تیم ملی قصد دارد پیش از سفر به دوحه در تهران بازی دوستانه ای را با یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارتخانه‌های خارجه امارات و قطر با صدور بیانیه‌های جداگانه به شدت حمله تروریستی صورت گرفته در مرقد مطهر شاهچراغ (ع) ایران را محکوم کردند.
شرکت G ۴۲ با شرکت آمریکایی Cerebras توافق کرده است تا بزرگ‌ترین ابرکامپیوتر دنیا را بسازد. ابرکامپیوتر Condor Galaxy نام خود را از یک سامانه کیهانی در فاصله ۲۱۲ میلیون سال نوری از زمین گرفته است.
گرانترین سیستم حرفه ای صوتی در دنیا به نام بنگ اند الافسن با قیمت ۹ میلیارد تومان در مرکز خرید دبی مال در امارات متحده عربی به فروش می‌رسد.
سخنگوی وزارت خارجه امارت اسلامی در یک رشته توییت نوشته است که اجازه دادن به چنین عملکردی تحت نام آزادی بیان از سوی مقام‌های سوئدی قابل نکوهش است و این اقدام، توهین به این دین مقدس اسلام و پیروان آن می‌باشد.
سرمربی پرسپوليس در لیست بازیکنان مدنظر خود نام احمد نوراللهی را نیز قرار داده بود که این انتقال نهایی نشد.
در حالی که از الوحده به عنوان مقصد قطعی احمد نورالهی در لیگ ادنوک نام برده می‌شود، این باشگاه سرمربی جدید خود را انتخاب کرد.
فضاپیمای «EMA» به نام شیخ نامگذاری می‌شود و نام آن ام‌بی‌آر اکسپلورر (MBR Explorer) خواهد بود. ام‌بی‌آر اکسپلورر از اولین سیارک خود در سال ۲۰۳۰ بازدید خواهد کرد و یک مسیر مداری را دنبال می‌کند که به آن امکان می‌دهد از چندین سیاره در طول مسیر برای سرعت کمک بگیرد. (معمولا فضاپیما‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت، چنین کمک‌های گرانشی را از سیاراتی مانند زهره یا مریخ دریافت م کنند و برای آزمایش ابزار‌های خود مشاهدات جانبی انجام می‌دهند.)
حالا ما مانده‌ایم و یاغی‌گری جریانی که همین چند ماه قبل جنبش اصیل منطقه می‌نامیدن‌شان. ما مانده‌ایم و دردسر‌های بزرگ مواجه با یک گروه ترویستی که در پنداشت خود صاحب یک امارت اسلامی است. ما مانده‌ایم و صورت مساله مهمی تحت عنوان «مواجهه با یاغی‌های زمان‌پریشی به نام طالبان.»
بیانیه پایانی هیچ اشاره‌ای سلبی یا ایجابی به نام ایران نداشت، در حالی که در نشست‌های قبلی بار‌ها ادعا‌ها و اتهامات بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله ادعای واهی امارات درباره جزایر سه‌گانه ایران در بیانیه‌های پایانی آن نشست‌ها تکرار می‌شد.
در یکی از عکس‌هایی که از دیدار شیخ زاید بن سلطان با فضانوردان ماموریت آپولو ۱۷ موجود است، وجود یک کتاب با نامی خاص بر روی میز جلب توجه می‌کند.
مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم
رئیس جمهور سوریه به موضع گیری درباره روابط کشورش با امارات پرداخت و از سفرش به امارات به عنوان نقطه عطف مهمی در روابط فیمابین نام برد.
رودولفو آروابارنا سرمربی آرژانتینی امارات باز هم علی مبخوت را به اردوی تیم ملی این کشور دعوت نکرد.
دستورالعمل آزمون‌های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.
در حالی که از شهریار مغانلو و مامه تیام به عنوان گزینه‌های خط حمله تیم اتحاد کلبا امارات نام برده می‌شد اما این تیم در نهایت یک مهاجم دیگر را به خدمت گرفت.
در حالی که از شهریار مغانلو و مامه تیام به عنوان گزینه‌های خط حمله تیم اتحاد کلبا امارات نام برده می‌شد اما این تیم در نهایت یک مهاجم دیگر را به خدمت گرفت.
مسجد چاپ سه بعدی شده با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع قرار است در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های امارات به نام بر دبی (Bur Dubai) ساخته شود و پیش بینی می‌شود در سال ۲۰۲۵ میزبان ۶۰۰ نمازگزار باشد.
عباس عبدی درباره تعطیل شدن ادارات تهران در روز یکشنبه نوشت: اگر برای موضوعی به این سرراستی و جمع و جوری نمی‌توان سریع و دقیق تصمیم گرفت و حتی تصمیم اول غیرمنطقی بود چگونه ممکن است که در امور اساسی‌تر و پیچیده‌تر مثل سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی و خارجی تصمیمات بخردانه و دقیق و به‌موقع گرفت؟
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، هاکوتو آر در آوریل به ماه می‌رسد و نخستین فرود نرم یک فضاپیمای ژاپنی روی ماه را ثبت خواهد کرد. این فضاپیما در مرحله بعد یک کاوشگر کوچک به نام رشید (توسعه یافته در امارات متحده عربی) را روی ماه آزاد می‌کند تا به مدت یک روز ماه (معادل ۱۴ روز زمین) فعالیت کند.
در فهرست جهانی THE درباره رتبه‌بندی ۲۵۰ دانشگاه بابت میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان، هیچ نامی از دانشگاه‌های ایران نیست در حالی که در این فهرست، غیر از دانشگاه‌های اروپای غربی، دانشگاه‌های لبنان، ترکیه، قطر، عربستان، امارات، تایوان، تایلند، مصر، کره جنوبی، مکزیک، برزیل، آرژانتین، شیلی، مراکش، ماکائو (شبه جزیره‌ای در دریای چین و مستعمره پیشین پرتغال) و تایلند هم قرار گرفته‌اند.
کشورهای حوزه خلیج فارس معمولا نام بازیهای مهم خود را از لیگهای اروپایی و آمریکای جنوبی برمی‌دارند.
روزنامه امارات الیوم از خروج نام مهدی قایدی از فهرست بازیکنان خارجی شباب الاهلی خبر داد.
این روزها فرهاد مجیدی به همراه دستیاران نام آشنایش در اتریش، هدف بزرگی را دنبال می کند و آن قرار گرفتن اتحاد کلباء میان TOP 6 ادنوک لیگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ