جلوی سکوی قهرمانی جوانان جهان دو تخته قالی ایرانی پهن شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که جشن قهرمانی این تیم در هفته سوم برگزار می‌شود.
سوپرجام فوتبال ایران در هفته اول لیگ برتر به پرسپولیس اهدا می‌شود.
حضور پسر علیرضا بیرانوند روی سکوی جشن قهرمانی شب دروازه‌بان پرسپولیس را تکمیل کرد.
مدافع ایرانی دیناموزاگرب در کنار هم‌تیمی‌هایش در جشن قهرمانی این باشگاه شرکت کرد.
بهترین بازیکن تنیس روی میز دنیا، دومین قهرمانی‌ پیاپی‌اش در رقابت‌های جهانی این رشته را در مسابقات 2023 آفریقای جنوبی جشن گرفت.
وزیر ورزش خاطره جالبی از حضور خود در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال زیر 23 سال در المپیک آسیایی تعریف کرد.
هواداران منچسترسیتی بار دیگر در پایان دیدار تیم‌شان مقابل چلسی برای جشن قهرمانی به زمین چمن ورزشگاه اتحاد هجوم بردند.
بازیکنان بارسلونا در پایان بازی امشب مقابل رئال سوسیداد کاپ قهرمانی لالیگا را بالای سر بردند.
احسان حاج‌صفی به عنوان برترین مدافع چپ فوتبال یونان در ترکیب تیم منتخب فصل سوپرلیگ قرار گرفت.
ناپولی پنج‌شنبه در زمان برگزاری دیدار خارج از خانه‌اش مقابل اودینزه درهای استادیوم مارادونا را به روی هواداران باز می‌کند تا قهرمانی احتمالی سری آ در این استادیوم جشن گرفته شود.
روزنامه‌های ورزشی ایتالیا امروز سوژه‌های متفاوتی را روی جلد برده‌اند:از تمدید قرارداد لیائو تا آمادگی ناپلی‌ها برای برگزاری جشن قهرمانی.
اعضای تیم شمس آذر قزوین بعد از برد مقابل چادرملو اردکان جشن کوچکی را در ورزشگاه خانگی خود برگزار کردند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با وستهم در جام حذفی گفت بازیکنانش شادی و هیجان قهرمانی در جام اتحادیه را پشت سر گذاشته و روی بازی‌های حساس بعدی تمرکز دارند
کاسمیرو حتی در جشن قهرمانی هم برونو فرناندز را رها نکرد و بابت تک روی این بازیکن، بحث و جدل مفصلی را با او انجام داد.
گرگور مندل در برنو، دومین شهر بزرگ جمهوری چک، زندگی و کار می‌کرد. در سال ۲۰۲۲، او ۲۰۰ ساله شد. محققان جمهوری چک به دنبال راه‌هایی بودند تا به این مناسبت از مندل که قهرمان زادگاهش به‌شمار می‌رود، تجلیل کنند. گزینه‌های پیش روی آن‌ها عبارت بود از برگزاری جشنواره، برپایی یک کنفرانس علمی و ساخت یک مجسمه.
کمپانی آدیداس ویدئویی از تولید پیراهن‌های جدید تیم ملی آرژانتین که سه ستاره روی لوگوی فدراسیون فوتبال این کشور دیده می‌شود، را منتشر کرد.
در شادترین شب زندگی لیونل مسی، یک سابریتی مزاحم اینستاگرامی با درخواستی عجیب رو سکوی قهرمانی باعث ناراحتی ستاره آرژانتینی شد.
لیونل مسی شب گذشته به رویای دیرینه خود یعنی قهرمانی جهان رسید و روی دوش سرخیو آگوئرو جام را در دست گرفت. 36 سال قبل دیگو مارادونا روی دوش روبرتو سِخاس جشن قهرمانی گرفته بود.
نصرت، سرآشپز معروف ترک در جشن قهرمانی آلبی سلسته حاضر شد.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی در سوپرجام، جشن قهرمانی متفاوتی را برگزار کردند و کاپیتان این تیم جام را بالای دستان خود برد.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی در سوپرجام، جشن قهرمانی متفاوتی را برگزار کردند و کاپیتان این تیم جام را بالای دستان خود برد.
تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران با 3 مدال طلا و 3 برنز روی سکوی قهرمانی جهان ایستاد.
بعد از مذاکره ای که مدیران استقلال با علی فروغی داشتند، مشخص نیست چه امتیازی به آبی‌ها داده شده اما حالا قرار است جشن قهرمانی این تیم هم به صورت زنده از طریق شبکه سه پخش شود.
فرهاد مجیدی در لحظه دریافت مدال قهرمانی لیگ از دست مصطفی آجورلو به شدت احساسی شد و اشک هایش درآمد اما این گریه ادامه دار شد و روی شانه های بیژن طاهری تداوم داشت. برخی می‌گویند دلیل گریه مجیدی تصمیم او برای جدایی است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ