روی اشتباه عجیب داوید دخیا دروازه یونایتد مقابل وستهم به راحتی باز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند سال پیش، یک خرس ماده به چادر کوهنوردان نزدیک شد و اشتباه بزرگ آنجا شکل گرفت کوهنوردان به این خرس غذا دادند و باعث شد عادت بدی را بگیرد او حالا توله های خود را برای غذا گرفتن با خود میاورد.
صحبت‌های شب گذشته رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در گفتگو با هواداران و اعلام قطع همکاری این باشگاه با کریم باقری از جهاتی تاسف‌آور و ناراحت‌کننده است.
براساس گزارشی از مرکز پژوهش‌های اتاق ایران، روابط ایران و عربستان‌سعودی همواره تحت‌تاثیر رقابت راهبردی متحول شده‌است. در یک دهه اخیر رقابت راهبردی دو کشور چنان شدید بود که به قطع روابط رسمی منجر شد و دو کشور مدت زیادی در وضعیت عدم‌ارتباط قرار داشتند. اکنون نیز تغییر در محاسبات ژئوپلیتیکی دو کشور و نقش‌آفرینی مدیریتی چین به‌عنوان قدرتی بزرگ، این رابطه را در مسیر احیا قرار داده‌است.
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار نوروزی محسن رهامی گفت: یک سری اشتباهات از خود ما در گذشته سر زده که امروز داریم بابت همان اشتباهات مجازات می‌شویم. تا به این اشتباهات اعتراف نکنیم کاری درست نمی‌شود. چون اگر اعتراف نکنیم معنایش این است که می‌خواهیم این اشتباهات را تکرار کنیم. خداوند در مورد توبه هم همین را می‌گوید. اگر در حضور جمع گناهی کرده‌اید باید در حضور جمع اعتراف کنید نه اینکه در حضور جمع برای جامعه یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوید و بعد نصف شب در خانه توبه می‌کنی؛ این فایده ندارد، باید در حضور مردم باشد.
یک کارشناس مسکن گفت: وام ۴۵۰ میلیون تومانی واحدهای نهضت ملی در پایان اقساط حدود ۸۵۰ تا ۹۰۰ میلیون خواهد شد.
در افتادن با علی پروین فقط 48 ساعت طول کشید و همینجا پایان مربیگری احمدرضا رقم خورد.
یک استاد اقتصاد دانشگاه بر این باور است، با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم، زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.
یک استاد اقتصاد دانشگاه معتقد است با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم. زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.
خطای پنالتی سیاوش یزدانی روی شهریار مغانلو، بحث برانگیزترین اتفاق این هفته لیگ برتر ایران است.
علیرضا رضایی که در ثانیه های پایانی نیمه اول یک سیو بزرگ داشت، به شکل عجیبی دروازه اش باز شد.
ویدیو نشان می‌دهد که شیر نر جوان به اشتباه وارد قلمرو شیر‌های نر بزرگ شد و بهای این اشتباه را با جان اش پرداخت کرد. در پایان نیز لاشه این شیر نر جوان به یک کفتار رسید.
به نظر می رسد که یک گل آرژانتین در دیدار برابر عربستان به اشتباه مردود اعلام شده است.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری اظهارداشت: خطاهایی پیش می‌آید و نمی‌توان آن را به نام یک مجموعه خدوم تمام کرد گاهی از یک مجموعه بزرگ یک نفر خطایی می‌کند و نباید آن را به نام مجموعه گذاشت.
مردان و زنان برای داشتن یک رابطه موفق و بدون شکست در زندگی محتاج دانستن و آموزش برخی نکات و تکنیک‌های رفتاری هستند و بدون توجه به آن‌ها دچار مشکل خواهند شد.
ارسال مهدی‌پور و اشتباه بزرگ قریشی کافی بود تا ساپینتو و دیگر استقلالی‌ها، جایگاه ویژه استادیوم فولادشهر را منفجر کنند.
ارسال مهدی‌پور و اشتباه بزرگ قریشی کافی بود تا ساپینتو و دیگر استقلالی‌ها، جایگاه ویژه استادیوم فولادشهر را منفجر کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آنچه مصالح و منافع کشور است و برای کمیسیون امنیت ملی و نمایندگان اهمیت دارد، قانونی است که از نظر مبادی اسلامی قانون خوبی است، اما اجرای آن را به یک دستگاهی مانند پلیس داده‌اند که تخصص امر به معروف و نهی از منکر ندارد، زیرا ابزاری برای این کار ندارد و این یک اشتباه بزرگ است که برای این کار اتقاق افتاده است.
در شرایطی که نفت مسجدسلیمان با گل دیدنی نریمان جهان شانس زیادی برای یک برد بزرگ داشت، مدافع این تیم با اشتباه خود شرایط را علیه طلایی‌پوشان کرد.
دیدار تیم های خوشه طلایی و چادرملو با تساوی یک – یک به پایان رسید که گلرهای دو تیم، روی این دو گل مقصر بودند.
دیدار تیم های خوشه طلایی و چادرملو با تساوی یک – یک به پایان رسید که گلرهای دو تیم، روی این دو گل مقصر بودند.
یک روز پس از بازی سپاهان و نساجی صحنه جدید از لحظه جنجالی این مسابقه مورد کارشناسی قرار گرفته است.
مشکلات سینمای ایران آنقدر بزرگ، عمیق و ناامیدکننده است که نه با حضور یک نماینده‌ی کانون در شورای پروانه ساخت، که با هیچ ترکیبی از شوراهای مختلف حل نمی‌شود، راه را اشتباه رفته‌ایم. مشکل سینمای ایران شوراهای مختلف نظارتی نیست، بلکه خود سینمایی است که خودمان ساختیم و پرداختیم. بدبختانه سینمای ما با وجود معضلاتی که گرفتارش شده خودش تبدیل به ذات مشکل شده است. بقیه حرف است و بهانه و اتلاف وقت و شاید هم آدرس‌های غلطِ تعمدی. من متجاوز از چهل سال است که در فضای سینما کار و زندگی می‌کنم، پس، از منِ کوچکترین بپذیرید که در طول این سال‌ها هرگز سینمای ایران را تا به این اندازه ذلیل و منفعل و خجالت‌آور ندیده بودم.
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.
یک فعال سیاسی گفت: بدرفتاری با مردم و هتک حیثیت‌شان گناهی بزرگ و آثار منفی روی ارزش‌های اسلامی می‌گذارد، بخصوص بر نسل جوانی که آگاهی آنچنانی ندارند ممکن است برخی این را به اشتباه به پای اسلام تلقی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ