پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای دومین سال متوالی برند محبوب مصرف‌کنندگان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جهش پرداخت الکترونیک سپهر در پنج مؤلفه شاپرک
معاون رفاه وزارت کار گفت: دولت علاوه بر شارژ ۸۰ هزار تومانی، مابه التفاوت نرخ تورم ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول خرید با کالابرگ الکترونیک بر اساس پایه قیمتی اردیبهشت را نیز پرداخت می کند.
معاون رفاه وزارت کار گفت: دولت علاوه بر شارژ ۸۰ هزار تومانی، مابه التفاوت نرخ تورم ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول خرید با کالابرگ الکترونیک بر اساس پایه قیمتی اردیبهشت را نیز پرداخت می کند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از روز شنبه ۱۴ مرداد تمام فرآیندهای امضا و پرداخت ثبت شرکت‌ها به صورت الکترونیک انجام می‌شود.‌
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مراجعات ثبت شرکت‌ها از طریق امضای الکترونیک و پرداخت الکترونیک از ماه گذشته کاهش ۷۰ درصدی داشته است.
سوالات متداول در زمینه خدمات بانکداری الکترونیک در قالب‌های انتقال وجه، خرید و پرداخت قبض منتشر شد.
با هدف توسعه محصولات الکترونیک و افزایش سطح مطلوبیت از خدمات پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) بانک رفاه کارگران، طرح "سهمینو" این بانک آغاز شد.
امروز چهارشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ عرضه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ‎با نماد پی‌پاد، اولین عرضه اولیه بورس در سال ۱۴۰۲ خواهد بود. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
امروز نخستین عرضه اولیه سال انجام شد که طی آن سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بورس تهران عرضه شد. در این عرضه اولیه به هر کد چند سهم پی پاد رسید؟
اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ‎با نماد پی‌پاد بعنوان اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۲ منتشر شده است. جزییات این عرضه اولیه و به همه آنچه درباره این نماد باید بدانید در این مطلب پرداخته ایم.
اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ‎با نماد پی‌پاد بعنوان اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۲ منتشر شد. میزان نقدینگی و جزییات این عرضه اولیه را در این مطلب می‌خوانیم.
غرفه بانک ایران زمین در پی برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، به‌ عنوان رتبه اول در بخش نمایشگاهی انتخاب شد.
در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از محصول جدید رسانه‌ای بانک ایران زمین، تحت عنوان وبلاگ «بانکست» رونمایی شد.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران پیشنهاد کرد؛ فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
قابلیت‌ها و دستاوردهای بانکداری الکترونیک بانک گردشگری از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک و خدمات TOBANK در غرفه بانک گردشگری در نمایشگاهی که در حاشیه نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت دایر شده است، به متقاضیان معرفی می شود.
با حمایت بانک ایران زمین نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع ارزش آفرینی دیجیتال، در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.
نهمین همایش بانکداری الکترونیک ونظام‌های پرداخت باعنوان «ارزش‌آفرینی دیجیتال» و باحضور صاحب نظران بانکی و اقتصادی طی روزهای ۱ و ۲ اسفند برگزار می‌شود.
سیل اخراج کارمندان غول های فناوری اکنون به شرکت پرداخت الکترونیک پی پل رسیده است. این شرکت تصمیم دارد حدود ۲ هزار کارمند را اخراج کند.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور توانست به عنوان ۵ شرکت برتر از نظر رشد سریع در بین صد شرکت دوم قرار بگیرد.
شرکت به‌پرداخت ملت در آذرماه سال جاری ضمن حفظ صدرنشینی خود به لحاظ میزان مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده، از نظر تعداد تراکنش‌ها نیز به جایگاه نخست PSP های کشور بازگشت.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در چندروز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می پردازیم.
مس رفسنجان به دلیل عدم پرداخت بدهی ها جواز بازی مقابل نیان الکترونیک را کسب نکرد.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در این مطلب به مشخصات و موضوع فعالیت این شرکت می پردازیم.
پس از حذف ارز ترجیحی و آغاز واریز یارانه‌های نقدی، زمزمه‌های ارائه کالابرگ الکترونیکی توسط دولت شنیده شد؛ دولت تصمیم گرفت در ماه‌های ابتدایی حذف ارز ترجیحی، یارانه نقدی را به ۹ دهک درآمدی اختصاص دهد و پس از چند ماه زیرساخت اعطای کالابرگ الکترونیک را فراهم آورد و جایگزین یارانه نقدی کند. با وجود اینکه تخصیص کالابرگ به مردم از سال ۹۷ مطرح شده و در جزء ۱ از بند «ص» تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ هم آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ