هواداران یوونتوس با سر دادن شعارهایی تند مخالفت خود را با خرید روملو لوکاکو اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم های آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی به دلیل قتل یک هوادار جوان 22 ساله لغو شد.
به دلیل تنش های سیاسی و اعلام تظاهرات بزرگ در بانکوک، ممکن است فردا بازی دوستانه تاتنهام و لستر در ورزشگاه راجامانگالا لغو شود.
برنامه‌های موسوم به «جشنواره اریتره» در شهر گیسن در ایالت هسن آلمان با بازداشت حدود ۱۰۰ نفر همراه بود.
ناآرامی ها در فرانسه برای دومین شب متوالی در نقاط مختلف این کشور با شدت و خشونت بیشتری ادامه یافت و پلیس تعدادی از معترضان را دستگیر کرد.
رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند در پی قتل یک نوجوان توسط پلیس این کشور، مردم معترض به خیابان‌های پاریس آمدند و با نیروهای پلیس درگیر شدند.
ارسال لایحه کاهش اختیارات دستگاه قضایی در برابر قوای مقننه و مجریه به کنست یکی از نشانه‌های تغییر قطب‌نمای قدرت به سمت جریان راست- مذهبی در سرزمین های اشغالی است.
در بحبوحه تشدید تظاهرات و اعتراض‌های سراسری در فرانسه، دفتر ریاست‌جمهوری این کشور اعلام کرد سفر پادشاه انگلیس به این کشور لغو شده است.
مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در جریان تظاهرات گسترده خود، به شدت از سوی پلیس رژیم صهیونیستی سرکوب شدند.
تصور بنیانگذاران اسرائیل بر این بود که ساکنان این رژیم جعلی همواره حامی اسرائیل خواهند بود. اما فساد مقامات باعث شده است که روز به روز به شمار معترضان صهیونیست افزوده شود.
رئیس مرکز مطالعات رسانه ای و راهبردی الرفد، با بیان اینکه عراق امروزی نمی تواند تحت پروژه آمریکایی ها قرار گیرد، تأکید کرد که نیروهای مردمی و مقاومتی زیادی مخالف حضور آمریکا در عراق هستند.
نتانیاهو در نهایت در اثر تشدید فشارها و مخالفت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی مجبور به برکناری یکی از وزرای کابینه اش شد، مساله ای که کابوس انحلال کابینه را بار دیگر پیش روی وی قرار داده است.
این حمله در حالی روی داد که خیابان‌های پاریس در آستانه سال جدید میلادی، پر ازدحام است. شهردار منطقه ۱۰ پاریس اعلام کرد که این حمله در یک رستوران، آرایشگاه و یک مرکز فرهنگی کرد رخ داده و هنوز انگیزه آن مشخص نشده است.
اولیویه ژیرو از تعویض عجیب دیدیه دشان در نیمه اول بسیار عصبانی بود و عصبانیت خود را روی بطری آب کنار زمین خالی کرد.
کیهان نوشت: برای دفاع از امنیت کشور و مردم باید مماشات را کنار گذاشته و در فصل شکار کفتار‌ها هسته‌های آشوب را تارومار کرد.
تصاویری از اغتشاش آشوبگران در حوادث اخیر در شهرستان لاهیجان را مشاهده می‌کنید.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اعتراض مسالمت‌آمیز با اغتشاش و ایجاد ناآرامی در کشور تفاوت دارد و باید با افرادی که در کشور آشوب به پا می‌کنند، برخورد قاطع شود.
باندهای سرقت‌های مسلحانه ناامنی در پایتخت انگلیس را تشدید کردند؛ در این فیلم دزدی سارقان از شهروندان انگلیسی را مشاهده می‌کنید.
همزمان با برگزاری تجمعات اعتراضی در برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه شهید بهشتی عده ای به منظور ایجاد اغتشاش و آشوب با هویت ناشناس و در حالی که دانشجو نبودند به این دانشگاه ورود پیدا کردند.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد این تیم با تمهیداتی که در نظر گرفته شده بار دیگر به شرایط خوب خود بازگردد.
آخرین تمرین تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آبستن حواث عجیب و غیرمنتظره‌ای بود.
در جریان آشوب در زندانی در اکوادور، دست کم ۱۵ زندانی کشته و شمار زیادی زخمی شدند.
تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: آشوب و هنجارشکنی آن هم وقتی توسط رسانه‌هایی عاری از دلسوزی برای ملت ایران بر آتش آن دمیده می‌شود، ثمره‌ای جز حاکمیت افراطی گری یا هرج و مرج ندارد.
رئیس کمیسیون انتخابات کنیا رسما اعلام کرد که ویلیام روتو پیروز انتخابات شد و به عنوان رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد. با این حال برخی از مقامات ارشد با رد نتیجه انتخابات منجر به دامن زدن خشونت و اعتراضات خیابانی در شهرهای مختلف کنیا شدند.
به نظر می‌رسد که اختلاف نیمار با ام‌باپه بسیار جدی است و این باعث شده است تا رسانه‌ها از آشوب در تیم پاریسی سخن به میان آورند که این قطعا در ادامه فصل تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. باید دید که آیا گالتیه می‌تواند این حاشیه‌ها را در تیمش مهار کند یا نه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ