برنامه آخرین بازی‌های تدارکاتی قبل از جام‌جهانی قطر
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تیم ملی تا ورود به مسابقات جام ملت‌های آسیای 2023 قطر 7 بازی برگزار خواهد کرد.
آخرین اردوی تدارکاتی تیم فوتسال امید با حضور ۱۴ بازیکن برای شرکت در تورنمنت فوتسال کافا برگزار می‌شود.
تیم ملی والیبال بانوان ایران آخرین تمرین خود را قبل از رویارویی با هنگ‌کنگ انجام داد و سپس راهی جلسه آنالیز شد.
بازی روز یکشنبه شاید آخرین حضور کریم بنزما، ستاره فرانسوی، در سانتیاگو برنابئو باشد و رئال مادرید قصد ادای احترام به او را دارد.
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ اعلام کرد که هفته بیست و سوم لیگ برتر برای روزهای 22 و 23 اسفند برنامه‌ریزی شده است.
معاون وزیر صمت گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آذر ماه ۲۲۹ شرکت شناسایی و در نهایت به دانش بنیان شدن ۹۷ شرکت کمک شد؛ بنابراین تا پایان آذر ماه ۶۵ درصد برنامه تدوین شده محقق شده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر امور خارجه با حضور در جلسه کمیسیون، گزارشی از جزئیات دیپلماسی اقتصادی در یک سال گذشته و شرایط ارتباطی و مبادلاتی ایران با سایر کشورها ارائه کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: میزان درآمد و مصارف ما تقریباً منطبق با بودجه است و پیش بینی می‌شود که نزدیک به ۱۰۰ درصد منابع ما محقق شود.
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: فعلاً لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس اعلام وصول نمی‌شود تا تکلیف برنامه مشخص شود، اما بهتر است دولت و مجلس تعامل کنند و برنامه ششم تمدید شود.
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، آخرین مهلت تعیین و تایید رتبه نهایی مشمولان رتبه بندی را از سوی ارزیابان اعلام کرد.
بی‌شک مجیدی یکی از وزیران برجسته دهه آخر سلطنت محمدرضاشاه است که بیش از ۲۰ سال مداوم عهده‌دار مقام‌های بالای برنامه‌ریزی و اجرایی کشور بوده است. مجیدی در پنج سال آخر سلطنت محمدرضاشاه، در مقام رئیس سازمان برنامه و بودجه، نه تنها با نخست‌وزیر و کلیه وزیران تماس روزمره و مستمر داشت، بلکه به‌طور منظم برای دادن گزارش و دریافت دستور با شاه دیدار می‌کرد.
دیدار رده بندی و فینال بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.
روز پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از ظهر امروز یک جلسه تمرینی پیش از بازی با انگلیس برگزار خواهد کرد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیأت‌های ممیزه رتبه بندی برای تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.
باشگاه پرسپولیس علیرغم برنامه ریزی برای حضور در اردوی خارجی در تعطیلات، به جمع بندی نهایی در خصوص محل برگزاری آن نرسیده است.
تیم ملی وزنه برداری ایران در آخرین روز مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا چهار نماینده در بخش مردان و یک نماینده در بخش زنان خواهد داشت.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج آخرین آمار پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی زائران اربعین را در سامانه سماح تشریح کرد.
در نشست سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با شهردار منطقه ۱۴، آخرین وضعیت تحقق برنامه های قرارگاه جهادی تأمین مسکن پایتخت و ظرفیت های موجود در این منطقه مطرح شد و مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در برنامه ورزش و مردم آخرین وضعیت دو بازی دوستانه پیش روی تیم ملی را به زبان آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ