وزیر کشور فرانسه اعلام کرد که با کمک دوربین‌های خیابانی افراد دیگری در رابطه با ناآرامی‌های اخیر این کشور بازداشت می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اطلاعیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمده است: ستاد و تشکیلات زیرمجموعه آن اساسا در معاملات سهام پتروشیمی‌ها نه در روز‌ها و ماه‌های اخیر و نه در گذشته نقش و سهمی نداشته اند.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت ۴ تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
منابع عبری مدعی شدند که یک جوان فلسطینی پس از ورود به یک شهرک صهیونیست‌نشین در الخلیل بازداشت شده است.
نزدیک به ۸۰ نفر در فرانسه در جریان اعتراضات دو شب گذشته توسط پلیس این کشور بازداشت شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۷۰ فلسطینی ساکن اریحا را بازداشت کرده‌اند.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت راننده آن خبر داد.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت یک نفر در ارتباط با این حادثه خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از حملات مقاومت فلسطین علیه گشتی‌ها و یگان‌های نیروی زمینی خود در نزدیکی مرز غزه، اقدام به ایجاد دیوارهای بلند در نقاط مرزی کرده است.
مظنون تیراندازی مرگبار در ایالت تگزاس آمریکا که به مرگ ۵ نفر منجر شده بود، در خانه‌ای نزدیک به صحنه جرم بازداشت شد!
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد سال ۱۴۰۱ با عاملیت شخصی کلید خورد که نه یک سلبریتی بود و نه شخصیتی نام آشنا. او یکی بود، از میان بیش از ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران. دختری ۲۲ ساله به نام مهسا (ژینا امینی) در ۲۲ شهریور، حوالی ساعت ۶ عصر توسط نیرو‌های گشت ارشاد در نزدیکی ایستگاه متروی شهید حقانی تهران بازداشت و برای گذراندن «کلاس توجیهی» عازم ساختمان خیابان وزرا شد...
پلیس ژاپن حادثه حمله با چاقو به یک کلاس درس نزدیک شهر توکیو پایتخت این کشور را مورد تأیید قرار داد و اعلام کرد که ضارب ۱۷ ساله بازداشت شده است.
با اعترافات فریبا، کریم شناسایی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با همدستی ۱۷ نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: اختلاف ما مربوط به چند روز و چند ماه نیست بلکه ریشه دار است. خانواده‌های ما بر سر مالکیت یک زمین سال‌هاست که باهم اختلاف دارند و همین موضوع باعث شده بود تا من و مقتول هم رابطه خوبی نداشته باشیم.
دکتر طهرانچی گفت: طبق آخرین‌ آمارهایی که به دستم رسیده است، اکثریت نزدیک به مطلق این دانشجویان با تعهد دانشگاه آزاد اسلامی، مبنی بر اینکه دانشگاه آزاد خودش مسائل آنها را در کمیته انضباطی بررسی می‌کند، آزاد شده‌اند و پرونده آنها از پرونده قضایی به پرونده انضباطی تقلیل یافته است.
کاظم غریب‌آبادی؛ معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در ادامه بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در تهران، از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید و با تمامی ۲۰ نفر بازداشتی زیر ۱۸ سال (عمدتاً ۱۷ و تا ۱۸ سال) استان تهران از نزدیک گفتگو کرد و در جریان وضعیت آنان قرار گرفت.
بازداشت وریا غفوری موجی از واکنش‌ها را به همراه داشته است. امین حیایی از بازیگرهای شناخته شده سینما هم در حساب اینستاگرامی‌اش به بازداشت وریا غفوری واکنش نشان داد. خبرگزاری‌های نزدیک به دولت رو گذشته از بازداشت وریا غفوری بازیکن تیم فولاد خوزستان به اتهام توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و همچنین تبلیغ علیه نظام خبر دادند.
نظامیان صهیونیست به منزل مجری عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی شهرک «آرئیل» یورش برده و دو نفر از بستگانش را بازداشت کردند.
مدتی بود در محافل غیر رسمی خبری و شبکه‌های اجتماعی، سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعا‌های مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می‌شد. این ادعا‌ها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان، بی ارتباط با این موضوع نیست.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
هنوز گزارشی درباره بازداشت فرد یا گروهی در این ارتباط منتشر نشده است. همچنین پلیس اظهارنظری درباره تروریستی بودن یا نبودن این بمب‌گذاری نکرده است.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از بازداشت سه زن فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در نزدیکی قلقیلیه واقع در کرانه باختری خبر دادند.
مرزبانی جمهوری آذربایجان اعلام کرد، این ۱۰ تبعه سریلانکایی قصد داشتند با عبور از مرز و وارد ایران شوند و از آنجا با کمک یک شهروند ایرانی به ترکیه بروند تا در نهایت خود را به یک کشور اروپایی برسانند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خودروی پیکان را نوستالژی‌ ملی دانست و گفت: با وجود پیشرفت های صورت گرفته، خودروهای دیگری جایگزین پیکان شده، اما باید ارزش و اعتبار آن را به عنوان میراث تمدنی حفظ کنیم.
س از گذشت حدود یک ماه قرار بازداشت علی قلهکی فعال رسانه ای نزدیک به جریان انقلابی تمدید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ