فرشید اسماعیلی با امضای قراردادی دو ساله به عنوان یک بازیکن آزاد به جمع شاگردان مهدی رحمتی در تیم نساجی مازندران پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع اسبق استقلال به کادر فنی این تیم اضافه شد.
عضو هیئت‌مدیره نظام پزشکی گفت: تا قبل از سال ۹۰ چیزی به نام طب اسلامی در کشور نداشتیم. چند کتاب تحت‌عنوان طب‌الائمه، طب‌الرضا و طب‌الحدیث وجود داشت که بیشتر در حد توصیه بود؛ مثل اینکه پرخوری نکنید یا قبل از سیرشدن دست از خوردن غذا بکشید و... حدود یک دهه است که سروکله این افراد پیدا شده. به‌تدریج مشخص شد، ادعاهای‌شان نه‌تنها نفعی ندارد که منجر به آسیب به بیماران هم می‌شود.
سپهر حیدری با کنایه به هواداران استقلال در تردز آفتابی شد
به‌تازگی سروکله نوعی ماهی به نام کله‌ماری ملقب به هیولای فرانکشتاین که می‌تواند چند روز در خشکی زنده بماند در ایالت میزوری آمریکا پیدا شده است.
وریا غفوری در کلاس مربیگری فدراسیون فوتبال شرکت کرد.
اولین اتوبوس‌هایی که به تهران آمد درست ۶۴ سال پیش، رودمستر بود که در آن از انتها باز می‌شد و اتوبوس قرمز لیلاند معروف به اتوبوس دماغی و لیلاند آبی که دماغ نداشت.
مرتضی قریب، استاد علوم هوانوردی و مهندسی پزشکی «کالتک»، می‌گوید: «این حقیقت که [داوینچی]در اوایل ۱۵۰۰ با این مسئله سروکله می‌زده، نشان می‌دهد که او چقدر جلوتر از زمان خود بوده است.»
پرویز ثابتی در سال ۱۳۱۵ و در خانواده‌ای بهایی در بخش سنگسر سمنان متولد شد.
ستاره کشتى آزاد ایران تا چند روز دیگر در مسابقات بین المللى کرواسى روى تشک مى‌رود.
در دهه ۵۰ با سالم‌سازی آب در پهنه تهران، سروکله آب شیر فشاری با شکل و شمایل چدنی در برخی از محله‌ها پیدا شد. شیر فلکه‌های آب رایگان اغلب در محله‌های کم‌درآمد و در مسیر‌های پرتردد اهالی قرار داشت. محله‌های استادمعین، هاشمی، قنبرآباد، دستغیب، دامپزشکی و سایر محله‌ها هم جوار از این نعمت بی‌بهره نبودند. اهالی قدیمی محله روایتی خواندنی از چاه‌های نذری و شیرآب فشاری دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ