آرتورو ویدال که پس از آمدن خورخه سامپائولی مجبور به جدایی از فلامینگو شد، اظهارراتی تند علیه مربی آرژانتینی مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حواشی بازی جنجالی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا که ملی پوشان ایرانی هم در آن حضور داشتند هنوز ادامه دارد.
حواشی بازی جنجالی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا که ملی پوشان ایرانی هم در آن حضور داشتند هنوز ادامه دارد.
هلال احمر اعلام کرد: توزیع ۵۰۰ هزار سرم تزریقی و ۵۰ هزار ویال کمبودکشوری انجام شد.
آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی، اعلام کرد که فصل آینده در فلامینگو بازی نخواهد کرد.
ویدا ربانی یکی از روزنامه‌نگارانی است که در جریان اعترضات سال گذشته بازداشت شد.
آرتورو ویدال که در بارسلونا با لئو مسی هم‌تیمی بود و با او دوستی صمیمانه‌ای دارد، از رفتار هواداران پی اس جی با این فوق ستاره آرژانتینی انتقاد کرد.
پاول متئوس وییسکی پاسور اسبق تیم ملی والیبال لهستان و دستیار سابق ویتال هاینن به عنوان مربی تمرین دهنده به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران پیوست.
ویدیویی عجیب که توسط مسئول داروخونه موقع تحویل دارو گرفته شده است، تصویری عجیب از شیشه شکسته در بسته بندی آمپول را نشان میدهد! این مسئول در حین تحویل دارو متوجه یه صدای اضافی در ویال آمپول شده است!
با شکست فلامینگو برابر الهلال، رویای ویدال برای رویارویی مقابل رئال در فینال جام باشگاه های جهان نابود شد و حالا همه به کری‌خوانی چند ماه پیش او اشاره می کنند.
آرتورو ویدال، ستاره فوتبال شیلی، به مصاحبه چند ماه قبل کیلیان امباپه واکنش نشان داد.
رودریگو گوئس می گوید که در رئال مادرید توجهی به کری آرتورو ویدال و بازیکنان فلامینگو ندارند و روی مسائل دیگر تمرکز کرده اند.
آرتورو ویدال بعد از قهرمانی در کوپا لیبرتادورس برای رئال مادرید خط و نشان کشید و گفت او و هم‌تیمی‌هایش در جام باشگاه‌های جهان رئال را له خواهند کرد.
وندال های آثار هنری اعتراض شأن را به وضعیت موجود در جهان بر سر تابلوهای گران قیمت موزه‌ای خالی می‌کنند و با تلاش برای تخریب این آثار تصور می‌کنند؛ حرف شأن شنیده می‌شود.
عضو مجمع عمومی کانون هموفیلی ایران گفت: در حالی که شرکت داخلی تولید کننده فاکتور ۸ مدعی توزیع ۲۵۰۰۰۰ ویال فاکتور ۸ مورد نیاز بیماران هموفیلی به شرکت‌های پخش گردیده است، اما بدهی دانشگاه‌های علوم پزشکی به بیمه‌ها، مانع تحویل دارو به داروخانه‌ها شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ