مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید قرارداد جدید بیرانوند کاملا مطابق قرارداد قبلی اوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرگ بازیکن تیم نوجوانان در آبادان بر اثر گرمای شدید، فوتبال ایران را برای چند روز تحت تاثیر قرار داد.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
بایرن مونیخ که چند روز پیش انتقال کیم مین‌جائه را با امضای قرارداد رسمی با او قطعی کرده بود امروز این مدافع کره‌ای را به هواداران معرفی کرد و برای او یک نشست خبری ترتیب داد.
بررسی قرارداد جدید دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس نشان می‌دهد که او با وجود شایعات فراوان، با عددی در حدود سقف باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.
قرارداد سرمربی جدید ملوان به امضا رسید و او از این پس رسما کار خود را جلو می برد.
قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است.
با توجه به بندهای موجود در قرارداد جود بلینگام با رئال مادرید، تیم سابق او دورتموند طی 6 سال آینده مبلغ قابل توجهی به جیب خواهد زد.
در روز‌های اخیر و پس از فسخ قرارداد آرات حسینی با سپاهان، شایعات مختلفی در خصوص مشکلات جسمانی او منتشر شده است. پس از این حواشی پدر او با انتشار یک استوری در این خصوص توضیح داد.
با تصمیم دادگاه بارسلونا، قرارداد جدید گاوی با بارسلونا معتبر نیست و نام او باید بار دیگر در فهرست تیم دوم باشگاه ثبت شود.
ماجرای قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال همچنان با حواشی و زاویه‌های جدیدی همراه است؛ حواشی‌ای که باعث می‌شود تا قرارداد او با استقلال عجیب‌تر از قبل شود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از محمد صلاح، ستاره مصری خود، بابت کاهش تعداد گل‌هایش دفاع کرد.
در صورت نهایی‌شدن فسخ قرارداد یزدانی با استقلال باید این بازیکن را شاگرد جدید ژوزه مورایس در سپاهان بدانیم.
در شرایطی که ساپینتو به خاقانی اعلام کرده برای نیم فصل دوم به او نیاز دارد، اما مدیران استقلال به دنبال کاهش مبلغ قرارداد این بازیکن هستند.
تنها چند ماه پس از امضای قرارداد جدید، کیلیان امباپه می خواهد در اولین فرصت ممکن پاری سن ژرمن را ترک کند.
علی‌رغم وعده‌ای که به کیلیان امباپه هنگام تمدید قرارداد با پی اس جی داده شده بود، او در پستی بازی می کند که به آن علاقه ندارد.
باشگاه چلسی سرمربی سابق برایتون را به عنوان جایگزین توماس توخل انتخاب و با او قرارداد بلندمدت امضا کرد.
جزئیات قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی ایران و دستیارانش مشخص شد.
میرشاد ماجدی با اعلام اینکه انتخابات امروز قانونی بود تاکید کرد که حتی اگر مربی دیگری برای تیم ملی بیاورند امضای او پای قراردادش نخواهد بود.
بعد از ثبت قرارداد ژول کنده، خرید تابستانی بارسلونا، ژاوی نام او را در فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار امشب مقابل وایادولید وارد کرد.
چلسی مذاکرات با توماس توخل برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده و پیشنهادی ارائه داده است که مدت آن دو برابر پیشنهاد قبلی باشگاه لندنی است.
رییس هیات فوتبال خوزستان جای خود را از دست داد و سرپرست جدید جایگزین او شد.
برنامه همکاری مشترک با گروه بهمن را در دستور کار داریم/ با شرکت اسنا برای خرید ۹۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری تفاهم نامه ای را منعقد کرده ایم
پس از قعطی شدن حکم پرونده مارک ویلموتس در دادگاه عالی ورزش، حالا CAS رای مانوئل فررا دستیار بلژیکی ویلموتس را هم اعلام کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید ۳۵۴ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به او بپردازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ