منابع محلی عراقی از وقوع آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در اطراف شهر اربیل در اقلیم کردستان خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت آرسیلورمیتال تِمیرتو روز جمعه اعلام کرد سه معدنچی در آتش سوزی در معدن زغال سنگ ArcelorMittal در قزاقستان جان خود را از دست دادند.
مقامات منطقه تنریف در بیانیه ای اعلام کردند که بیش از ۴۵۰۰ نفر به دلیل ادامه آتش سوزی در جزیره تِنریف اسپانیا، تخلیه شده اند.
برق منطقه ای در اطلاعیه اعلام کرد دلیل اختلال فنی و بروز حادثه آتش سوزی در قسمتی از تجهیزات پست برق ۶۳کیلوولت شهریار در استان تهران،بخشی از ظرفیت تامین برق آن منطقه با محدودیت مواجه شده است.
آتش سوزی هاوایی شهر تفریحی لاهاینا را ویران کرد.
فعالیت کشتیرانی در بندر لاروشل فرانسه در اقیانوس اطلس- یکی از بزرگ ترین پایانه های صادرات غلات در فرانسه- روز پنجشنبه پس از وقوع آتش سوزی و سرایت به چهار سیلو غلات مختل شد.
طبق گزارش مقامات، در پی آتش سوزی بزرگ صنعتی در کارخانه بازیافت نزدیک فرودگاهی در آلبوکرکی ایالت نیومکزیکو، دود عظیمی به آسمان بلند شد.
آتش سوزی در جنوب فرانسه ۵۵ هکتار از پوشش گیاهی این کشور فراگرفت.
آتش سوزی در جنوب فرانسه ۵۵ هکتار از پوشش گیاهی این کشور فراگرفت.
یزد- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از اطفای حریق طاقت فرسای آتش سوزی کارخانه مقواسازی اشکذر بعد از هشت ساعت خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
اهواز - حادثه آتش سوزی یکی از خطوط انتقال محصول پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در محدوده شهرستان بهبهان موجب فوت یک نفر راننده لودر این شرکت شد.
منابع روسی تایید کرده‌اند که بر اثر حمله پهپادی به یک پالایشگاه در جنوب روسیه، بخش‌هایی از این پالایشگاه دچار آتش سوزی شده است.
طبق گزارش مقامات، انفجار و آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در حومه شیکاگو یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.
رئیس روابط عمومی پالایشگاه تهران با اشاره به مشاهده دود از پالایشگاه تهران در روز یکشنبه (۲۸ اسفند) گفت: آتش سوزی در این پالایشگاه اتفاق نیفتاده و مشکل در واحد هوای ابزار دقیق بوده است.
انفجار و آتش‌سوزی در نزدیکی یک پالایشگاه غیرقانونی نفت در منطقه دلتای نیجریه دست‌کم ۱۲ کشته برجای گذاشت، اگرچه ساکنان محلی تلفات بسیار بیشتری را گزارش می کنند.
اهواز - مدیر روابط عمومی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس از فوت یک نفر بر اثر آتش سوزی خط لوله پنتان بیدبلند در شهرستان بهبهان خبر داد.
تبریز- روابط عمومی شرکت پالایش نفت تبریز از حادثه آتش سوزی در واحد تولید گاز مایع این شرکت و اطفای کامل حریق خبر داد.
در پی آتش سوزی و انفجار در یک پالایشگاه نفت در جنوب شرقی سیبری، دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
آبادان- آتش‌سوزی جزئی واحد تبدیل کاتالیستی (cr1) پالایشگاه نفت آبادان با واکنش سریع واحدهای عملیاتی آتش نشانی در کمترین زمان ممکن مهار شد و اکنون این واحد در شرایط عادی تعمیراتی قرار دارد.
منابع خبری از وقوع آتش سوزی در پالایشگاه بندر الاحمدی کویت خبر دادند.
منابع عراقی از مهار آتش سوزی در پالایشگاه نفت نزدیک به شهر اربیل خبر دادند.
منابع محلی عراقی از وقوع آتش سوزی مهیب در یک پالایشگاه نفت در اطراف شهر اربیل در اقلیم کردستان خبر دادند.
منابع محلی عراقی از وقوع آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در اطراف شهر اربیل در اقلیم کردستان خبر دادند.
بازار تره بار واقع در ایستگاه هشت کوی قدس آبادان بامداد یکشنبه دچار آتش سوزی شد. این آتش سوزی ساعت ۲.۲۴ دقیقه بامداد امروز یکشنبه به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله سه تیم از ایستگاه‌های مختلف و ۲ تیم از آتش نشانی پالایشگاه آبادان به محل حادثه اعزام شدند.
وقوع انفجار و آتش‌سوزی در یک پالایشگاه در کانادا به زخمی شدن شماری از کارکنان این مجموعه منجر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ