اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا اخباری در ترکیب گل گهر سیرجان تا اینجای کار عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشته است.
نمایش فوق العاده کارلوس آلکاراس در دیدار یک چهارم نهایی مسابقات ویمبلدون تمجید جالب اسطوره فوتبال انگلیس را به دنبال داشت.
اسطوره صربستانی دنیای تنیس با یک نمایش فوق العاده دیگر راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شد.
سیدمحمد موسوی باز هم یک عملکرد فوق العاده دیگر را از خود به نمایش گذاشت.
مارتین اودگارد، ستاره آرسنال، تاکید کرد که امسال با زدن گل های بیشتر می خواهد به تیمش کمک کند.
منچسترسیتی با این پیروزی تعداد بازی هایش با آرسنال را برای دقایقی هم که شده برابر کرد و اختلاف را به 5 امتیاز رساند. نمایش سیتیزن ها یک پیغام صریح برای تیم فوق العاده میکل آرتتا بود: از رقابت با شما لذت می بریم اما به این راحتی ها تاج و تخت را به شما نمی دهیم.
ستاره ایرانی پورتو زمان زیادی برای یک نمایش فوق‌العاده دیگر در پرتغال نیاز نداشت.
الهلال در نیمه نخست دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با پنج گل الدحیل را در هم کوبید.
هواداران تیم راجا کازابلانکا مراکش طرح موزاییکی فوق العاده زیبایی را به اجرا در آوردند.
تبلت لنوو Tab P۱۱ Pro از یک صفحه نمایش OLED با اندازه ۱۱.۵ اینچ استفاده می‌کند که وضوح فوق العاده بالایی دارد و برای یادداشت برداری و یا مدل سازی عالی است. این تبلت به پردازنده Snapdragon ۷۳۰G مجهز شده و دارای حداکثر رم ۶ گیگ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، همچنین قابلیت پشتیبانی از قلم و صفحه کلید را نیز دارد و تنها نقطه ضعف آن نرخ رفرش ۶۰ هرتزی است.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
مائوریتزیو ساری معتقد است که پیروزی 4-0 مقابل میلان، بهترین نمایش شاگردانش از زمان حضورش در لاتزیو بود.
حسین وفایی بامداد امروز با یک نمایش فوق العاده برابر یکی از فوق ستاره های اسنوکر جهان به پیروزی رسید؛ اتفاقی که خودش هم هنوز آن را باور ندارد.
نمایش ترابی درحالی تحت تاثیر اخراج قرار گرفت که روی گل پنجم یک پاس عالی داد و در کل بازی هم مثل همیشه موثر و کارساز بود.
ایفاسرام اردکان با یک نمایش فوق العاده موفق به شکست هراز آمل شد.
پیروزی شش گله مقابل ایران نشان داد که انگلیس با توپ پر وارد جام جهانی شده است.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق العاده بود.
مهدی طارمی برخلاف دیدار برابر اروگوئه در تقابل با سنگال خیلی نمایش فوق العاده ای نداشت.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.
آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است
منصور بهرامی ستاره قدیمی و سرشناس تنیس ایران در اروپا و دنیاست که بیشتر بخاطر حرکات نمایشی در تنیس ، به محبوبیت فوق‌العاده ای در سطح جهان دست یافته است. در این ویدئو، حرکات جالب او که با طنز توام شده را می‌بینید که تماشاگران را به وجد می‌آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ