وزیر رفاه گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، ۱.۴ میلیون نفر تخت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در حوزه‌های مختلف در کشور هر کجا که به مردم نقش داده شد موفق بوده‌ایم‌، گفت: دولت سیزدهم در عمل به مردم میدان داده است.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: جلوگیری از خاموشی منازل، افزایش تولید خودرو، فروش نفت و میعانات گازی و گسترش روابط با سایر کشورها از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در طول دو سال گذشته به شمار می رود.
تبریز- رئیس جمهور گفت: امروز دولت در مقابل فساد اداری حساس بوده و اجازه نمی‌دهد کوچکترین فسادی در ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌ها رخنه کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه این دولت وارث ناترازی‌های گسترده در زمینه انرژی از جمله در بخش برق و گاز و بنزین است، دستگاه‌های مسئول را مکلف کرد برای رفع این ناترازی‌ها اقدام جهادی کنند.
وزیر صمت در گزارشی وضعیت صنعت خودرو را از زمانی که تحویل گرفته بود با امروز مقایسه و اقدامات دولت سیدهم برای نجات این صنعت را تشریح کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم مصمم به نوسازی و بهسازی جاده های کشور و همچنین تجهیز پلیس راهور است.
رسلان‌مالکی گفت: دولت سیزدهم از ابتدای کار خود به دنبال جهش تولید مسکن و جبران‌کمبودهای مسکن‌ بوده است.
وزیر میراث فرهنگی درباره بافت تاریخی شیراز نوشت: گرفتاری مردم این منطقه، دستمایه تسویه حساب‌های سیاسی بین جناح‌های مختلف شده است و دولت سیزدهم مصمم است مشکل را حل کند.
سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان گفت:دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به موضوع نخبگان دارد.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و بویژه پیشرانان اقتصادی امکانپذیر نیست.
جولان شرکت های خارجی صنعت دخانیات در کشور فراتر از حضور در بازار بخش خصوصی رفته و فراگیری این شرکت ها در فقدان نظارت و کنترل، به اماکن دولتی همچون فرودگاه امام خمینی نیز رسیده است.
نیشابور ـ وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت سیزدهم وارث عقب ماندگی دهه‌های گذشته است چراکه نباید درآمدهای ما در این وضعیت نامناسب باشد.
وزیر نفت گفت: بالاترین میزان تولید گاز از میادین مستقل و مشترک گازی را در همین ایام داشتیم که در دولت سیزدهم رکورد جدیدی است.
وزیر اقتصاد گفت: کسری بودجه با حمایت مجلس و سیاست‌های جدی دولت از ۴۰ هزار میلیارد تومان به صفر رسیده است.
دبیرکل انجمن صنعت پتروشیمی در نامه‌ای به رئیس جمهور از همراهی و پرداخت تسهیلات‌ ارزی بانک مرکزی دولت سیزدهم تقدیر کرد.
وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم نشان داد که بدون آمریکا و بدون برجام تحمیلی می‌توان پیش رفت، این در حالی است که پیش از این در سیاست خارجی به بن بست رسیده بودیم.
تربت جام ـ استاندار خراسان رضوی گفت: دولت سیزدهم در دو موضوع اساسی مسکن و اشتغال که خدمت به مردم است، عزمی راسخ دارد.
حجت الاسلام مصباحی مقدم به تشریح برخی موفقیت‌ها و همچنین ضعف‌های اقتصادی دولت سیزدهم در یک سال نخست فعالیت آن پرداخت.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این دولت محیط زیستی ترین دولت است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در ۸ سال دولت قبل شاهد مسائلی بودیم که گاهی موجب تحقیر کشور ما می‌شد اما دولت سیزدهم حافظ عزت ملی بوده است و این رویکردی ارزشمند به شمار می‌رود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۷۶ باند سرقت از منزل، زورگیر و موبایل قاپ خبر داد و گفت: ۳۵۲ نفر از سارقین شهر تهران دستگیر شدند.
صادرات گاز روزانه روسیه به مشتریان خارجی بزرگ، با تصمیم گازپروم برای توقف عرضه به خریداران متعدد، از ابتدای ژوئن تاکنون به پایینترین میزان از سال ۲۰۱۴ رسیده است.
مجمع مدرسین‌ومحققین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد اعلام کرد: چرا در دولت سیزدهم که با سایر نهادهای انتخابی و انتصابی هم‌دست و همسو بود و با این که وعده های زیادی در برنامه‌های تبلیغاتی داده بود، نابسامانی‌های اقتصادی و سیاسی شدت گرفته است؟ / دو پدیده زشت و ناهنجار فقر و غنا در نظام اقتصادی نمایان شده و تورم فاحش بر معیشت مردم سایه انداخته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ