باشگاه اینترمیامی، جوردی آلبا را رسماً به عنوان خرید جدیدش معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی خبر از رسمی شدن انتقال نیمار به این باشگاه داد.
دو ملی‌پوش مچ‌اندازی بانوان ایران موفق به کسب سهمیه سومین دوره بازی‌های رزمی جهان در عربستان شدند.
رئیس جمهور در سومین مقصد از سفر به قاره آفریقا و در پاسخ به دعوت رسمی رییس جمهور زیمبابوه دقایقی پیش وارد فرودگاه هراره پایتخت این کشور شد.
رئیس جمهور در سومین مقصد از سفر به قاره آفریقا و در پاسخ به دعوت رسمی رییس جمهور زیمبابوه دقایقی پیش وارد فرودگاه هراره پایتخت این کشور شد.
پاری‌سن‌ژرمن رسما اعلام کرد مانوئل اوگارته را از اسپورتینگ لیسبون خریده است.
باشگاه بایر لورکوزن رسما اعلام کرد گرانیت ژاکا ستاره سوئیسی آرسنال را به خدمت گرفته است.
عضویت رسمی ایران به عنوان نهمین عضو اصلی سازمان همکاری شانگهای در جریان بیست و سومین نشست سران آن،پس از فرآیند و انجام تعهدات رویه‌ای به جمهوری اسلامی اعطا و به تصویب و امضای دیگر اعضا رسید.
کیانوش رستمی با یک تصمیم اشتباه و سهراب مرادی به خاطر مصدومیت نتوانستند سومین المپیک خود را تجربه کنند.
با حکم رئیس فدراسیون انجمن‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ ایران برای سومین سال متوالی در سمت خود ابقا شد.
با حکم رئیس فدراسیون انجمن‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ ایران برای سومین سال متوالی در سمت خود ابقا شد.
منابع رسمی در سومین روز درگیری‌ها در سودان، شمار قربانیان این درگیری‌ها را اعلام کردند.
رزمی کار کشورمان در حال پیگیری تمرینات خود برای حضور پر قدرت در سومین مبارزه خود در سازمان BFC است.
در جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا «شیخ سلمان» برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس این کنفدراسیون انتخاب و میزبانی عربستان در جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا اعلام خواهد شد.
شیخ سلمان در خاک مادری خود به سومین دوره پیاپی ریاستش بر کنفدراسیون فوتبال آسیا رسمیت می‌بخشد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدا چهار دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد. این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، احمدی روشن، طهرانی‌مقدم، کاظمی آشتیانی، عجمیان و... از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی اولین طرح بزرگترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است./ منبع: خبرگزاری دانشجو
لیونل مسی ۲۳ گل با کریستیانو رونالدو فاصله دارد و می‌تواند این اختلاف را در دو بازی باقی‌مانده جام جهانی کمتر کند.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق پس از سفر به اردن و کویت، ایران را به عنوان سومین مقصد سفرهای خارجی خود انتخاب کرد و امروز رسما برای دیدار با مقامات ایرانی وارد تهران شد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق صبح امروز سه شنبه در سومین سفر رسمی خارجی خود وارد تهران شد.
سومین تمرین رسمی بازیکنان تیم ملی فوتبال در قطر عصر جمعه (۲۷ آبان ۱۴۰۱) زیر نظر «کارلوس کی روش» سرمربی تیم در کمپ تمرینی الریان در دوحه برگزار شد. «کریم انصاری فرد» و «مرتضی پورعلی گنجی» بازیکنان تیم ملی پیش از تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
بر اساس اعلام خبرگزاری رسمی کره شمالی، رهبر این کشور امروز تمدید ریاست جمهوری شی جین‌ پینگ برای سومین دوره پیاپی و به مدت ۵ سال را به وی تبریک گفت.
بندرعباس - هشتاد و سومین ناوگروه رزمی اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش اعزامی به آبهای آزاد با استقبال امیر دریادار شهرام ایرانی در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس پهلو گرفت.
سومین گذرنامه‌ای که ممکن است ترامپ به آن اشاره کرده باشد گذرنامه «رسمی» با پوشش قهوه‌ای است که به مقام‌های دولتی ایالت متحده اعطا می‌شود. البته شاید منظور او گذرنامه‌ای خارجی بوده باشد اگرچه مشخص نیست که رئیس جمهور پیشین آیا دارای تابعیت دوگانه در کشور دیگری است یا خیر.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تعهد بزرگ‌ترین شرکت های بورسی صنعتی و معدنی کشور برای سرمایه‌گذاری‌های ارزی و ریالی ویژه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ