نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان در محل این شورا آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی و کنترل بازار اجاره بهای املاک مسکونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
نشست خبری سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی
دقایقی پیش نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان با اصحاب رسانه آغاز شد.
دقایقی پیش نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان با اصحاب رسانه آغاز شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل اولین جلسه شورای عالی هواپیمایی در سال جدید با حضور اعضاء به منظور بررسی نرخ مسیرهای هوایی داخلی و بررسی موضوع سوخت هوایی خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری اولین نشست مشترک وزیر کشور و مسئولان امور اجرایی و انتخابات کشور با دبیر و اعضای حقوق‌دانان شورای نگهبان، در راستای بررسی مسائل انتخابات پیش رو خبر داد.
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از ابتدای سال تا امروز ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله اول مورد تایید قرار گرفت
نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان دقایقی پیش آغاز شد.
نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری گفت: فضای بوستان‌های شهر تهران قابل دفاع نیست. فضایی باید در بوستان‌ها فراهم شود که خانواده‌ها با آرامش در آنجا حضور یابند. سعی شد تا پایان تعطیلات نوروز، مراعاتی با دستفروشان تئاتر شهر و بوستان دانشجو داشته باشیم و پس از آن دستفروش‌ها را در آنجا نداشته باشیم.
نشست خبری هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز دوشنبه ۲۴بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود اعلام کرد که مصوبه مولدسازی اموال مازاد دولت ارتباطی به شورای نگهبان ندارد و این شورا نسبت به جزییاتش، فارغ از اظهارنظر است.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از دیدار اعضای این شورا با رئیس‌جمهوری در پایان نخستین روز نشست دوروزه مسئولان استانی این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست دو روزه رؤسا و دبیران استان‌های ائتلاف با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
دقایقی پیش، نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان با اصحاب رسانه آغاز شد.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه پنجشنبه گذشته در نشست خبری روزانه گفت: «ما متوجه مقدار زیادی اطلاعات هستیم که به استفاده نیروهای مسلح روسیه از پهپادهای ایران در اوکراین اشاره می‌کنند.»
طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: اختیار قانونی مجلس است که از طریق طرح یا لایحه، چیزی را تصویب یا اصلاح کند.
دقایقی پیش نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان با اصحاب رسانه آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ