شادی گل میلاد زکی‌‌پور با رامین رضاییان تصاویر جالبی را در ورزشگاه سیرجان به ثبت رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت‌اند.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت هستند.
مهدی طارمی، استوک‌های جدیدی که در فصل پیش رو استفاده خواهد کرد، را رونمایی کرد.
لذت شنا و آب‌تنی در ماه‌های گرم سال بسیاری از افراد را به سمت استخرها و رودخانه‌ها و دریاها می‌کشاند. اما عدم توجه به هشدارها و بی‌احتیاطی می‌تواند این لذت را به فاجعه غرق‌شدن تبدیل کند.
براساس اطلاعیه صادره از سوی پزشکی قانونی استخرهای کشاورزی در رتبه دوم بیشترین تعداد تلفات غرق‌شدگی قرار دارند.
گرت بیل فاش کرد که اگر رئال مادرید 5-0 هم پیروز می شد اما کریستیانو رونالدو گل نمی‌زد، این ستاره پرتغالی چقدر از این اتفاق عصبانی بود.
رئیس هیئت هندبال مازندران، از برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نونهالان باشگاه ها و دسته‌های آزاد کشور در منطقه استانهای شمالی به میزبانی این استان در هفته نخست تیرماه خبر داد.
جلسه ماهانه شورای مدیران استانهای بانک ایران زمین با هدف بررسی عملکرد شعب در سراسر کشور و ابلاغ آخرین دستورالعمل ها با حضور معاون طرح و برنامه، مدیر امور شعب استان ها، مدیر امور حراست و رییس اداره ریسک به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران شعب استان ها برگزار شد.
۱۴ استخر از مزارعی که در مجاورت گنبد و غار نمکدان ایجاد شده تا میگو پرورش دهند، به رغم مخالفت‌های قانونی بسیار ژئوپارک جهانی قشم آبگیری شدند.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
آرش رضاوند که در تمرین امروز تیمش حضور پیدا کرد، امیدوار است به بازی با آلومینیوم برسد.
لیونل مسی پس از قهرمانی در جام جهانی از استوک‌های خاصش رونمایی کرد.
کمپانی نایکی به مناسبت رکوردشکنی اخیر کیلیان امباپه استوک‌های جدید و خاصی را برای او طراحی کرده است.
لیونل مسی با گلزنی در بازی امشب ، شمار گل های باشگاهی خود را به عدد 700 رساند؛ او اگر دو گل دیگر بزند مجموع گل هایش را هم به عدد 800 خواهد رساند.
زلزله ۵.۲ ریشتری در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه امروز استانهای فارس و هرمزگان را لرزاند.
به گزارش سازمان هواشناسی در استانهای گیلان، بوشهر، خوزستان، لرستان، کهگیلویه‌و بویراحمد و چهارمحال‌وبختیاری بارش پراکنده رخ می‌دهد.
مارک کوکوریا، مدافع تیم چلسی، با پوشیدن استوک های نامتقارن، سوژه رسانه ها شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:در استخرهای تهران افرادی می‌نشینند که اقدام به فساد و لابی کردن می‌کنند.
در ماه اکتبر ۲۰۲۲ شرکت متا اعلام کرد که بیش برنامه هایی مخرب را در اپ استور و پلی‌استور شناسایی کرده است که اطلاعات و پسورد ورودشان به فیس بوک را هدف قرار می‌دهند.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی و ریزش هوای خنک از مرزهای بالاتر بارش‌ها تقویت می‌شود و کاهش دما در مناطق شمالی کشور پیش‌بینی شده است.
طبق بخشنامه بانک مرکزی برای رفاه بیشتر زئران اربعین، سقف برداشت وجه نقد در برخی استانها و نقاط مرزی غرب کشور تا ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز جمعه در برخی استان‌های کشور به علت رگبار باران و وزش باد شدید و گردوخاک هشدار زرد برقرار است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما عقیده داریم جامعه پرستاری و پزشکان ما حتماً برای خدمت در راه خدا تأمین شوند،گفت: پرستاران نباید نسبت به وضعیت مالی و معیشتی خود دغدغه داشته باشند.
قطعی آب در همدان چند هفته‌ای است که مردم همدان را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده و طی هفته اخیر به اوج خود رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ