جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
جامعه روحانیت مبارز به دنبال دیدار رهبر انقلاب با جمعی از طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه، بیانیه‌ای صادر و بر لزوم گسترش کیفی و کمی تبلیغات دینی و تحقق دغدغه‌های رهبری تاکید کرد.
جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ با فضلا، طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه فرمودند: اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم.
جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اساتید، فضلا، طلاب و مدیران حوزه‌های علمیه سراسر کشور فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار و تجدید بیعت خواهند کرد.
سه فرنگی کار ایرانی به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در قرقیزستان راه یافتند.
بالی در دیدار فینال حریف قرقیزستانی را ۷ بر ۴ شکست داد و به مدال طلا دست پیدا کرد؛مهمدی در رده بندی کشتی گیر هندی را ۵ بر یک شکست داد و به مدال برنز رسید.
ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با شکست در دیدار رده بندی به عنوان پنجمی مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد. ایمن طلب هم در دیدار فینال به کشتی گیر میزبان باخت و نقره گرفت.
وزیر صمت در دیدار با وزیر صنایع زیمباوه گفت: در ذخایر طلا محدودیت داریم لذا زمینه مشارکت برای حضور شرکت‌های ایرانی در زیمباوه برای استخراج و تولید طلا فراهم است.
در تجمع مردمی محکومیت سیاست‌های ضددینی دولت فرانسه و اقدام موهن مجله شارلی ابدو، برخی از معترضان روی دیوار سفارت فرانسه نوشتند: خانه همجنسبازان
امروز و قبل از شروع دیدار بارسلونا و اسپانیول در نوکمپ، گاوی و روبرت لواندوفسکی از جوایز پسر طلایی و کفش طلا رونمایی کردند.
تاکتیک کرواسی در دو دیدار قبلی مرحله حذفی مقابل آرژانتین جواب نداد تا این تیم از رسیدن به فینال ناکام بماند.
در 5 وزن اول مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان، ایران شانس کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز خواهد داشت.
آلیسون بکر در دیدار حساس با سیتی به عنوان دروازه‌بان، فراتر از انتظار درخشید؛ او مقابل هالند کلین‌شیت کرد و تک گل بازی را هم ساخت.
منابع لبنانی از رایزنی طلال ارسلان رئیس حزب دموکراتیک لبنان با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خبر دادند.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
کاراته کاهای ایران در روز پایانی رقابتهای کاراته وان آذربایجان برای کسب ۵ مدال ۲ مدال طلا و سه برنز تلاش خواهند کرد.
در پایان دور مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان سه نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر راهی رده بندی شدند.
در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دو کشتی‌گیر فرنگی ایران راهی فینال شدند و دو کشتی‌گیر هم سر از رده‌بندی درآوردند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۹۷۰۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۹۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
فعال سیاسی اصلاح طلب ، از حال و هوای دیدارش با رئیس دولت اصلاحات را گزارش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ