یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ از هواداران این تیم خواست به روبرت لواندوفسکی احترام بگذارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر واقعاً نگاه آقای ازغدی به مرگ و زندگی همان است که در گفتارش آمده است، چرا به جای ترغیب بچه‌های مردم به شرمساری از زنده بودن، شخص خودش پیشگام پذیرش مرگ نمی‌شود؟ ممکن است بگوید، چون بساط ترور در کشور جمع شده دیگر برای استقبال از مرگ کاری از وی ساخته نیست. این، ولی بهانه است. او اگر همین امروز راهی لبنان شود و با سلاحی در دست از خط مرزی به سوی سربازان اسرائیلی شلیک کند، بدون تردید با مرگ مورد نظر خود روبرو خواهد شد
یوونتوس با از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان با کاهش شدید درآمد روبرو خواهد شد و به این ترتیب، باید گروهی از ستاره‌هایش را کنار بگذارد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، رکوردی عجیبی را در 14 فصل اخیر به نام خودش ثبت کرده است.
روبرت آندریخ، هافبک بایر لورکوزن، در آستانه بازی فردا با رم در نیمه نهایی لیگ اروپا، هشدار داد تیم مورینیو ممکن است دست به تحریک آنها بزند.
وزنه برداری اوکراین برای سومین بار بعد از پایان بازی‌های المپیک توکیو با نقض قوانین دوپینگ روبرو شد و به این ترتیب حضور در بازی‌های المپیک پاریس را از دست خواهد داد.
سرخی روبرتو به دلیل مصدومیت همسترینگ، 6 هفته دور از میادین خواهد ماند که به منزله از دست رفتن فصل برای او خواهد بود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با چهره‌های آشنای بسیاری روبرو خواهد بود.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، به آنتونی هشدار داد که اگر دست از تمسخر حریف برندارد با واکنش‌های سختی روبرو خواهد شد.
روبرت تورس و اشکان دژاگه نبض بازی شاگردان علی منصور در فولاد را به دست گرفته بودند.
با مصدومیت روبرت لواندوفسکی، آنسو فاتی و عثمان دمبله، بارسا برای ال‌کلاسیکوی پنجشنبه در خط حمله با شرایط دشواری روبرو است.
روبرت لواندوفسکی به دلیل مصدومیت در بازی دیشب مقابل آلمریا، غایب بزرگ بارسا در ال‌کلاسیکوی پنجشنبه خواهد بود.
دادگاه اجرایی ورزش فرجام‌خواهی بارسلونا درباره محرومیت روبرت لواندوفسکی را رد کرد و به این ترتیب او مسلما در دیدار روز یکشنبه بارسا مقابل اتلتیکو مادرید حضور نخواهد داشت.
در نظرسنجی موندودپورتیوو از هواداران بارسلونا برای انتخاب جانشین روبرت لواندوفسکی در سه بازی آینده، آنسو فاتی بیشترین رای را به دست آورد.
در نظرسنجی موندودپورتیوو از هواداران بارسلونا برای انتخاب جانشین روبرت لواندوفسکی در سه بازی آینده، آنسو فاتی بیشترین رای را به دست آورد.
روبرت لواندوفسکی در شرایط روحی مناسبی به جام جهانی نرسید و در بازی روز گذشته مقابل مکزیک یک پنالتی را از دست داد. ماه نوامبر برای او خوب شروع نشد و در ادامه نیز خوب پیش نرفته است.
روبرت لواندوفسکی شب گذشنه یک پنالتی حساس برابر مکزیک را از دست داد تا همچنان برای گلزنی در جام جهانی ناکام باشد.
چسلاو میخنیویچ، سرمربی لهستان، می‌گوید با وجود از دست دادن پنالتی توسط روبرت لواندوفسکی در مقابل مکزیک هیچکس در لهستان از او ناراحت نیست.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، با محرومیتی سنگین مواجه کرد.
رقابت کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی به ساعت روی دست این دو ستاره گلزن نیز کشیده شد.
رقابت کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی به ساعت روی دست این دو ستاره گلزن نیز کشیده شد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، بهترین موقعیت این تیم در نیمه اول برابر رئال مادرید را از دست داد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ از هواداران این تیم خواست به روبرت لواندوفسکی احترام بگذارند.
ساعاتی پس از دبل روبرت لواندوفسکی برای بارسا، کریم بنزما هم برای رئال دبل کرد. گل دوم بنزما روی یک ضربه کاشته به دست آمد و او اصرار خاصی برای زدن این ضربه داشت.
نیکو کوواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ و فعلی ولفسبورگ، مدعی شد باواریایی ها علیرغم از دست دادن روبرت لواندوفسکی همچنان تیم قدرتمندی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ