فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، آماده است تا با کاهش دستمزد به حضورش در این باشگاه ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آگاه بودن نسبت به دلایل احتمالی و ویژگی‌های درد در دست چپ می‌تواند کمکتان کند بفهمید بدن شما به چیزی در حال واکنش نشان‌دادن است و تصمیم بگیرید لازم است به پزشک مراجعه کنید یا نه.
تصمیم بر واردات خودرو‌های کارکرده اگر با در نظر گرفتن سیاست تثبیت ارزی و تامین کسری در بازار خودرو و پاسخ به نیاز خودرویی بسیاری از مردم در دهک‌های مختلف باشد، اقدام بسیاری مثبتی خواهد بود و به کاهش قیمت‌ها کمک می‌کند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: به نظرم یکی از دلایل جدی مهاجرت، شیوع کرونا در سال‌های گذشته بوده و با عبور از این شرایط، در حال حاضر تصمیم افراد برای مهاجرت عملیاتی شده است.
رسانه برزیلی UOL ادعا کرد که وینیسیوس قصد دارد به زودی در یک مصاحبه از تصمیم خود برای ترک رئال در صورت عدم تصویب قانون سخت و جدی در اسپانیا علیه نژادپرستی، خبر بدهد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تحقق راهبرد سال جاری با تصمیم و عزم جدی بخش خصوصی انجام می‌شود.
باشگاه بایرن مونیخ همچنان در فروش سادیو مانه، ستاره سنگالی، در تابستان پیش‌رو جدی است.
کشتی گیر نقره ای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با تصمیم کادر فنی و به خاطر مصدومیت در دیدار فینال مبارزه نکردم.
یک روز تصمیم گرفتم خیلی جدی با او صحبت کنم تا شاید مشکل‌مان حل شود، اما بازهم به من بی‌اعتنایی کرد و جواب درستی نداد تا اینکه روز حادثه و زمانی که دختر کوچک‌مان در اتاق خواب بود با او بحث کردم و در اوج عصبانیت گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد. بعد از چند دقیقه که به خودم آمدم از ترس تصمیم گرفتم جسد همسرم را تکه‌تکه کنم بعد با ماشینم به بیابان‌های سمنان بردم و همانجا دفن کردم.
شنیده‌ها و گمانه‌زنی های «تابناک» حکایت از آن دارد به زودی با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.
یک نماینده پارلمان عراق خواستار اتخاذ تصمیم جدی برای اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی از عراق شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تصمیم گرفتیم تا دو سال نرخ ارز کالاهای اساسی را ثابت نگه داریم تا با تنش جدی در قیمت‌ها مواجه نشویم.
نایب رئیس کمیسیون انرژی با تأکید بر تسریع اسقاط خودروهای فرسوده گفت: اگر با لایحه فعلی اسقاط خودروهای فرسوده به تعویق بیفتد میتوان تغییراتی در این لایحه انجام داد.
نماینده مقام معظم رهبری گفت: هیات ما اجرایی نیست و ما برای تصمیم گیری نیامدیم، بلکه برای ایجاد فضای تلطیف دراستان، اتمام حجت از جهت شنیدن مطالب و انتقال آنها، ارائه پیام‌های جدی به بعضی افراد که ارائه گردیده و تکمیل خواهد شد، دادن پیام‌هایی به برخی دیگر که باید در مطالب و دیدگاهشان مراقب باشند، آمده‌ایم و هدف اطاعت امر مقام معظم رهبری می‌باشد.
کمتر از ۱۰ رور تا شروع جام جهانی فوتبال باقی مانده و پخش مسابقات تیم ملی ایران در سینما‌ها با، اما و اگر‌ها و تردید‌هایی در فضای رسانه‌ای همراه شده، این در حالی است که آخرین پیگیری‌ها، بر تصمیم به پخش مسابقات با بلیتی بالاتر از قیمت معمول سینما‌ها دلالت دارد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت: تصمیم سوریان برای استعفا بسیار جدی است و متأسفانه خلاء او با حضور فرد دیگری پر نخواهد شد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت: تصمیم سوریان برای استعفا بسیار جدی است و متأسفانه خلاء او با حضور فرد دیگری پر نخواهد شد.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، قصد دارد به همکاری با سه بازیکن قدیمی این تیم خاتمه دهد.
بحث بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا بار دیگر به صورت جدی مطرح شده است.
بحث بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا بار دیگر به صورت جدی مطرح شده است.
جدی شدن مصدومیت مهاجم استقلال می‌تواند وی را تا نیم فصل و یا حتی تا پایان فصل خانه نشین نماید.
مدیران رئال مادرید برنامه دقیقی برای انتقال ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، به سانتیاگو برنابئو در تابستان سال آینده دارند.
مشاور تیم مذاکره کننده گفت: اگر آمریکا تصمیم درستی بگیرد، توافق سریعا می‌تواند حاصل شود.
مدیر تیم شهر خودرو هشداری جدی به باشگاه هایی که بازیکنان آن ها را به صورت غیر قانونی جذب کرده اند می دهد.
یک مطالعه جدید بر روی دندان‌های یک انسان باستانی نشان می‌دهد که ویروس عامل تبخال از ۵۰۰۰ سال پیش انسان‌ها را مبتلا می‌کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ