هلال احمر اعلام کرد: تصادف پژو با دنا در محور خرم آباد - رازان ۴ کشته و ۱ مصدوم برجای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌ رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار پژو ۲۰۷ با عابر پیاده در بزرگراه چمران خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف فوتی بین سواری پژو با عابر پیاده در مسیر بزرگراه آزادگان به شمال قبل از پل شوشتری خبر داد.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف پژو پارس و پراید در محور اهواز ملاثانی خبر داد.
تصاویری از یک تصادف وحشتناک در روز گذشته در بلوار خلیج فارس در شهر شیراز منتشر شده که نشان می‌دهد این تصادف حداقل دو فوتی درجا داشته است.
لحظه برخورد موتور سوار با راننده خورو پرشیا که برای خود نمایی در حال دریفت زدن در جاده بود را ببینید. راکب موتور از شدت جراحات، در بیمارستان زاهدان جان باخت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتطامی گیلان افزود: متاسفانه راننده این خودرو به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و گردن در محل وقوع حادثه جان باخت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از جانباختن ۳ نفر براثر تصادف تانکرسوخت با پژو ۴۰۵ در یزد خبرداد.
سـ‌انحه تصادف شدید بین پراید و پژو در جاده راژان ارومیه منجر به مرگ دو زن و زخمی شدن چند سرنشین شد.
تصاویری از برخورد خودرو با کابل‌های فشار قوی و قطع گسترده برق در جاده سنتو مشهد را مشاهده کنید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه دو خودروی پژو۴۰۵ و پراید در محور میامی_جاجرم به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه چهار فوتی بر جای گذاشته است.
راننده خودرو پژویی که در پیست فدک اندیمشک در حال هنرنمایی بود در یک لحظه کنترل خودرو را از دست می‌دهد و با تماشاگران برخورد می‌کند.
تصادف عجیب پژو و لندکروز مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.
معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: بر اثر تصادف تریلی با پژو ۴۰۵ در گیلانغرب، ۴ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: بامداد امروز ۳۰ آذرماه در تماسی با مرکز اورژانس استان، مبنی بر وقوع تصادف پژو ۴۰۵ با دنا پلاس از چالانچولان به سمت خرم‌آباد دو کد آمبولانس به محل اعزام شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ساعت ۱۲:۳۳ امروز ۹ آبان، یک مورد حادثه تصادف در محدوده اشتهارد، روستای اختر آباد به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد. پس از اطلاع این حادثه به سرعت تیم‌های امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و سواری پژو ۴۰۵ سه کشته برجای گذاشت.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و سواری پژوه ۴۰۵ سه کشته برجای گذاشت.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز خبری مبنی بر وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور خواف واقع در استان خراسان رضوی به امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: سحرگاه امروز چهارم شهریورماه جاری یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانی در محور فهرج-زاهدان واژگون شد و ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم و ۵ نفر فوت شدند.
راننده یک خودروی سانتافه داخل یک کوچه با چند خودرو از جمله یک پژو ۲۰۶ تصادف کرد، اما به جای تماس با پلیس، از محل حادثه گریخت. منبع: خبرفوری
سرهنگ علی همه خانی از وقوع دو تصادف منجر به فوت سواری کوییک با عابر در بزرگراه یادگار امام (ره) و برخورد شدید خاور با سواری پژو و فوت راننده آن خبر داد و گفت: در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد جمعه در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره) به جنوب قبل از پاک نژاد یک دستگاه سواری کوئیک با عابر برخورد می‌کند.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.
اصفهان – رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: علت وقوع تصادف پژو ۲۰۶ و با هیئت عزاداری در اردستان ۵۰ درصد راننده پژو و ۵۰ درصد مسئول هیئت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ