در شرایطی که با اعلام عضو هیات مدیره استقلال این باشگاه حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی فقط برای فصل قبل دارد، مذاکره با علیرضا بیرانوند در جریان است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال برای انجام امور اداری مربوط به معافیت موقت ابوالفضل جلالی اقدام کرد.
استقلال و پرسپولیس با ایده گل‌نخوردن وارد لیگ شدند
با نتایجی که در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد، سه تیم مدعی به بالای جدول رسیدند و یکی - دو سرمربی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ممکن است در خطر اخراج قرار بگیرند.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سهم سه تیم مدعی قهرمانی بیشتر از بقیه است.
مهدی تارتار مسئولان شکست ملوان برابر استقلال را بر عهده گرفت.
استقلال نکونام با ۶ امتیاز به بازی ۶ امتیازی رسید!
چنانچه استقلال امروز موفق شود دو بار دروازه ملوان را باز کند، به رکوردی خاص دست خواهد یافت.
آخرین دیدار از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر را شاگردان جواد نکونام برابر تیم سفیدپوش انزلی برگزار خواهد کرد تا پرونده این هفته بسته شود.
باشگاه روستوف رقم بیشتری نسبت به استقلال برای جذب محمد محبی به سانتا کلارا داده است.
مدافع تازه وارد استقلال تهران گفت: تمام انرژی ام را گذاشتم تا بتوانم به استقلال بیایم و خوشحالم این اتفاق افتاد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی با خبرنگاران و هواداران درباره مشکلات این تیم توضیحاتی ارائه داد.
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نکونام حمایت می‌کنیم تا او بتواند در استقلال موفق باشد.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی، ۳۱ خرداد ماه را آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عنوان و اعلام کرد تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از صاحبان مشاغل وضعیت مالیاتی خود را تعیین تکلیف کردند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در روزی که بابت اتفاقات بازی با مس دو جلسه محروم و به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه جدیدی گرفت.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در روزی که بابت اتفاقات بازی با مس دو جلسه محروم و به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه جدیدی گرفت.
مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم.
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضیِ یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم.
سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: آنچه اخیرا افتاده از سوی کسانی است که چشم دیدن اقتدار و استقلال نظام را ندارند و هدف از اغتشاشات هم از بین بردن اقتدار و استقلال کشور است.
۲۰۰ میلیارد تومان پول سهام استقلال گم شد؟!
علی فتح‌الله زاده در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال باید ۳۰۰میلیارد ظرف دو هفته پرداخت کند، اظهار داشت: استقلال همیشه بدهی داشته و ما مشکل داریم.
فتح‌الله‌زاده: استقلال را با ۲۰۰میلیارد بدهی بمن دادند
معاون باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه «کاسیانو» مهاجم برزیلی خواهان مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو شده بود، به اظهارنظر مدیران استقلال درباره سعید صادقی واکنش نشان داد.
لوکادیا در زمان امضای قرارداد با پرسپولیس حدود ۲۰۰ هزار دنبال‌کننده داشت و امروز در کمتر از یک هفته پس از اعلام رسمی انتقالش ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد.
قیمت بلیت‌های این مسابقه ۵۰ هزارتومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه بالا، ۱۰۰ هزار تومان برای روبروی جایگاه، ۲۰۰ هزار تومان برای جایگاه و ۵۰۰ هزار تومان برای VIP‌ تعیین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ