رقابت ملی استارتاپی «Inotex Pitch» و رویداد «Irancell Meetup»، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی‌ و نهمین رویداد تبادل فناوری در حوزه شناسایی شرکت‌های توانمند در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی با عنوان «دریای هوشمند» پنجم شهریورماه برگزار می‌شود.
با حضور سازمان‌های مشارکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین، رویداد و نمایشگاه فناورانه خدمت رسانی به زائران حسینی برگزار شد.
رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور 1402 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید کرد: رویداد تمدن‌ساز اربعین گامی مهم در جهت تشکیل تمدن نوین اسلامی است.
دومین رویداد «همگام با اربعین، همراه با فناوری» با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران ارشد ستاد اربعین و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به زائرین اربعین برگزار می‌شود.
رئیس انستیتو و دانشکده تغذیه و صنایع غذایی کشور گفت: رویداد ملی فناوری سلامت در فرآوری مواد غذایی پاییز سال جاری توسط انستیتو برگزار خواهد شد.
صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، رویداد «همکاری‌ فناورانه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین» را با هدف شناسایی نیازها و ضرورت‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین برگزار می کند.
رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه توسط معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با همکاری دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی رونمایی شد.
مرکز فناوری و نوآوری رسا سازمان انرژی اتمی ایران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» را با هدف شناسایی طرح‌های سرمایه‌پذیر در حوزه‌ صنعت هسته‌ای برگزار می کند.
اولین رویداد ملی تخصصی عصر امید «صنایع و خدمات دریایی» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.
رویداد «تحلیل متن زبان فارسی در شبکه‌های اجتماعی» با هدف ارتقا خط و زبان فارسی در فضای مجازی به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مهر ماه برگزار خواهد شد.
شرکت خدمات ارتباطی رایتل با حضور در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس 2023 بزرگ‌ترین رویداد زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه هوشمندسازی به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان مبتنی بر فناوری عرضه کرد.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف مشارکت در ارتقای توانمندی‌های اکوسیستم نوآوری کشور، در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس که بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور است، شرکت می‌کند.
همراه اول با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ آخرین دستاوردهای فناورانه خود را در حوزه های جدید و پرطرفدار متاورس و انیمیشن به نمایش می گذارد.
همراه اول با حضور در نمایشگاه اینوتکس 2023 آخرین دستاوردهای فناورانه خود را در حوزه های جدید و پرطرفدار متاورس و انیمیشن به نمایش می گذارد.
ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی ریاست جمهوری در فراخوانی امکان حضور شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و نوآوری را در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ اعلام کرد.
همزمان با دوازدهمین رویداد اینوتکس «جشنواره تاثیرگذاران تامین مالی نوآوری و فناوری کشور» برگزار خواهد شد.
رویداد نوآوری گیم «جینو» همزمان با برگزاری اینوتکس ۲۰۲۳ با حضور بازی‌سازها، گیمرها، استریمرها،رسانه گیم و علاقه‌مندان صنعت گیم در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.
رویداد بین المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) همزمان با رویداد اینوتکس در اردیبهشت ماه برگزار می شود.
همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس، رویداد نکستیشن (ایستگاه آینده) با موضوع دگرگونی زندگی مردم متاثر از فناوری‌های جدید برگزار می‌شود.
غرفه همراه اول از سوی ستاد برگزاری رویداد «کیش اینوکس ۲۰۲۲» از نظر میزان بازدید به‌عنوان غرفه برتر اعلام شد.
کیش-چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی باحضور ۲۵۰شرکت وبنگاه اقتصادی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد.
براساس گزارش یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۲» متخصصان بیش از ۲۰ کشور جهان از این رویداد بازدید کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ