اتهام عجیب عربستان بعداز باخت سنگین به والیبال ایران
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته خبری عجیب منتشر شد مبنی بر اینکه سیتی از خرید لوکاس پاکتا منصرف شده و حالا دلیل عقب‌نشینی سیتیزن‌ها فاش شده است.
عصبانیت بی‌دلیل از فرهاد مجیدی، آن هم وقتی شانسی برای بازگشت مهدی قایدی به استقلال وجود نداشت.
عصبانیت بی‌دلیل از فرهاد مجیدی، آن هم وقتی شانسی برای بازگشت مهدی قایدی به استقلال وجود نداشت.
وکیل چند نفر از هواداران والنسیا که به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور تحت تعقیب قرار دارند با اظهاراتی عجیب از موکل‌های خود دفاع کرده و خبرساز شده است.
وکیل چند نفر از هواداران والنسیا که به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور تعت تعقیب قرار دارند با اظهاراتی عجیب از موکل‌های خود دفاع کرده و خبرساز شده است.
اولی هوینس، پیشکسوت و رئیس سابق بایرن مونیخ، از قطع شدن برخی کانال‌هایی که اطلاعات باشگاه را به رسانه‌ها (اسکای) می دادند خبر داد.
واکنش حسینی به اتهام عجیب از سوی استقلالی‌ها
سرمربی اسبق تیم ملی و مربی اسبق پرسپولیس، اتهام عجیبی به ریکاردو ساپینتو زده که به احتمال زیاد واکنش تند آبی‌های پایتخت را به دنبال خواهد داشت.
مسعود درخشان در مناظره شب گذشته با موسی غنی نژاد در پاسخ به سوالی درباره اقتصاد اسلامی از پاسخ به سوال طفره رفت و به اتهام زنی علیه غنی نژاد پرداخت.
مدیرعامل باشگاه استقلال در سازمان خصوصی سازی ادعایی عجیب مطرح کرده است.
جوانی که به اتهام توزیع انواع مشروبات الکلی در مشهد دستگیر شده است، سرگذشت غم‌انگیز خود را در زندگی برای مددکار اجتماعی پلیس روایت کرد.
دختری ۱۶ ساله پس از بازگشت از کلاس کنکور به خانه ناگهان جانش را از دست داد و حالا والدینش از ۴ همکلاسی دخترشان و مسئولان آموزشگاه به اتهام قتل شکایت کرده‌اند.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
مدافع تیم تراکتور می‌گوید کارشناسان داوری همیشه تصمیمات داور را تائید می‌کنند.
سرمربی سایپا معتقد است از برخی تیم‌های خاص برای صعود به لیگ برتر حمایت می‌شود.
دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، درباره کریستیانو رونالدو صحبت‌هایی مطرح کرده که به نظر می‌رسد رابطه او و شیاطین سرخ را پرتنش‌تر خواهد کرد.
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی دو کشور قطر و عربستان را متهم به مراوده مالی نامتعارف با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای حق میزبانی کرد.
در بیانیه ستاد بازی و سرگرمی حوزه علمیه قم آمده است: از اتهام زنی خارج از اندازه و انداختن تمام گناه حوادث اخیر به گردن بازی‌های کامپیوتری پرهیز شود و حداقل تا زمان بررسی دقیق ابعاد تاثیرات هر یک از عوامل مختلف از چنین اتهاماتی پرهیز شود.
مدیر ورزشی باشگاه دورتموند اتهامی تند به ارلینگ هالند، بازیکن سابق این باشگاه، وارد کرده و می‌گوید این ستاره نروژی زمانی که بازیکن دورتموند بود رختکن این تیم را آلوده می‌کرد.
سرمربی شهرداری همدان درباره حواشی دیدار تیمش با استقلال خوزستان و آنچه سرقت لباس‌های تیمش از رختکن و نیمکت تیم عنوان شد، مدعی شد: اولین بار نیست که این اتفاق در اهواز افتاده
ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، در جدیدترین ادعاهایش علیه این بازیکن مدعی شده است که او برای طلسم کردن کیلیان امباپه اقدام کرده است.
کاهش ۱ تا ۱۰ میلیون تومانی قیمت‌ خودروها
تخریب ساختمان ۴ طبقه با ۳ کشته
بدون شك موضوعات مطرح شده مصداق وارد آوردن اتهام صريح به كادر فنى تيم ملى، ساختار سازمانى و ادارى فدراسيون همچنين زير سوال بردن جايگاه و شان ملى پوشان شايسته فوتبال ايران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ