رئیس باشگاه زنیت، درباره بازگشت سردار آزمون به این تیم واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
روسیه و شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایان نشست اخیر خود در مسکو در بیانیه‌ای مشترک خواهان «ارجاع پرونده جزایر سه‌گانه به دیوان بین‌المللی دادگستری به منظور حل و فصل این مسئله مطابق با مشروعیت بین‌المللی» شده بودند.
رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک درباره تصمیم برای ورود روس‌ها به مسابقات صحبت کرد.
فلاحت پیشه گفت: من از مسئولین جمهوری اسلامی می‌خواهم که برای مردم فهرستی تهیه کنند که ایران چه دستاورد‌هایی از روسیه، به ویژه از زمان جنگ اوکراین کسب کرده است. یک واکنش سرد و تلویحی سخنگوی وزارت خارجه ایران نمی‌تواند پاسخی به بدعت روس‌ها در مورد جزایر سه‌گانه باشد.
کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) از دولت اوکراین که به ورزشکاران این کشور اجازه نمی‌دهد در مسابقاتی که روس‌ها و بلاروس‌ها مجاز به رقابت هستند شرکت کنند، انتقاد کرده است.
بوریس بکر اعتراف کرد که از بازگشت تنیسورهای روسی به گرنداسلم ویمبلدون خوشحال است.
ویدئوی منتشرشده از سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در گفت‌وگو با رئیس جمهور اوکراین و ابراز خرسندی وی از «کشته شدن روس‌ها»، واکنش‌ تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
عدم پرداخت حق آبه هیرمند این روز‌ها به مسئله‌ای نگران‌کننده تبدیل شده؛ این موضوع، اما با هشدار رئیس جمهور کشورمان به طالبان و واکنش این حکومت ابعاد جدیدی پیدا کرده است. کارشناسان پاسخ طالبان به هشدار اخیر ابراهیم رئیسی را توهین آمیز و تند تلقی کرده و به بررسی آن پرداخته اند.
واکنش مقامات روس به تحرکات انگلیس برای تجهیز اوکراین به مهمات حاوی اورانیوم ضعیف شده در حالی ادامه دارد که فرماندار «سواستوپل» از دفع حمله پهپادی به این منطقه خبر داد.
روزنامه کیهان روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد و بار‌ها به همین بهانه به دولت قبل تاخت، اما این روز‌ها دیگر خبری از نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی نیست. همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند.
اظهارات عجیب فرمانده گارد ملی سوئد در گفت‌وگو با یک نشریه سوئدی، واکنش تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت؛ اظهاراتی که برخی آن را معادل «آدمخواری» توصیف کردند.
پریگوژین نیز به دستور گراسیموف برای اصلاح موی صورت سربازان واکنش نشان داد و با لحنی کنایه‌آمیز به قدیروف پیشنهاد داد که طول ریش‌هایش را دو برابر کند!
عزت اللهی که این روز‌ها در وایله دانمارک عضویت دارد، دوباره و مثل تمام نقل و انتقالات چند سال اخیر مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار گرفته است.
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
محققان به کاهش اثرات استرس روزانه هم در تعداد عوامل استرس زای روزانه گزارش شده توسط افراد و هم در واکنش عاطفی آن‌ها به این عوامل پی بردند. به عنوان مثال، افراد ۲۵ ساله تقریباً ۵۰٪ از روز‌ها عوامل استرس زا را گزارش کردند، در حالی که افراد ۷۰ ساله استرس را فقط در ۳۰٪ از روز‌ها گزارش کردند.
این روز‌ها، فعالان بازار ارز با جهش‌های بی سابقه دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی مواجه شده اند، تا جایی که شاخص ارزی برای نخستین بار در تاریخ به کانال سی و شش هزار تومان رسید.
نماینده مجلس گفت: این قطعی‌ها به خاطر شرایط خاص کشور و به دلیل سوءاستفاده معاندین، اغشاشگران و منافقین بود. مسئولان سیاست‌گذار‌هایی کردند که در این شرایط توجیه پذیر است. امیدوارم این روز‌ها سریع‌تر به حالت عادی بازگردد و طرح صیانت را عملیاتی نکنند چرا که قطعا ما واکنش نشان خواهیم داد.
کاربران فضای مجازی از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرده و از اینکه آن‌ها واکنش مناسبی نسبت به فوت مهسا امینی نداشته‌اند، شاکی‌اند. حتی این روز‌ها کار به جایی رسیده که تعدادی از تیم ملی رو گرداند‌ه‌اند.
مسکو پیشنهاد خصمانه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای تشکیل یک دادگاه ویژه به منظور محاکمه برخی از شهروندان روسیه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
این روز‌ها همزمان با وقایع مهمی که در کشور و به خصوص در عرصه سیاست خارجی رخ می‌دهد، شاهد هستیم که مرگ ناگوار یک بانوی سقزی موجب شده تا موجی از واکنش و احساس همدردی در میان مردم و فضای مجازی ابراز شود. این واکنش‌ها که از چند روز پیش و همزمان با دستگیری این بانو شروع شده با خبر فوت او شدت پیدا کرد.
این روز‌ها همه جا صحبت از جابه‌جایی و گم شدن مجسمه تعاملی و مکان ویژه محسن رافعی است. مجسمه‌ای که از زمان اجرا تا نصب و پس از آن حال‌وهوای خاصی به محیط و فضای دانشگاه هنر داده بود. محبوبیت این مجسمه در میان دانشجویان به حدی بود که آن را به نام‌های مختلفی می‌خوانند؛ از «گهواره دانشگاه هنر» گرفته تا «الاکلنگ» و «جای بجای» نامی که رافعی بر آن گذاشته بود.
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
پسرعموهای قاتل باند سرقت تشکیل دادند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ