مهدی ترابی در آستانه باز کردن دروازه پیکان بود اما توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزاد بادپا، فردی که توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند لحظه ورود فرد تروریست را به حرم این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین افتاده بود.
سومین نشست افق تحول رسانه ملّی صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیر با حضور و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۴۴ سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام محسن قرائتی در رسانه ملی تجلیل شد.
سم آلاردایس پس از گفتگو با مالکان باشگاه، لیدزیونایتد را به صورت رسمی ترک کرد.
در دل این مراسم، سه بار سالن از صدای تشویق حاضران به قول ورزشی‌ها روی هوا رفت. اولین بار زمانی بود که محمدجواد ظریف پشت تریبون رفت و در کنار بیان نکاتی درباره محمود دعایی، از انقلابی‌گری و نقد برخی رفتار‌ها و مغایرت چنین رفتار‌هایی با خصلت‌های مرحوم دعایی سخن گفت؛ جملاتی که ظاهراً شنیدن آن برای حسین شریعتمداری دلچسب نبود و او که در ردیف اول سالن نشسته بود، در این زمان سالن را ترک کرد تا حضورش در مراسم تنها چند دقیقه طول بکشد
اولین شوت رئال در بازی امشب می‌رفت به یک سوپرگل تبدیل شود اما تیر دروازه کار را خراب کرد.
گروه گسترده ای از هواداران میلان پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با اینتر اقدام به ترک ورزشگاه کردند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر مردم فقیر شدند، به دلیل اقداماتی و ترک فعل‌هایی است که دولت روحانی انجام داد و امروز صدای آن اقدامات درآمده است و نباید آدرس غلط دهند.
شاهدان ماجرا در این تحقیقات ادعا کردند صدای شلیک گلوله‌ها را شنیده‌اند بلافاصله پدر خانواده را دیده‌اند که از خانه بیرون آمده و نزد آن‌ها ادعا کرده است همسر و دو پسر ۹ساله و۱۷ساله را کشته و محل جنایت را ترک کرده است.
گوستاوو واگنین می‌توانست گل دوم را به سپاهان بزند و کار را تمام کند اما تیرک دروازه مانع از ورود توپ او به دروازه شد.
بازیکنان یوونتوس بعد از شکست اینتر، ورزشگاه خانگی آن‌ها را با سر و صدای زیاد روی سر خود گذاشتند.
یک خانم به‌خاطر اینکه همسرش حین خوردن غذا، دهانش صدای بد می‌داد و هم‌چنین سوپ و نوشیدنی را هورت می‌کشید، از او طلاق گرفت. از قرار معلوم این خانم چندین بار به همسرش تذکر داده بود و از او خواهش کرده بود که این عادت را ترک کند.
استقبال از پمپئو و هیلی در این نشست چندان مناسب نبود. حاضران در سالن با صدای بلند فریاد می‌زدند که «ما ترامپ را دوست داریم، ما ترامپ را دوست داریم.» آسوشیتدپرس می‌نویسد: «شرایط برای نیکی هیلی چندان مناسب نبود و او و همراهانش مجبور شدند به سرعت به داخل یک آسانسور رفته و سالن را ترک کنند.»
ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌شد در فردای بازی پر سر و صدای لیورپول - رئال در آنفیلد انتظار داشت.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
دیوید سداریس جستارنویس سرشناس آمریکایی، می‌گوید: شاید این روز‌ها دیدن جوانی که از مادرش فندک می‌گیرد شرم‌آور به نظر بیاید، اما سیگار همیشه مایۀ قضاوت دیگران نبوده است. سداریس در این جستار از حال‌وهوای روزگاری می‌گوید که آدم‌ها تقریباً در هر جایی که فکرش را بکنید، از بیمارستان و تلویزیون گرفته تا مدرسه و محل کار، آزادانه سیگار می‌کشیدن؛ ماجرای سیگاری‌شدن خودش را بازگو می‌کند؛ سرفه‌های سنگین و صدای نفس خشن مادرش را به یاد می‌آورد و نهایتاً از آخرین سیگاری می‌گوید که در یکی از کافه‌های فرودگاه شارل دوگول دود کرد و سیگار را برای همیشه ترک کرد.
گزارشگر معروف برزیلی در شب قهرمانی آرژانتین از دنیای گزارش خداحافظی کرد؛ او راوی دو قهرمانی آخر کشورش در جام جهانی است.
با نزدیک‌شدن به فینال جام جهانی ۲۰۲۲، زنگ خطر تهدید علیه بازیکنان و خانواده‌های آنان در قطر به صدا درآمده تا آنجا که خانواده بازیکنان آرژانتین مجبور به ترک و تعویض هتل شدند.
ادعای یک روزنامه پرتغالی مبنی بر تصمیم رونالدو برای ترک تیم ملی به ایجاد بحران در این تیم منجر شد و حتی رونالدو و سلسائو را مجبور به واکنش رسمی کرد.
در طی ۲ هفته اخیر که آتش اغتشاش‌ها رو به سردی گراییده دجال‌های رسانه‌ای از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا تا سعودی اینترنشنال و سایت رادیو فردا هرآنچه از شگرد‌های رسانه‌ای و دروغ‌های گوناگون را پای کار آوردند تا با حجم سنگین کار رسانه‌ای مردم را به خیابان بیاورند و وقتی از آوردن مردم به خیابان ناامید شدند درصدد برآمدند تا مردم را مجبور کنند تا خیابان را ترک کرده و به خانه‌هایشان بروند!
آصفری گفت: خواست نظام این است که صدای معترضان شنیده شود. به هرحال مطالباتی دارند که بخشی از آن مربوط به گذشته و بخشی از آن مربوط به زمان حال است که روی هم تلنبار شده و باید برای حل آنها راهکار پیدا کرد. در چنین فضایی زمان این نیست که گفته شود ما می‌توانستیم به مردم شلیک کنیم.
اگر یک خانم بدحجاب یا بی حجاب کنار عکس شهید سلیمانی بایستد ما آن را دستاورد برای خودمان می دانیم. اما اگر عکس حاج قاسم را حذف کنیم آن خانم مجرم می شود. اگر یک خانم با حجاب نامناسبی در صف رای بایستد صدا و سیما در روز رای گیری ۲۰ بار آن را نشان می دهد تا بگوید ما توانستیم این نگاه را هم پای صندوق رای بیاوریم. بعد که رای داد و به خانه رفت. فردا همان خانم را گشت ارشاد می گیرد
فرزاد جعفری روی پاس خوب بابک مرادی در یک موقعیت ایده‌آل توپ را به تیر دروازه حامد لک کوبید.
نقطه قوت فیلم امیرحسین عسگری فضاسازی و استفاده از طبیعت و لانگ‌شات‌ها بود و فیلم در روایت کند پیش می‌رفت و تیم خوبی نبود. امین حیایی نیز بازی قابل قبولی ارائه کرده بود و به پیشبرد فیلم کمک کرد. فیلم‌های لایه دروغ نیز اینقدر ضعیف بود که اکثریت به اعتراض سالن را ترک کردند و به نظر می‌رسد اگر این فیلم تولید مشترک بنیاد فارابی و بنیاد فیلم فنلاند نبود، در جشنواره راه داده نمی‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ