های تورنمنت اردن بسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۴۳ درصدی ردیف اعتباری خیرین در بودجه امسال خبرداد و گفت: ۲ هزار پروژه با استعداد ۱۰ هزار کلاس درس با شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
دزپارت- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: ۲ هزار پروژه در قالب ۱۳ هزار کلاس درس کشور تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
تقابل ایران و قطر در تورنمنت اردن با توجه به حضور امیر قلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش جذابیت ویژه‌ای خواهد داشت.
تیم‌ ملی فوتسال ایران که مهرماه امسال در فینال جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن شکست خورده بود حالا یکبار دیگر فرصت بازی با این تیم را این بار در فینال تورنمنت تایلند پیدا کرده است.
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران عرضه گوشت مرغ در آبان امسال نسبت به مهرماه ۱۴ درصد افزایش داشته است؛ هرچند همچنان مقدار عرضه گوشت مرغ و طیور در این ماه ۱۱ درصد کمتر از آبان پارسال است.
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در اتفاقات هشتم مهرماه امسال در زاهدان ۳۵ نفر جان خود را از دست دادند که به دستور رهبر معظم انقلاب، افرادی که در این حوادث بیگناه کشته شدند به عنوان شهید محسوب می‌شوند.
فقط در مهرماه امسال و همزمان با آغاز دریافت آبونمان‌های اجباری جدید، ۲۶۵ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است؛ همچنین طبق گزارش جام‌جم، از ۲۹ میلیون خط تلفن ثابت فعال در کشور، ۵ میلیون مربوط به تلفن‌های روستایی است که شامل افزایش آبونمان نشده، اما ۲۴ میلیون خط دیگر به طور میانگین ۱۵ هزار تومان آبونمان ثابت پرداخت خواهند کرد؛ یعنی حدود ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش درآمد ماهانه و ۴۳۲۰ میلیارد تومان افزایش درآمد سالانه برای مخابرات!
سخنگوی صمت با بیان اینکه صادرات به قطر در مهر امسال ۳۰ درصد نسبت به مهر سال قبل رشد داشت، از معافیت ۷۰ درصدی کالاهای صادراتی به قطر از تعهد ارزی به عنوان مشوق صادرکنندگان خبر داد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو از کاهش ۴۱ درصدی سرانه درخواست‌ها و شکایات حوزه کیفیت محصولات ایران‌خودرو در مهرماه امسال در مقایسه با میانگین شکایات سه ماهه پایانی سال گذشته خبر داد.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از رفع خاموشی بوستان‌های سطح منطقه خبر داد و گفت: از مهر ماه امسال ۵۷ پایه برج نوری نصب شده است.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ۳۰ درصدی آمار مسافران مترو در مهر امسال نسبت به مهر سال گذشته خبر داد.
وضعیت هوای تهران در اولین ماه پاییز ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در مهرماه سال گذشته ۲۲ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به ۲۵ روز افزایش یافت. در مهرماه سال ۱۴۰۰ هشت روز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت که این وضعیت امسال تنها به چهار روز رسید، اما امسال تهران یک روز هوای بسیار ناسالم برای همه را تجربه کرد که در سال گذشته چنین وضعیتی که را نداشتیم.
یک مقام مسئول گفت: از ۶ فروردین امسال تا ۲۱ مهرماه امسال در مجموع ۶۸۷ هزار و ۱۰۱ درخواست صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها ثبت شد.
مهرماه امسال زن جوانی به اداره پلیس رفت و گفت: در کنار پارکی در منطقه مینی‌سیتی بودم که ناگهان مرد جوانی به سراغم آمد و از من ساعت پرسید، همین که سرم را پایین گرفتم تا ساعت را به او بگویم ناگهان چاقویی روی گلویم قرار داد و مرا به زور به داخل اتاقک نگهبانی کشاند.
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که روز سه شنبه هفته جاری (۱۹ مهر ماه) مظنه‌گیری برای حراج اوراق مرابحه عام با مبلغ یک میلیون ریال برگزار شد.
تا هفته نخست مهرماه امسال، بیش از ۹۳ هزار میلیارد تومان از تعهدات مربوط به اوراق با تضمین دولت تسویه شد.
اراک - استاندار مرکزی گفت: ساخت ۴۱ مدرسه در این استان تا پایان سال در دستور کار قرار دارد که از این تعداد ۱۶ مدرسه در هفته دولت و ۹ مدرسه در مهرماه به بهره برداری رسیده است.
شنبه دوم مهر آغاز سال تحصیلی جدید برای ۱۶ میلیون دانش‌آموز کشورمان است؛ به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش امسال آموزش‌ها به‌صورت حضوری برقرار است.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی جزییات مزایده فروش خودروهای خارجی وارداتی تا پایان مهر ماه امسال را تشریح کرد.
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما 8S از مهر امسال خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از آن هدف‌گذاری شده است.
رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با بیان اینکه از همان ابتدای امسال برنامه‌ریزی کردیم که مهر ماه ۱۴۰۱، آموزش حضوری داشته باشیم، گفت: قطعا از مهر ماه آموزش به صورت حضوری شروع خواهد شد و برنامه‌ریزی در این راستا انجام شده است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.
اهواز - رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه امسال زمان تعیین شده برای تکمیل بازسازی و افتتاح پل ششم اهواز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ