اولیور بائومن، گلر هوفنهایم، گزینه مد نظر بایرن برای دروازه این تیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرید جدید پرسپوليس با توجه به دیر اضافه شدن به این تیم کار سخت و شاید غیرممکنی را برای حضور در لیست تیم در جدال با ذوب آهن دارد.
اینتر از خرید فلورین بالوگان، مهاجم آرسنال پشیمان شده است و بجای این بازیکن به دنبال خرید مهدی طارمی است.
النصر امارات برای خرید مانولو گابیادینی با این بازیکن به توافقات خوبی دست پیدا کرده است.
امیر محمد محکم کار وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان به استقلال خوزستان پیوست.
رسانه های لهستانی اعلام کرده اند که کار علی قلی زاده با لخ پوزنان تمام شده و او به گران ترین خرید تاریخ لیگ این کشور تبدیل می شود.
سعودی ها قصد دارند تا داور کهنه کار و بازنشسته اسپانیایی را به خدمت بگیرند.
با رسمی شدن خرید ایلکای گوندوگان، خوان لاپورتا و تیم مدیریتی بارسا گام اول را در راه تقویت تیم برای فصل آینده برداشتند؛ اما آن‌ها همین‌جا متوقف نمی‌شوند.
تشکری هاشمی با بیان اینکه در امسال کار ویژه‌ای برای توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در تهران در بودجه ۱۴۰۲ انجام دادیم، توضیح داد: در بودجه امسال مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای مسئله موتورسیکلت در نظر گرفته شد که امیدواریم با همت شهرداری تهران شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
رئال مادرید برای تابستان بعد کار انتقال سه بازیکن را تقریبا قطعی کرده و سه خرید دیگر نیز خواهد داشت.
وزارت کار طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه فروردین سال‌جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز و اعتبار خرید کالابرگ الکترونیک شارژ شد و یارانه‌بگیران می‌توانند از اعتبار ماه بعد خرید کنند.
همزمان با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از ششم اسفندماه بانک ملی آمادگی دارد تا نسبت به انجام فرایند بانکی مربوطه برای افتتاح حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو اقدام کند.
استقلال بعد از شکست در برابر تراکتور در هفته پایانی دور رفت، 7 بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام داد که حاصل آن 6 پیروزی و یک شکست بود.
آندری سانتوس، خرید 18 میلیون پوندی چلسی به دلیل عدم دریافت مجوز کار در لیگ برتر، در حال حاضر نمی تواند این تیم را همراهی کند.
معاون باشگاه پرسپولیس می‌گوید با یک خرید دیگر کارشان در نقل و انتقالات تمام می‌شود.
مصدومیت بدموقع مانوئل نویر باعث شده تا بایرن مونیخ به دنبال پیدا کردن جانشین برای او در زمستان باشد ولی این هرگز کار ساده ای نیست.
وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: عده‌ای هستند که هویت‌هایشان نامعلوم است و سازمان بهزیستی پیگیری می‌کند مشکل آن‌هایی که کارت ملی و شناسنامه ندارند برطرف شود.
گری نویل به خریدار آمریکایی بخشی از سهام منچستریونایتد هشدار داد و گفت پول آمریکایی بزرگترین خطری است که فوتبال انگلیس را تهدید می‌کند.
محققان دانشگاه RMIT به تازگی به راهی برای جایگزینی سنگدانه‌های معمولی به کار رفته در بتن مانند شن و سنگ خرد شده با لاستیک‌های دور ریختنی دست پیدا کرده اند. این کار نوید بخش اقتصاد دورانی با هدف کمینه کردن ضایعات و استفاده بیشتر از منابع خواهد بود. آن‌ها می‌گویند بتن جدید سبزتر و سبک‌تر خواهد بود و هزینه‌های ساخت و حمل و نقل را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.
اولاد گفت:اصولا کار واسطه‌گری بازار مسکن در ایران نسبت به نقاط دیگر جهان متفاوت است، اگر شما برای خرید و یا فروش ملک خود تنها به یک مشاور املاک مراجعه کنید آن زمان، او مطمئن است که در نهایت کار دلالی آن مسکن را خودش انجام می‌دهد و دیگر کار دیگری قبول نمی‌کند، اما در حال حاضر با توجه به اینکه یک ملک به چندین بنگاه سپرده می‌شود، افراد زیادی در آن دخیل هستند، بنابراین ممکن است یک مشاور برای آن وقت بگذارد، اما نتیجه نگیرد، بنابراین سرشکن هزینه‌هایی که یک بنگاه با آن سروکار دارد، در یک معامله نمود پیدا می کند.
هوای تهران و بیشتر استان‌ها از فردا خنک می‌شود
آیا کار پرسپولیس فقط با خرید کاسیانو رله می‌افتد؟
رهبر انقلاب هدف از دیدار با کارگران را قدرشناسی و تشکر از آنان و تأکید بر ارزش نفسِ کار برشمردند و با اشاره به نگاه اسلام به «کارگر» و موضوع «کار» گفتند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است و بر همین اساس است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ