رافائل گروسی در طول مدیریت خود به کرات ثابت کرده از آژانس به نفع رژیم آمریکا سوءاستفاده می‌کند، بنابراین سفرش در چنین شرایطی به تهران، با چراغ سبز آمریکا قابل تحلیل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور آمریکا مشاور امنیت ملی خود را به جده عربستان فرستاده است تا شرایط را برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو هموار کند.
دبیر کل اتحادیه عرب به آمریکا رفته و قرار است که با وزیر خارجه آمریکا درباره مسائل دارای اهمیت مشترک در حوزه سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی رایزنی کند.
با توجه به گزارش‌های اخیر درباره احتمال بالای انتقال لیونل مسی به اینترمیامی، به نظر می‌رسد با توجه به شرایط نه چندان خوب باشگاه آمریکایی، لئو در آمریکا ماموریتی دشوار خواهد داشت.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با ماموریت ناوگروه 86 سیلی محکمی به صورت دشمن زدیم و پرچم و اقتدار ایران را در حیاط خلوت آمریکا به نمایش گذاشتیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با ماموریت ناوگروه 86 سیلی محکمی به صورت دشمن زدیم و پرچم و اقتدار ایران را در حیات خلوت آمریکا به نمایش گذاشتیم.
در وضعیت جدید و نقش روسیه و چین: بازگشت غرب به برجام ناممکن خواهد بود؛ برجام به لحاظ تکنیکی و زمانی قابلیت دوام ندارد؛ امید باقیمانده در جعبه پاندورا ازبین رفته است؛ و این هم که آمریکا دیپلماسی را تنها راه‌حل مساله هسته‌ای میداند، چیزی جز مذاکره «مستقیم و جامع» با ایران نیست.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بالن چینی از مراکز نظامی حساس آمریکا با وجود تمام اقدامات واشنگتن برای ممانعت از فعالیت این بالن، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
دو هواپیمای فضایی، X-۳۷B توانسته‌اند ۶ ماموریت با مدت زمانی که به تدریج طولانی‌تر شدند را به پایان برسانند و در آخرین ماموریت، آن‌ها به مدت ۹۰۸ روز در مدار زمین بوده و در نوامبر۲۰۲۲ به زمین نشستند.
پنج فضانورد کپسول اندیورنس (endurance/ پایداری) پس از ۵ ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین‌المللی بامداد یکشنبه ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) به زمین بازگشتند. کپسول ماموریت Crew-۵ حدود ساعت ۹ شب شنبه به وقت محلی در آب‌های سواحل فلوریدای ایالات متحده آمریکا در دریا فرود آمد. این سفینه فضایی اکتبر سال گذشته با یک موشک اسپیس ایکس به آسمان پرتاب شد و کوییچی واکاتا، آنا کیکنا، نیکول مان و جوش کاسادا، فضانوردان ژاپنی، روس و آمریکایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برده بود.
آمریکا و اروپا با چالش اعزام کاوشگر به ناشناخته‌ترین سیاره منظومه شمسی تا سال ۲۰۵۰ میلادی روبرو هستند.
سنت‌کام در بیانیه‌ای تصریح کرد: «روز ۱۴ فوریه، حدود ساعت ۲:۳۰ بعدالظهر به وقت محلی، نیرو‌های آمریکا در سوریه با یک پهپاد ساخت ایرانی که در تلاش برای انجام مأموریت شناسایی از سایت پشتیبانی ماموریت کونوکو در شمال شرق سوریه بود درگیر شده و آن را ساقط کردند.»
سفر رابرت مالی در واقع نشانه‌ای از عزم آمریکا برای اجرایی کردن پروژه استراتژی یکپارچه موشکی است. تمرکز دولت بایدن بر تهدیدهای اصلی و در حال وقوع برای آمریکا به‌خصوص در منطقه حیاتی خلیج‌‌‌فارس است که دلمشغولی و همزمان تردیدهای شرکای عرب آمریکا از تعهدات ایالات‌‌‌متحده را به دنبال داشته است. به‌خصوص که روند همکاری‌‌‌های شورای همکاری خلیج‌‌‌فارس و در راس آنها عربستان سعودی با چین و روسیه در حال افزایش است.
در صحنه‌ای از این فیلم گروهی از سربازان فرانسوی را پس از دستگیری در یک ماموریت مخفی به پایگاه واکاندان در مالی دستبند به دست را به جلسه سازمان ملل می‌آورند و باعث شرمساری سفیر پاریس در سازمان ملل می‌شوند.
هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید در راس هیئت امریکایی به بغداد و اقلیم کردستان عراق سفر می‌کند.
موشک فالکون هوی متعلق به اسپیس ایکس ساعت ۲۲:۵۶ دقیقه دیروز به وقت گرینویچ (بامداد امروز به وقت ایران) از مقر فضایی کندی به فضا پرتاب شد و محموله محرمانه نیروی فضایی آمریکا را به فضا برد.
هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید در راس هیئت امریکایی به عراق و اقلیم کردستان سفر می‌کند.
مدارس دولتی سیاتل شرکت های بزرگ فناوری را متهم کرده اند که مسئول وخیم شدن سلامت روانی دانش آموزان هستند و به طور مستقیم بر توانایی مدارس برای انجام ماموریت آموزشی خود تاثیر گذاشته اند.
نخستین ماموریت پروژه آرتمیس ناسا با موفقیت پایان یافت. در همین راستا یک کپسول بی سرنشین اوریون دیروز ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه به وقت آمریکا در اقیانوس آرام و در نزدیکی ساحل کالیفرنیا فرود آمد.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اظهار این که ماموریت نیمه تمام سردار شهید سلیمانی را دهه هشتادی ها با از بین بردن رژیم اسرائیل تمام می کنند، هشدار داد که اگر این رژیم و آمریکا اشتباه فاحشی علیه ایران مرتکب شوند ،ببیند این نسل با شما چه می کند.
هواپیمای فضایی رباتیک نظامی X-۳۷B در آخرین ماموریت سری خود بیش از ۹۰۰ روز را در فضا گذرانده است. این رکوردی در مدت زمان پرواز برنامه هواپیمای مذکور به حساب می آید.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هشتاد و چهارمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش طی ماموریت در آبهای آزاد دو شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کرد.
موشک Soyuz-۲.۱ a که حامل فضاپیمای MS-۲۲ است از مرکز فضایی بایکونور سفر خود به سمت ایستگاه فضایی بین‌المللی را آغاز کرد. خدمه فضاپیمای روسی متشکل از فضانوردان آژانس فضایی روسکاسموس روسیه، سرگئی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) و دیمیتری پتلین (Dmitry Petelin) و فضانورد ناسا فرانسیسکو روبیو (Francisco Rubio) است. ماموریت فضایی آن‌ها تا روز ۲۸ مارس به مدت ۱۸۸ روز به طول خواهد انجامید. این فضاپیما علاوه بر سرنشینان خود، حدود ۱۲۰ کیلوگرم محموله را نیز به ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد برد.
ناوشکن جماران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حین اجرای ماموریت برقراری امنیت و ایمنی کشتیرانی در دریای سرخ و مقابله با دزدی دریایی و تروریسم دریایی با چندین شناور ویژه داده‌برداری کوچک که در مسیر کشتیرانی بین‌المللی رها بود مواجه شده و با اقدام به موقع و به منظور جلوگیری از وقوع حادثه و احتمال تصادف دریایی از کنترل کننده این نوع تجهیزات خواست به این نوع رفتار و حرکت خاتمه داده و مسیر حرکت را تغییر بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ