رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت مرحوم عباس شیبانی را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر آیت‌الله صانعی، پس از تشییع در جماران برای خاکسپاری در قبرستان وادی السلام، به قم منتقل می‌شود.
اهواز- رزمنده شاعر گفت: آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در سیم خاردار و گونی و… خلاصه نمی‌شود بلکه مفاخر برجسته‌ای هم چون مرحوم معلمی است که از آثار و ارزش دفاع مقدس به شمار می‌رود.
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
فریدون پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد او گفت: به خاطر مصرف شیشه چند وقتی بود که به ناصر مظنون بودم او افکار شیطانی در ذهنش داشت بنابراین تفنگ شکاری بادی را دستکاری کردم و چند گلوله داخلش گذاشتم و وقتی او به کارگاه رفته بود سراغش رفتم و با شلیک دو گلوله به صورتش او را کشتم. در کارگاه را بستم و با سرقت خودروی ناصر ازآنجا دور شدم در همه مراسم‌های او حضور داشتم و با انجام کار‌های کفن ودفن خواستم دینی به مرحوم نداشته باشم.
رئیس مجلس گفت: توانمندی مرحوم عباس براتی‌پور در بیش از یک دهه مدیریت و اجرای جلسات شاعران با رهبر انقلاب، بیانگر عملکرد درخشان این خدمتگزار صدیق در عرصه اعتلای شعر و سرودهای انقلاب است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: غفوری فرد از فعالین خوشنام در عرصه سیاسی بود که در طول دوران حیاتش خدمات زیادی را به مردم و کشور ارائه کرد.
وزیر امورخارجه گفت: مرحوم الزواوی در طول سالهای طولانی مبارزه با دشمن صهیونیستی و همچنین چند دهه فعالیت دیپلماتیک در ایران، برای احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، مجاهدت می‌کرد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مرحوم شیبانی مجاهدی خستگی‌ناپذیر، مدیر و سیاستمداری پاکدست و همواره ساده زیست و پایبند به اصول بود.
رهبری انقلاب اسلامی پس از اقامه‌ی نماز بر پیکر مرحوم عباس شیبانی خاطره‌ای نقل کردند که ایشان و طاهر احمدزاده وقتی قصد جمع‌کردن تعدادی از متفکران و مبارزان در تهران را داشتند، این جلسه که به همت مرحوم شیبانی تشکیل می‌شود، اولین جلسه از سلسله جلساتی است که در سال ۱۳۴۸ آغاز شد و هدفی مهم داشت: تدوین «منشور اسلامی» در برابر «مانیفست»، کتاب معروف مارکسیست‌ها؛ دو روز بعد با همت مرحوم شیبانی این جلسه تشکیل می‌شود.
تهران- استاندار تهران در پیامی اعلام کرد: مرحوم شیبانی در دوران حیات خود منشأ خدمات ارزنده و والایی بوده که برکات آن برای همگان مشهود است.
احمد حکیمی‌پور گفت: مرحوم شیبانی حساسیت جناحی نداشت، ولی نسبت به مسائلی که به حقوق مردم باز می‌گشت حساس بود. هرچند در طیف‌بندی، اصولگرا محسوب می‌شد، اما در مجلس دوم ایشان در لیست جریان اصلاح‌طلب هم قرار گرفته بود. وقتی بازرگان فوت کرده بود، به خاطر می‌آورم ایشان در مجلس با همان پالتوی معروف، در حال کپی کردن وصیت مرحوم بازرگان بود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرد ایمان و عمل مرحوم عباس شیبانی رحمةالله علیه را تسلیت گفتند.
آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه دوم دی‌ماه با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در خدمت به نهضت امام خمینی (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی در گذشت عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران را تسلیت گفت.
فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم آقای عباس شیبانی گفت: وی در مناصب اجرایی خدمات ارزشمند و ماندگاری را به ودیعت نهاده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر پیکر او نماز اقامه کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عباس شیبانی از مبارزان پیشکسوت انقلاب اسلامی را به بازماندگان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آن مرحوم، رحمت و رضوان الهی مسئلت کرد.
مراسم تشییع مرحوم عباس شیبانی روز جمعه ۲ دی ماه ساعت ۱۲ در بهشت زهرا قطعه ۷۰ ردیف ۷۰ شماره برگزار می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرتضی محمدخان، وزیر اسبق اقتصاد و از مدیران اقتصادی کشور را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ