تیری آنری، ستاره فرانسوی سابق بارسا و آرسنال، معتقد است که با وجود ناکامی مجدد بارسا در لیگ قهرمانان، به ژاوی برای نام و اعتبارش زمان بیشتری خواهند داد و اخراج نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی زنان فرانسه معتقد است شاگردان او در دیدار برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی کار سختی خواهند داشت.
گوستاوو واگنین، ستاره خط هافبک تراکتور، در گفتگو با خبرنگار ما به حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.
ایلکای گوندوگان امروز وارد بارسلونا خواهد شد و قرار است دوشنبه در باشگاه رسما از او به عنوان بازیکن جدید باشگاه رونمایی شود.
شکیرا گفت وقتی پدرش در بیمارستان بستری بوده، پیکه به او خیانت کرده و پدرش را «بهترین دوست» خود خواند.
گاردین امروز توشت که پپ گواردیولا قطعا تا دو سال دیگر مربی سیتی خواهد ماند و سپس از این باشگاه می رود.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، ایالات متحده را در عرض شش ماه سروسامان خواهد داد. او در اظهاراتی در پاسخ به این سوال که چقدر زمان برای مقابله با بحران مرزی و پایین آوردن قیمت‌ها، تورم و نرخ جرم‌وجنایت در آمریکا نیاز دارد، گفت: شنیدم دی‌سانتیس (فرماندار فلوریدا) می‌گوید هشت سال. به هشت سال نیاز نیست. به چهار سال نیاز نیست. به شش ماه نیاز است. در عرض شش ماه می‌توان کار‌ها را انجام داد.
زمان برگزاری فینال جام حذفی را امیر قلعه‌نویی مشخص خواهد کرد.
از ژاوی بار دیگر در مورد بازگشت لیونل مسی سوال شد و او ترجیح داد در مورد آن حرف نزند و گفت که در زمان درستش صحبت خواهند کرد.
عثمان دمبله قطعا ال‌کلاسیکوی یکشنبه را از دست خواهد داد و زمان دقیق بازگشت او نامشخص است.
سرمربی تیم ملی زنان فرانسه می‌گوید با وجود حملات بی‌رحمانه‌ای که علیه او انجام شده حاضر به جدایی نیست و تا جام جهانی تابستان آینده به حضور روی نیمکت این تیم ادامه خواهد داد.
با ورود پیانو به ایران در سال ۱۲۸۱، عصمت الدوله جزو اولین زنان ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت. عصمت‌الدوله در آن زمان نمی‌دانست که در آینده او را اولین زن پیانیست ایران خواهند دانست و نامش در لیست اولین‌ها ثبت خواهد شد.
رابرت گیتس با اشاره به جنگ کنونی میان مسکو و کی‌یف گفت: فکر می‌کنم که ولادیمیر پوتین باور دارد که زمان به نفع او عمل می‌کند و حمایت‌ها از جانب آمریکا، اروپا و ... روزی تضعیف خواهند شد؛ و او اکنون کاری را انجام می‌دهد که ارتش‌های روسی همیشه انجام داده‌اند. به عبارتی، او تعداد زیادی از سرباز‌ها را با آموزش و تجهیزات ضعیف به خطوط مقدم اعزام می‌کند و به خیالش جمعیت زیاد، علتی برای پیروزی خواهد بود.
زمان معرفی رسمی کریستیانو رونالدو به هواداران باشگاه النصر اعلام شد. او فردا سه‌شنبه در ریاض رسما به عنوان بازیکن النصر معرفی خواهد شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
برخی کارشناسان می‌گویند نخست‌وزیر جدید انگلیس، سخت‌ترین شرایط اقتصادی و سیاسی را از زمان جنگ‌جهانی دوم تحویل گرفته که به شدت عملکرد او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
روز گذشته شهردار تهران باز‌هم در برابر این پرسش قرار گرفت که مخازن زباله چه زمانی به شهر بازمی‌گردند؟ او پاسخ داد: این جمع‌آوری موقت است و با توجه به اینکه این مخازن از سوی عناصری که دست به آشوب می‌زدند، برای راهبندان استفاده می‌شد، تمهید شد که در معابر اصلی در برخی نقاط شهر این مخازن موقت جمع‌آوری شود، ولی به‌صورت جدیدی قطعا در حوزه جمع‌آوری زباله‌ها از آن‌ها استفاده خواهد شد.
حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بیعت با امام زمان(عج): چیزی به نابودی رژیم صهیونیستی باقی نمانده است/ وقتی رژیم صهیونیستی نابود شود، در تمام منطقه آرامش ایجاد می شود/ یا صاحب الزمان(عج) ما پای قدم های تو اسرائیل را نابود خواهیم کرد.
کارشناس فوتبال با بیان این که ترکیب تیم ملی را در جام‌‍جهانی لژیونرها تشکیل خواهند داد گفت: کی‌روش زمان زیادی برای آماده‌سازی تیم ندارد و همین امر راه فرار را برای او بازخواهد گذاشت.
کی روش از زمان ورود به ایران ۲۴ بازیکن شاغل در لیگ برتر و ۱۶ لژیونر را در اردو قرار داد تا به این ترتیب ۴۰ بازیکن لیست او تاحدودی مشخص باشند و حالا باید دید سرمربی پرتغالی تیم‌ملی ۱۵ عضو جدید را هم در لیست قرار خواهد داد یا خیر؟
پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، حالا بسیاری از اشیای نمادین، نشانه‌ها و عنوان‌ها در بریتانیا باید عوض شوند. سکه‌ها، تمبرها و مدال‌ها، دیگر به نیمرخ برجسته ملکه مزین نخواهند بود، بلکه نقش پسر و وارث او، شاه چارلز سوم را بر خود خواهند داشت. پرچم و نشان خانوادگی جدیدی برای پادشاه جدید طراحی خواهد شد و البته که معروف‌ترین سرود ملی نیز کمی تغییر می‌کند.
چرا باید به نام دین در برابر مطالبه‌ای مانند رفتن به ورزشگاه مقابله شود و کار به جایی برسد که بگویند: «فشارهای فیفا به داد زنان ایران رسید!» مطالبه ای که به وقایع تلخی مانند دختر آبی هم انجامید و حالا او به یکی از نمادهای مطالبه رفتن زنان به استادیوم نیز تبدیل شده است و تا دنیا دنیا است، شعار دختر آبی در ورزشگاههای ایران طنین انداز خواهد شد.
پپ گواردیولا معتقد است که ارلینگ هالند با گذشت زمان بهتر و بهتر خواهد شد. او در مورد برناردو سیلوا هم گفت که نمی داند ماندنی است یا به بارسا خواهد رفت
از آمادگی جسمانی این فوروارد اروپایی خبری در دست نیست اما اگر او مراحل بدنسازی فصل را پشت سر گذاشته باشد، احتمالا در دومین بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان برای دقایقی به میدان خواهد رفت
موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه پرچمدار جدید در بازار جهانی است. این دستگاه که در بازار جهانی موتورولا اج ۳۰ اولترا و در بازار چین موتورولا اج X30 پرو نام دارد، قرار است در تاریخ ۲ آگوست در چین عرضه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ