کارجویان با تمدید ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی کشور تا فردا شنبه ۳۱ تیر مهلت دارند در تکمیل فرایند ثبت نام خود اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ورزشی دانشجویان ایران با مدال طلای علیرضا حسین پور، در وزن دوم تکواندو تا رتبه ششم جدول توزیع مدالها بالا آمد.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از انجام نمونه‌گیری دوپینگ تا فاصله زمانی باقی‌مانده به بازی‌های آسیایی هانگژو از برخی رشته‌های ورزشی خاص کاروان اعزامی ایران، خبر داد.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از انجام نمونه‌گیری دوپینگ تا فاصله زمانی باقی مانده به بازی‌های آسیایی هانگژو از برخی رشته‌های ورزشی خاص کاروان اعزامی ایران، خبر داد.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
اصفهان- معاون اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: کاروان حجاج اصفهانی و چهارمحالی و بختیاری طی دو مرحله تا ۲۴ تیرماه از مبدا جده و مدینه وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خواهند شد.
برای نخستین بار درعملیات حج، کاروان های زائران ایرانی با استفاده از قطار سریع السیر از مکه مکرمه وارد مدینه منوره شدند.
«کیم کارداشیان» برای اینکه لازم نباشد سال‌ها به یک عکس ناجور روی گواهینامه‌اش نگاه کند یک گروه حرفه‌ای را استخدام کرد تا بهترین تصویر ممکن را بگیرند.
پرچمداران کاروان ایران برای بازی های آسیایی هانگژو در حالی معرفی شدند که پیش از این ۱۲ ورزشکار طی ۱۵ دوره «حضور ایران» در ادوار مختلف بازی ها، این مسئولیت را بر عهده داشته اند.
کاروان استقلال با اطلاع از شکست پرسپولیس، راهی اهواز شد تا بتواند فردا به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پیش‌بینی ما این است که بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در کاروان بازی‌های آسیایی هانگژو خواهیم داشت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پیش‌بینی ما این است که بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در کاروان بازیهای آسیایی هانگژو خواهیم داشت.
در فاصله هشت ماه مانده تا بازی‌های پاراآسیایی و به واسطه برخی جابه‌جایی‌های اخیر در کمیته ملی پارالمپیک، وضعیت سرپرستی کاروان اعزامی به این بازی‌ها مبهم شده است.
کل فضای داخلی «کراس کابین» بیشتر شبیه آثار هنری مجسمه‌سازی است تا فضای داخلی داخلی یک کاروان. آلپاین به جای مبلمان با لبه‌های دقیق، کابین ۶۷۰ سانتی‌متری) فورد ترانزیت را با مجموعه‌ای از دنده‌های بامبو می‌سازد و طراحی ایجاد می‌کند که شکاف بین مبلمان ساختاری و تزئینات زیبایی را از بین می‌برد.
به گفته سرپرست کاروان بازی‌های پاراآسیایی و بر اساس سیاست‌های مصوب و نشست‌های تخصصی فنی برگزار شده با فدراسیون‌ها، تا به امروز اعزام ۱۴ رشته به این بازی‌ها قطعی شده است.
قیمت هر متر خانه در محله مشیریه نسبت به محله های دیگر تهران مناسبتر بوده و قیمت ها در این محله از ۲۲ میلیون تا ۴۸ میلیون است.
مسئولان کاروان ورزش ایران در فاصله ۱۰ ماه مانده تا بازی‌های آسیایی باید سه مرحله ثبت‌نام را برای معرفی رشته و ورزشکاران اعزامی به این بازی‌ها به سرانجام برساند.
مسئولان کاروان ورزش ایران در فاصله ۱۰ ماه مانده تا بازی‌های آسیایی باید سه مرحله ثبت‌نام را برای معرفی رشته و ورزشکاران اعزامی به این بازی‌ها به سرانجام برساند.
بعد از تعویق یک ساله بازی های آسیایی 2022 هانگژو، حالا سرپرست جدیدی برای کاروان ایران جهت شرکت در این رقابت ها انتخاب شد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.
آیین بدرقه کاروان بهداشت، درمان و امداد و نجات هلال احمر به راهپیمایی بزرگ اربعین با رژه خودرویی سازمان امداد و نجات، مانور هوایی بالگرد این جمعیت و با رمز «یاحسین» آغاز شد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار ‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی به اتفاقاتی که برای دوومیدانی کاران در قونیه رخ داد، واکنش نشان داده است.
مربی تیم ملی کاراته گفت: خیلی به تیم جوانان اعزامی امید داریم تا باز هم مثل همیشه کاراته گل سرسبد کاروان ایران در مسابقات کشورهای اسلامی باشد.
روایت است که وقتی یزید از کرده خود پشیمان شد و از امام سجّاد علیه السلام خواست تا هر حاجتی که دارد بازگو نماید تا او آنها را برآورده کند، امام علیه السلام فرمود: «در هر باب با زینب علیهاالسلام سخن می گویم، چه او پرستار یتیمان و غمگسار اسیران است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ