سرمربی استقلال در پایان دیدار برابر پیکان گفت از روزی که کارش را در این تیم شروع کرده، هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی عقیلی می‌گوید مشتاقانه در انتظار تقابل تیم ملی ایران و قطر خواهد بود و شک ندارد شاگردان قلعه‌نویی برابر کی‌روش پیروز می‌شوند.
مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید برخی بازیکنان به دلیل مسائل مالی با پرسپولیس قرارداد نبستند.
هافبک پیکان معتقد است تمام بازیکنان جوان این تیم در یکی، دو فصل آینده تبدیل به ستاره‌های لیگ برتر می‌شوند.
مهاجم پرسپولیس می گوید که هر چقدر به پایان فصل نزدیک می شوند، کار نیز دشوارتر می شود.
یان رایت، ستاره سابق آرسنال، با ستایش از عملکرد مارتین اودگارد می‌گوید این هافبک نروژی در طول فصل بهترین بازیکن توپچی‌ها بوده است.
سرمربی محبوب استقلال بار دیگر با یک نشست خبری دلگرم‌کننده تسکینی بر آلام هواداران استقلال پس از حذف تلخ از آسیا بود.
اولکساندر اوسیک، قهرمان اوکراینی بوکس سنگین‌وزن دنیا، هموطن فوتبالیستش میخایلو مودریک را ستایش کرده و می‌گوید او در آینده بدون شک صاحب توپ طلا خواهد شد.
اگر شما هم عاشق طعم فوق العاده‌ی سیب زمینی هستید با درست کردن این غذا به ما بپیوندید! سیب زمینی پنیری راه‌های مختلفی برای تهیه کردن دارد. اما در این مطلب ما به سیب زمینی پنیری ساده می‌پردازیم که همه با تهیه کردنش راحت باشند و وقت گیر نباشد.
اسطوره فوتبال کره‌جنوبی که رابطه نزدیکی با یورگن کلینزمن دارد، حمایت خود از سرمربیگری او را اعلام کرد.
مربی تیم فوتبال ملوان معتقد است با خود باوری بازیکنان به دنبال پیروزی برابر استقلال هم هستند.
سرمربی جدید استقلال ملاثانی معتقد است این تیم در صورت حمایت دو فصل دیگر در لیگ برتر خواهد بود.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به برد تیمش مقابل استقلال، گفت: در هر استادیومی که بازی کنیم شیوه‌مان چنین خواهد بود و شک نکنید در بازی جام حذفی هم فوتبال تهاجمی انجام می‌دهیم.
ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، اطمینان دارد که لیونل مسی به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان، با بیان اینکه متاسفانه همیشه خط خورده‌ها از تیم ملی خود را محق می‌دانند، گفت: اگر قرار بود حقی از کسی ضایع شود شک نکنید که من سرمربی تیم ملی نمی‌ماندم.
امید خالدی می‌گوید شرایط صنعت نفت آبادان در تعطیلات لیگ برتر بهتر خواهد شد و هواداران در ادامه فصل، تیم متفاوتی را می‌بینند.
سیدحسین حسینی سنگربان استقلال در پایان بازی با هوادار به انتقاد از داور مسابقه پرداخت.
تیری آنری، ستاره فرانسوی سابق بارسا و آرسنال، معتقد است که با وجود ناکامی مجدد بارسا در لیگ قهرمانان، به ژاوی برای نام و اعتبارش زمان بیشتری خواهند داد و اخراج نخواهد شد.
الکساندر کولاروف، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید پپ گواردیولا بدون شک با این تیم فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد.
کنستانتین سیمیکاس، مدافع یونانی لیورپول، با ستایش از داروین نونیز می‌گوید او گلهای بیشتر و بیشتری برای قرمزها خواهد زد و به ماشین گلزنی این تیم تبدیل خواهد شد.
ویرژیل فن‌دایک می‌‌گوید لیورپول روزهای بد فعلی را پشت سر می‌گذارد و دوباره به تیمی پرقدرت تبدیل خواهد شد.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت از نظر ذهنی و جسمی آماده رویارویی با برزیل، یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا هستیم.
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد تمام مشکلات مربوط به داوری در فوتبال ایران با VAR برطرف خواهد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید برناردو سیلوا در این تیم خواهد ماند و سیتیزن‌ها پیشنهادی برای او دریافت نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ