با اجرای برنامه حمایتی «رینکست» در قالب کارگروه صنعت ستاد توسعه فناوری نانو، ۳۹ ایده صنعتی در فناوری نانو به بار نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش نیجریه اعلام کرد که طی هفته جاری در شمال این کشور ۳۹ نظامی کشته شده‌اند.
شاخص کل بورس بعد از ریزش های متولی هفته گذشته امروز با وضعیت مثبتی روبرو شد.
تبریز- مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از افزایش ۳۹ درصدی جوجه ریزی نسبت به ماه قبل در استان خبر داد.
پژمان منتظری مدافع ۳۹ ساله ایران از تیم الخریطیات قطر کنار گذاشته شد.
اهواز- مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: سال گذشته ۳۹ میلیون قطعه مرغ در استان کشتار که حاصل آن ۶۸ هزار تن گوشت سالم و شرعی به بازار عرضه شد.
قوه قضائیه با اتخاذ رویکردهای مسئله محور در سال گذشته، موفق شد بیش از ۳ هزار پرونده کثیرالشاکی را به پایان رسانده و با صدور رای، آن‌ها را مختومه و مشکلات تعداد زیادی از هموطنان را مرتفع کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اصلاح و تعدیل قیمت کارخانه ای محصولات خودروسازان را زمینه ای برای تحقق هدف رشد تولید در سال جاری دانست.
مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت گفت: میزان رشد تولید و تکمیل خودرو در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل از آن، حدود ۳۹ درصد بوده است.
ایران خودرو دیزل با تولید ۱۸۰۵۰ دستگاه انوع محصول تجاری در سال ۱۴۰۱، موفق شد رکورد تولید سالانه تاریخ خود که مربوط به سال ۱۳۸۷ بود را پشت سر بگذارد.
رئیس مرکز اورژانس تهران، از ۳۹ مورد قطع عضو ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان تهران خبر داد.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تجارت غیرنفتی ایران با اعضای شانگهای به بیش از ۳۸.۸ میلیارد دلار رسید.
کارشناسان می‌گویند ظرف مدت یک دهه حدود ۳۹ درصد از زمانی که صرف کار‌های خانه و مراقبت از عزیزان می‌شود می‌تواند به صورت خودکار صورت گیرد.
۳۹ تروریست وابسته به گروهک تکفیری الشباب در جریان عملیات نیروهای امنیتی سومالی به هلاکت رسیدند.
رسانه‌های چین اعلام کردند در پی تصادف زنجیره‌ای در جنوب‌شرقی این کشور شماری کشته و زخمی شدند.
سرپرست بانک مسکن گفت: در دولت سیزدهم با ۱۵ هزار و ۹۸۷ واحد برای پرداخت تسهیلات نوسازی به مبلغ ۴ هزار و ۴۵۴ میلیارد تومان قرار داد منعقد شد.
صادرات چین به ایران در یازدهمین ماه سال جاری میلادی با رشد ۳۹ درصدی نسبت به ماه قبل از آن به ۹۳۵ میلیون دلار رسید.
جرقه اولین درایوین سینما در ایران در سال ۱۳۳۷ شکل گرفت. پس از ملی شدن صنعت نفت و رواباط گسترده صنعتی و فرهنگی با آمریکا. ۲۵ اسفند سال ۳۷ ایده ساخت اولین درایوین سینمای ایران پس از موافقت اداره نمایش وزارت کشور با انتخاب قطعه زمینی در کیلومتر ۱۳ جاده کرج شکل گرفت. نقشه‌های کار و بخشی از عملیات ساختمانی انجام گرفت. در فروردین سال ۳۹ مجوز کار صادر شد، ولی به دلایلی نامعلوم عملیات ساخت متوقف شد!
ایذه - پیکر مطهر سردار شهید «لجم اورک» از شهدای هشت سال دفاع مقدس در ایذه شناسایی شد و به زودی به این شهرستان باز خواهد گشت.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد ۳۹ چالش ملی زیستی به توانمندی‌های بومی متصل می‌شود.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیروی انتظامی ۳۹ شهید تقدیم امنیت کشور کرده که لازم است معیشت این قشر مورد توجه و عنایت بیشتری قرار گیرد.
در عرضه امروز گروه خودرویی سایپا در بورس کالا، ۳۹ دستگاه خودروی شاهین با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان معامله شد. تحویل خودروی شاهین، ۲۳ مهر ۱۴۰۱ اعلام شده است.
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که ۳۹ جنگنده و ۱۳ کشتی جنگی پکن را در اطراف این جزیره مشاهده کرده است.
اعضای شورای‌ عالی فضای مجازی، در ادامه بررسی سند راهبردی فضای مجازی کشور ۳۹ اقدام کلان در این حوزه از جمله اقتصاد دیجیتال، نظام پولی، رمزارزها و فناوری‌های مالی را به تصویب رساندند.
مطابق اعلام «شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه» در ماه گذشته سود سهام ۳۹ شرکت پرداخت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ