اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته اول مرداد بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش و قیمت مونتاژی ها بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته قبل بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان و قیمت مونتاژی ها بین ۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
بررسی بازار خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به یکم تیر ماه بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان افزایش و قیمت خودروهای مونتاژی بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.
در ۶ تا ۸ سالگی، تقریبا ۱۲ درصد از کودکانی که ۱۰ میکروگرم ویتامین D دریافت کردند، مشکلات درونی‌سازی قابل توجهی داشتند. این رقم در گروه ۳۰ میکروگرم کمتر از ۶ درصد بود. شایان ذکر است که هیچ تفاوتی در تعداد مشکلات برونی‌سازی مشاهده نشد.
پژوهش‌ها نشان می‌دهد که شکلات تلخ مانند آنتی‌اکسیدان‌ها به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. مصرف منظم این ماده غذایی خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت را کاهش می‌دهد.
فقط ۱۰ روز تا آغاز اجرای طرح پاداش صرفه جویی مصرف برق مشترکان خانگی باقی مانده است .
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۳ اردیبهشت) صاف و گاهی وزش باد در طول روز افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در شب کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پرهیز صعود کوهنوردان به ارتفاعات نیز تاکید کرد و در خصوص عشایر نیز عنوان کرد: عشایر در مدت اعلام هشدار از جابه جایی بپرهیزند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) نیمه‌ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
در نشست کمیسیون ایمنی راههای کشور، کاهش ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت مجازوسایل نقلیه در آزادراهها وبزرگراه‌های سطح کشوردر بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین برای افزایش ایمنی تردد اعلام شد.
برای اینکه سیستم بدن تنظیم باشد و بتواند کارکرد مناسبی در جهت کاهش وزن بروز دهد میزان و کیفیت خواب می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. تنظیم یک برنامه خواب منظم و پایبندی به آن شاید عامل مهم دیگری برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز باشد، به خصوص اگر می‌خواهید در یک ماه ۴.۵ کیلوگرم وزن کم کنید. سعی کنید حداقل ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید، یک برنامه خواب منظم تنظیم کنید و حواس‌پرتی را قبل از خواب به حداقل برسانید تا چرخه خواب خود را بهینه کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید.
در حال حاضر میزان ورودی آب به سد‌های کشور تا ۲۳ بهمن‌ماه معادل ۹ میلیارد و ۶۱ میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که عددی معادل ۱۰ میلیارد و ۷۷ میلیون مترمکعب بوده ۱۱ درصد کاهش داشته است.
حجم ورودی آب به سد‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری تا روز گذشته، ۸ میلیارد و ۸۷۰ میلیون مترمکعب بود که در مقایسه با ورودی ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون مترمکعبی آب به مخازن سد‌های کشور در مدت مشابه سال گذشته، کاهشی ۱۲ درصدی داشته است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سمیرم با ۵۱ میلیمتر رکورددار بارش‌های شبانه روز گذشته است، گفت: ارتفاع برف طی این مدت در فریدونشهر نیز به ۸۰ سانتیمتر رسید.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش تدریجی دمای هوای استان بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد تا اواسط هفته پیش‌رو خبرداد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته روند کاهشی محسوس دما به‌ویژه در ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شو، به طوری که تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
یک مطالعه جدید نشان داده است که تغییر به یک رژیم غذایی سالم‌تر، مانند رژیم غذایی DASH یا رژیم غذایی غنی از میوه و سبزیجات، ممکن است این خطر را تا ۱۰ درصد کاهش دهد.
اگرچه دیروز وزارت صمت دیروز وعده کاهش قیمت های کاذب در بازار داد اما بررسی ها نشان می دهد قیمت خودرو همچنان دچار تلاطم بوده و طی ۵ روز میانگین بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان گران شده است.
برآورد تلفات گاز در صورت انتقال از خط لوله نزدیک به ۵ تا ۱۰ درصد است که در صورت تامین از طریق شمال کشور و با گاز روسیه، این میزان صرفه‌جویی خواهد شد و ایران می‌تواند علاو بر جبران ناترازی مصرف گاز کشور، آن صادر کند، بنابراین هر نوع همکاری ایران و روسیه در زمینه گاز به نفع ایران خواهد بود.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت روغن ۵ کیلویی از ۴۰۰ هزار به ۲۹۵ هزار و روغن مایع ۹۰۰ گرمی از ۶۸ هزار به ۵۵ هزار تومان رسیده است.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هشتمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتقاد از اظهارات حسن روحانی درباره ذخایر ارزی کشور هنگام تحویل دولت، به بیان توضیحاتی درباره وضعیت ذخایری ارزی و تعهدات و بدهی های به جای مانده از دولت های یازدهم و دوازدهم حین آغاز به کار دولت سیزدهم پرداخت، و پیشنهاد کرد که با صداقت بیشتری با مردم صحبت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ