رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسیله از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزجمعه اول مهرماه جاری از میدان امیر کبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از محدودیت ترافیکی در مسیر شمال به جنوب محور چالوس خبر داد.
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مرداد ماه از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
سخنگو سازمان هواپیمایی کشور با تاکید بر محدودیت تعداد ناوگان در صنعت هواپیمایی گفت: بهتر است زوار برای جلوگیری از ترافیک و پاسخ‌دهی مناسب بازه زمانی سفرهای اربعین خود را تقسیم بندی کنند.
سخنگو سازمان هواپیمایی کشور با تاکید بر محدودیت تعداد ناوگان در صنعت هواپیمایی گفت: بهتر است زوار برای جلوگیری از ترافیک و پاسخ‌دهی مناسب بازه زمانی سفرهای اربعین خود را تقسیم بندی کنند.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای از محدودیت ترافیکی در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با تغییر ساعات و شناور شدن ساعت کار ادارات، ترافیک در مسیرهای شرقی و غربی تهران به نصف کاهش پیدا کرد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از آغاز محدودیت های ترافیکی در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.
جهان‌تاب با اشاره به اینکه مقرر بود تا محدودیت ترافیکی در محور کندوان در مسیر مرزن‎آباد اجرا شود، تصریح کرد: به محض اجرای طرح محدودیت ترافیکی و مسدودیت به هموطنان اعلام می‌شود.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای وضعیت و محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
میهمانان ویژه برای تماشای دربی پایتخت در فینال جام حذفی به ورزشگاه آزادی خواهند آمد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ: در خیابان قنبرزاده و برخی از خیابان‌ها و معابر، پلیس برای کاهش ترافیک مجبور به بستن مقطعی می‌شود و خودروها را هدایت می‌کنند تا از کمی جلوتر دور بزنند.
اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان از فردا
مخبر با اشاره به انسداد تعداد‌ی از جاده‌های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در دو محور مواصلاتی و اعمال محدودیت موقت تردد در مقطعی از آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در روز جمعه خبر داد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به مدت ۴۸ ساعت در بزرگراه شهید آوینی به دلیل عملیات عمرانی محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شبهات درباره نامه برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به این سازمان در خصوص خسارات ناشی از محدودیت اینترنت در ترافیک بین الملل پاسخ داد.
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ از محورهای کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، محورهای شمالی کشور از بار ترافیکی سنگین برخوردارند.
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، محورهای شمالی کشور از ترافیک سنگین برخوردارند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها را تشریح کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: این محدودیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال اعمال شده بود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ