گفتگوی زنده رئیس قوه قضائیه با مردم به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دقایقی با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت و گو کرد.
رئیس عدلیه، همزمان با هفته قوه قضائیه با خانواده مسئولان قضائی دیدار و گفتگو کرد.
گفت‌وگوی تلویزیونی محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه با مردم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گفتگوی زنده رئیس قوه قضائیه با مردم به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه آغاز شد.
گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس قوه قضائیه با مردم بعد از خبر ۲۱ سیما از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
«ولودیمیر زلنسکی» عراق را کشوری محوری و مهم توصیف کرد و «محمد شیاع السودانی» نیز بر ضرورت حل مسالمت‌آمیز بحران اوکراین که باعث فجایع بسیاری شده است، تأکید کرد.
اردوغان و بن زاید تلفنی درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای گفتگو کردند.
معاون اول قوه قضائیه در حاشیه نشست قضائی اجلاس رؤسای قوه قضائیه کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای با رئیس نظام قضائی کشور روسیه دیدار و گفتگو کرد.
معاون اول قوه قضائیه در حاشیه نشست قضائی اجلاس رؤسای قوه قضائیه کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای با رئیس نظام قضائی کشور روسیه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور آمریکا با سلطان هیثم، پادشاه عمان به صورت تلفنی گفتگو کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با عضو هیأت رئیسه و سرمربی جوانان که در ازبکستان هستند، گفتگو کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا از گفتگوی تلفنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.
«جو بایدن» و «محمد شیاع السودانی» در گفتگوی تلفنی تأکید کردند که ثبات منطقه در گرو ثبات عراق است و نباید از عراق به عنوان محلی برای حمله به همسایگان استفاده شود.
رئیسی رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: محدودیت های پلتفرم‌های خارجی به خاطر اغتشاشات است و موضوع فرا قوه ای است.
«محمد شیاع السودانی» و «رجب طیب اردوغان» درباره روابط دوجانبه یه ویژه اتصال ریلی بین بندر الفاو عراق و ترکیه و همچنین پرونده مرزی رایزنی کردند.
رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: بعضاً در شرایط خاصی که ایجاد می‌شود ممکن است بحث و گفتگو و حتی مجادله پیش آید؛ این امر یک فرصت و نعمت است و چنانچه نظرات طرح شده عالمانه و منصفانه و همراه با استدلال و منطق نیز باشند، بسیار سودمند و نافع خواهند بود و نه تنها نباید نگران این نقطه‌نظرات مختلف در هر حوزه‌ای از جمله مباحث حقوقی بود بلکه باید از آن‌ها استقبال نیز کرد؛ البته لازمه این امر آن است که این نظرات، عالمانه و منصفانه و مستدل باشند و با اغراض خاص سیاسی و ... آلوده نشوند؛ چرا که در آنصورت، کم‌اثر یا بی‌اثر می‌شوند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در گفتگو با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از وی به دلیل برگزاری مناسب رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قدردانی کرد.
«ولادیمیر پوتین» و «تمیم بن حمد آل ثانی» در گفتگوی تلفنی درباره جام جهانی فوتبال 2022 و روابط دو جانبه رایزنی کردند.
رئیس قوه قضائیه گفت: سعه‌ صدر و برخورداری از ظرفیت بالا، یکی از اساسی‌ترین لوازم شرکت در یک فرآیند گفتگو محور است.
در هفته های اخیر در پی رویداد‌ها و اعتراضات اخیر محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در سخنانی عنوان کرد که حاضر است با منتقدان و معترضان این روزها دیدار و گفتگو داشته باشد و حرف های آنها را بشنود. این نخستین بار نیست که برخی از رجال سیاسی، صحبت از گفتگو می‌کنند. بعد از رویداد‌های سال ۸۸ هم چندین بار مسئله گفتگوی ملی و یا آشتی ملی از سوی فعالان سیاسی مطرح شد. اما هیچ گاه نتوانست وارد مرحله عمل شود و صرفا یک ایده باقی ماند.
یک فعال سیاسی گفت: به نظر من اولین کاری که آقای اژه‌ای باید انجام دهد این است که ابتدا یک سازمانی از درون دستگاه تحت امر خودشان به وجود بیاورند که پیام‌هایی که از درون این دستگاه یا اجزای این قوه به مخاطبان و منتقدان داده می‌شود، تعارضی با اصلاحات و گفته‌های ایشان نداشته باشد.
مشروح مصاحبه شبکه سی بی اس آمریکا با حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون اول قوه قضاییه با رییس دادگاه عالی قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ