نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح مربوط به تغییر در نحوه هزینه کرد قیر رایگان در سال جاری را تصویب کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کلیات و ماده یک طرح دیپلماسی اقتصادی در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با کلیات لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون موافقت کردند.
رئیس مجلس گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با برنامه ششم توسعه مغایرت ندارد و برای رأی گیری کلیات آن نیازمند دو سوم آرا نبودیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.
مساله محور بودن برنامه هفتم از جمله حسن‌های این برنامه قلمداد می‌شود. مساله محور بودن بیشتر در این برنامه مدنظر قرار گرفته است؛ رابطه دولت با نفت، مولدسازی، اصلاح صندوق‌های بازنشستگی از جمله نقاط قوت این برنامه است و اما در برخی حوزه‌ها اعتقاد داریم برنامه دارای ضعف‌هایی است؛ یکی از این بحث ها، بحث تصویر ایران آینده است.
مسئله محور بودن برنامه هفتم از جمله حسن های این برنامه قلمداد می شود. مسئله محور بودن بیشتر در این برنامه مدنظر قرار گرفته است؛  رابطه دولت با نفت ، مولدسازی ، اصلاح صندوق های بازنشستگی از جمله نقاط قوت این برنامه است و اما در برخی از حوزه ها اعتقاد داریم برنامه حائز ضعف های است یکی از این بحث ها، بحث تصویر ایران آینده است.
کلیات لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق تصویب شد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از آغاز بررسی کلیات این لایحه در کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: اگر امروز به جمع‌بندی برسیم، کلیات این لایحه رأی‌گیری می‌شود.
جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه برای بررسی کلیات این لایحه از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه برنامه پنج‌ ساله هفتم توسعه در این کمیسیون خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه مربوط به کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو موافقت کردند.
نمایندگان مجلس کلیات طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را تصویب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز کلیات لایحه واردات خودروهای کارکرده را به تصویب رساندند.
کلیات آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲ آموزش و پرورش
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با کلیات لایحه ایجاد وزارت بازرگانی مخالفت کرده است.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب کلیات ایجاد بنیاد ملی علم ایران در جلسه شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور خبر داد.
کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار در نشست علنی امروز مجلس پس از حدود ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر  انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار موافقت کردند.
در نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر، ماده واحده پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ این جمعیت تایید و آماده طرح و تصویب در مجمع عمومی هلال‌احمر شد.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مقرر شد تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۶.۳۰ تا ۹ صبح در سطح شهر تهران ممنوع باشد. هم‌چنین کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد و قرار است ساعات کاری ادارات از ۷ تا ۹ صبح به‌صورت شناور باشد.
مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ