شکل زانوهای مسی باعث تعجب خیلی ها در فضای مجازی شده اما به نظر می رسد که دلیل مشخصی در مورد ظاهر متفاوت زانوهای فوق ستاره فوتبال جهان وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ به‌دنبال متحول کردن طراحی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس است. بنابراین در سری Galaxy S۲۴ خبری از طراحی لبه گرد نخواهد بود.
چراغ‌های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده‌اند. HS ۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است. نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. دستگیره‌های در و آینه‌های بغل سنتی هستند. نمای جانبی به ما می‌فهماند که با یک SUV نسبتا بزرگ و احتمالا سه ردیفه مواجه هستیم.
جنجالی‌ترین قسمت این خودرو، قسمت پشتی آن است. چراغ‌های عقب با همان گرافیک حرف H و در قالب یک مستطیل باریک، در فضای بسیار پایینی دیده می‌شوند. پایین بودن این چراغ‌ها توجه بسیاری از افراد را برانگیخته و سوال بسیاری از آن‌ها این است که دید این چراغ در خیابان‌ها به چه شکل خواهد بود.
استقلال و پیکان امروز طی یک بازی دوستانه در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفته اند.
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
هادی چوپان به شکل ویژه‌ای به حمایت از چهره شاخص بدنسازی ایران پرداخت.
شکل بینی بز دمشقی سبب شده که لقب بولداگ دنیای بز‌ها را به این حیوان بدهند. شاید به نظر بسیاری قیافه بز دمشقی عجیب و حتی ترسناک باشد، اما برای بسیاری معنای زیبایی است. یک بز دمشقی سال ۲۰۰۸ در یک رقابت در ریاض عنوان «زیباترین بز» را از آن خود کرد.
این چراغ که حین حفاری‌های اصلی سایت پیدا شد، احتمالاً مدت‌ها پس از ساخته شدن در قرن یکم پس از میلاد، به داخل یک گودال افتاده است. مقدار سرب موجود در بدنۀ برنزی این چراغ بسیار زیاد است و به همین دلیل این دست‌سازه نمایی نقره‌ای پیدا کرده است.
شکل چرخشی ورتو که نام خود را از کلمه لاتین “vertente” یا “چرخش” گرفته است، به گونه‌ای طراحی شده است که تا حد امکان هوا را به سطح دستگاه فشار می‌دهد، جایی که به داخل فیلتر‌ها مکیده شده و خارج می‌شود.
مهدی قایدی به شکل عجیبی برای همتیمی‌اش آرزوی سلامتی کرد.
میا یلین یک عکس پاییزی را در تیک تاک خود به اشتراک گذاشت که می‌توان آن را به دو شکل متفاوت دید و تفسیر کرد؛ به عنوان یک پرنده یا چند برگ. تصویری که در نگاه اول می‌بینید، می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند. در این ویدیو، میا توضیح می‌دهد که این خطای دید می‌تواند در مورد شخصیت شما چه چیزی را آشکار کند.
دانشمندان در چین به شکل تصادفی با فسیل یک عقرب دریایی نادر باستانی برخورد کردند. این کشف، این پتانسیل را دارد که نور جدیدی بر روی گروه پهن‌بال‌سانان منقرض شده بیاندازد.
ربات ماری شکل یا همان ربات کبری توسط مهندسانی از دانشگاه نورث ایسترن طرحی شده‌است. این ربات که برای مقابله با زمین‌های دشوار و دهانه‌ها در قطب جنوبی ماه طراحی شده است، دارای حرکتی ماری و پیچشی شکل است که آن را قادر می‌سازد تا برروی زمین‌های صاف یا سربالایی حرکت کند. ربات کبری قادر به تغییر حالت به صورت‌های غلتان با اتصال سر و دم و حالت پیکربندی است که به آن این امکان را می‌دهند تا راحت‌تر حرکت کند.
سرمربی آلومینیوم به شدت نسبت به نحوه گل خورده تیمش مقابل استقلال ناراحت بود.
تصور می‌شود که گربه‌ها نیز سه‌رنگ‌بین هستند، اما نه مانند انسان‌ها. بینایی گربه شبیه به انسان کوررنگ است. آن‌ها می‌توانند سایه‌های آبی و سبز را ببینند، اما قرمز و صورتی می‌توانند برای آن‌ها گیج‌کننده باشند.
جزئیات زیادی از مشخصات فنی این خودرو اعلام نشده است. احتمالا دو نوع پیشرانه با کد P ۷۲۰ و P ۸۵۰ برای این پروژه قابل سفارش باشد. این بدان معناست که منصوری AMG SL ۶۳ را به کمتر از ۷۲۰ و ۸۵۰ اسب بخار تنظیم کرده است.
گل‌های مردار که از نظر گیاه شناسی به عنوان طیف گسترده‌ای از گونه‌های مختلف طبقه بندی می‌شوند، می‌توانند بوی گوشت پوسیده یا پوسیدگی را تقلید کنند؛ بسته به گیاه، رایحه‌ای که از آن ساطع می‌شود، می‌تواند از تخم مرغ فاسد گرفته تا بوی مشخص انسانی مرگ متفاوت باشد. شکل ظاهری گل‌های مردار نیز متفاوت است، اما ظاهر آن‌ها حتی از بوی آن‌ها هم دلخراش‌تر است.
شکل و شمایل تهران جدید خیلی تغییر کرده است، اگر الان یک تهرانی که ۷۰ سال پیش فوت شده یا از این شهر خارج شده به آن برگردد، قطعا آن را نمی‌شناسد، به‌خصوص در برخی معابر تهران. این عکس برای سال ۱۳۳۵ است.
دانشمندان در خصوص شکل‌گیری، قدمت و ماندگاری حلقه‌های زحل نظر متفاوتی دارند؛ گروهی بر این باورند که حلقه‌های زحل ازلی هستند و بیش از چهار میلیارد سال پیش همراه با این سیاره شکل گرفته‌اند و زحل هرگز یک دنیای خسته‌کننده نبوده‌است. گروه دیگر بر این باورند که حلقه‌ها بسیار جوان‌تر هستند و در چند صد میلیون سال گذشته شکل گرفته‌اند. بر اساس این نظریه، حلقه‌ها به قدری جوان هستند که اگر دایناسور‌ها برنامه فضایی داشتند، زحل بدون حلقه را از طریق تلسکوپ‌های خود می‌دیدند.
مهدی قایدی با شکل و شمایلی جالب و زمستانی، در تمرین امروز تیمش حضور پیدا کرد.
دروازه‌بان مس رفسنجان با شکل و شمایل جدیدی مقابل گل‌گهر به زمین رفت
کاربران شبکه‌های اجتماعی به شکل و شمایل ستاره آرژانتینی واکنش نشان دادند.
بازیکنان سپاهان به گل دوم برابر صنعت نفت آبادان که پیروزی این تیم را مسجل کرد به شکل متفاوتی واکنش نشان دادند.
یحیی که همیشه با کلاه کپ در تمرین حضور می‌یافت، از زمان تراشیدن موها، این کلاه را کنار گذاشته و مدل جدید موهایش به این شکل در کانون توجهات قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ