تيم ملى كاراته ايران با دو طلا و سه برنز استارت اميدوار كننده اى در مسابقات آسيايى ٢٠٢٣ مالزى داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پسران وزنه‌بردار ایران در رقابت دسته‌های ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا موفق به دریافت هفت نشان طلا و هشت مدال نقره شدند.
جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، در خانه‌اش هدف حمله سارقان قرار گرفت.
بازداشت مادر و پسر جوان به‌خاطر سرقت طلاهای کودکان
شلیک‌های شوم شیطان خانه متروکه/ درخواست طلاق به‌خاطر ‌ساعت ‌خواب/ ربودن کودک ۳ ساله تب‌دار از بیمارستان/ آخرین بازیچه!/ قتل زن دوم از ترس افشای راز نزد زن اول/ ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!/ دسیسه یک مرد برای همسر عاشق پیشه‌اش
ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!
بهترین بازیکن تنیس روی میز دنیا، دومین قهرمانی‌ پیاپی‌اش در رقابت‌های جهانی این رشته را در مسابقات 2023 آفریقای جنوبی جشن گرفت.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر گمشده به همراه طلاهایش به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
حسینی کیا نماینده سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: «دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و دلار های خانگی را جمع آوری کند و به جای دلار به آن ها ریال بدهد.متاسفانه دولت نتوانسته است اعتماد مردم را جلب کند. مردم می توانند هر وقت که به دلار شان احتیاج داشتند آن را از دولت پس بگیرند برای طلا هم م‌یتوانیم این امر را پیاده‌سازی کنیم.»
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با ارائه دلارهای تقلبی به افراد سالخورده، طلاهای آنان را سرقت می‌کرد، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خبر داد و گفت: متهم با وعده‌های دروغین ازدواج طلاهای دختر جوان را سرقت کرده بود.
با توجه به پیش‌بینی کمیته ملی المپیک از تعداد طلاهای احتمالی ایران در بازی‌های آسیایی، از الان باید نگران نتایج در هانگژو بود.
در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، شاگردان حسن رنگرز در 5 وزن دوم به مصاف رقبای خود رفته اند.
کشتی گیران ایران با درخشش در رقابت های جام رومن دیمیتریف روسیه موفق شدند به عنوان قهرمانی دست یابند.
یکی از ستاره‌های سابق آرسنال با ستایش از کاپیتان این روزهای تیم، مارتین اودگارد، می‌گوید او به زودی صاحب توپ طلا خواهد شد.
سرقت طلاهای کودکان با چربی و انبر!
با برگزاری مبارزات اوزان 57- و 67- کیلوگرم رقابت‌های تکواندو آزاد قهرمانی کشور، پرونده این دوره از مسابقات در گروه بانوان با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شد.
ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پنج زن و مرد سارق را دستگیر کردند همچنین دلار و طلاهای مسروقه که داخل دو چمدان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. از محل دستگیری این افراد سه قبضه اسلحه جنگی نیز کشف و ضبط شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده/ اخاذی از دختران دم بخت به بهانه خواستگاری/ عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه‌خانه دستگیر شد/ قصاص برای قاتل شاهد پرونده/ مشاجره ۲ دانش‌آموز در بابل به قتل منجر شد/ مرد کینه‌جو دوستش را به رگبار بست/ نمی خواستم او را طلاق بدهم!/ نسخه مرد رمال طلاهای زن جوان را بر باد داد
نسخه مرد رمال طلاهای زن جوان را بر باد داد
سرقت طلاهای دوست صمیمی برای خرید گوشی تلفن
فرمانده هنگ مرزی تایباد از دستگیری قاچاقچی شمش‌های طلا به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد ریال توسط مرزداران خبر داد.
دهمين و آخرين روز بازى هاى كشورهاى اسلامى براى ايران با يك طلا، ٣ نقره و ٢ برنز همراه بود.
در روز دوم بازى هاى كشورهاى اسلامى تعداد مدال هاى ايران به عدد 29 رسيد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ