سخنگوی کرملین گفت: پوتین در حقیقت از همان آغاز آماده گفتگو با دولت کی‌یف بوده است. رئیس جمهوری روسیه بار‌ها گفته که می‌خواسته این کار را انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: مسکو نه می‌خواهد و نه بر اساس قوانین تحمیل شده توسط سایر کشورها زندگی خواهد کرد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: مسکو نه می‌خواهد و نه بر اساس قوانین تحمیل شده توسط سایر کشورها زندگی خواهد کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز تأکید کرد: فشار غرب مانع موفقیت اجلاس روسیه- آفریقا نخواهد شد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رویکرد غرب در قبال جنایات سازماندهی اوکراین علیه روس‌ها، سکوت است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد: حمله به پل کریمه از سوی رژیم کی‌یف طرح‌ریزی شده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که علیرغم اقدام آنکارا در بازگرداندن اعضای «آزوف» به اوکراین، مسکو قصد دارد روابط خود با ترکیه را ادامه دهد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امکان دیدار روسای جمهور این کشور و ترکیه را رد نکرد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین روز سه شنبه ۲۷ ژوئن با رمضان قدیروف، رهبر چچن دیدار کرد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که پرونده جنایی علیه یوگنی پریگوژین، بنیانگذار گروه نظامی خصوصی واگنر خاتمه یافته و او تحت تضمین‌های ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، به بلاروس می‌رود.
سخنگوی کرملین در پاسخ به ادعای برخی از کانال‌های تلگرامی مبنی بر این‌که پوتین مسکو را به سمت یکی دیگر از اقامتگاه‌های خود در منطقه‌ای دیگر ترک کرده، گفت: «رئیس‌جمهور در کرملین کار می‌کند».
سخنگوی کاخ کرملین در پی انتشار اخبار نادرست درباره حمله ارتش روسیه به گروه واگنر از سوی رسانه‌های معاند روسیه اعلام کرد که پوتین را در جریان اخبار کذب قرار داده‌ایم.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: مسکو آماده تماس درباره وضعیت اوکراین است، البته اثربخشی این تماس ها مهم هستند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز از دیدار رؤسای جمهور ترکیه و روسیه خبر داد.
پسکوف طی نشست خبری در مسکو گفت که رژیم کی‌یف اقدام به انجام حمله پهپادی به اقامتگاه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در کرملین داشت.
کارآگاهان و تحلیلگران رسانه‌های اجتماعی مدت‌هاست که ویدئو‌های حضور عمومی پوتین را بررسی و ادعا می‌کنند که تغییرات در ظاهر، گفتار، راه رفتن یا وضعیت بدنش نشان نمی‌دهد که از نظر سلامت ضعیف شده است. بر اساس پستی در تلگرام توسط الکسی ونیدکتوف، روزنامه‌نگار کهنه‌کار روسی که به نقل از دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آوریل گذشته بود. او در پاسخ به سوالی درباره شایعات سرطان گفت: «افسانه است و دروغ.»
پسکوف افزود: سلامتی پوتین طوری است که دلتان می‌خواهد آن را برای خودتان آرزو کنید.
سخنگوی کرملین با بیان اینکه جنگ روسیه و غرب برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت، گفت: ما شاهد اتحاد مطلق جامعه روسیه و حمایت بی‌سابقه از رئیس‌جمهور پوتین و سیاستی هستیم که او دنبال می‌کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در سخنانی تصریح کرد: تصمیم دادگاه بین المللی کیفری (علیه پوتین) قانونا بی‌اعتبار است؛ مسکو آنها را به رسمیت نمی شناسد.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش‌ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش‌ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.
"دیمیتری پسکوف" سخنگوی "ولادیمیر پوتین" به خبرگزاری فرانسه گفت: "بریتانیا در حال حاضر در دسته کشورهای غیر دوست قرار دارد. بنابراین، خیر پیام تبریکی ارسال نشد".
پسکوف اظهار داشت: عملیات نظامی در اوکراین «دستکم» تا «آزادی جمهوری خلق دونتسک» ادامه خواهد داشت.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: اگر مردم در دونباس، خرسون و زاپوریژیا به پیوستن به روسیه در رفراندوم رای بدهند، پوتین و پارلمان نیز بی درنگ عمل کرده و تمامی اسناد ضروری را امضا می‌کنند.
پسکوف گفت که پوتین در بیمارستان مسکو،‌ جایی که میخائیل گورباچف در سن ۹۱ سالگی درگذشت حاضر شده و به او ادای احترام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ