سخنگوی سازمان نظام پزشکی کشور از نقض حکم پزشک محکوم به اعدام و معاودت این پرونده به مرجع رسیدگی کننده، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدمحمد خاتمى با اظهار شگفتى از بى تدبیرى مسؤلان اصلى نظام نسبت به مسائل اجتماعى، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه هاى سنگینى که جامعه پرداخته و لطماتى که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار مى رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتارها و رویکردها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدى داشته باشند.
جمهوری اسلامی مانند هر نظام سیاسی دیگری، خود را نمایندۀ اکثریت مردم و در نتیجه نظامی قانونی و مشروع می‌داند که اوامرش باید مطاع باشد. شاهد و قرینه‌ای که برای اثبات برخورداری نظام از حمایت اکثریت مردم معمولاً ارائه شده است، حضور بیش از نیمی از واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات مختلف بوده است.
موسوی لاری گفت: دزدی‌ها، اختلاس‌ها و دروغ‌ها اسلامیت نظام را نشانه رفته است و این عملکرد‌ها جمهوریت نظام را از بین می‌برد. این همان نکته‌ای است که آقای خاتمی به عنوان خودبراندازی از آن نام می‌برد.
با خروج حامد اسماعیلیون از آنچه مخالفان نظام شورای هبستگی نامگذاری کرده بودند، حالا اتوبوسِ وعده داده شده خراب شد و مسافران یکی یکی پیاده شدند.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اطلاعیه مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر ضرورت تعیین تکلیف درباره طرح شفافیت در اسرع وقت در راستای توجه به مطالبه افکار عمومی تاکید کرد.
سفارت روسیه در واشنگتن به واکنش رسانه‌هایی آمریکایی به تایید حکم بازداشت خبرنگار نشریه وال‌استریت‌ژورنال از سوی دیوان عالی مسکو، عکس‌العمل نشان داد.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اکنون که دولت برای تجارت یا سفر خارجی، به هر اندازه که مردم بخواهند ارز نیمایی در اختیارشان قرار می‌دهد، هرکس فراتر از نیاز برای سفر خارجی یا تجارت، تلاش کند که از طریق خرید دلار، مال‌اندوزی کند و به سود برسد، در مسیر کاهش ارزش پول ملی حرکت کرده است.
ناصر کنعانی نوشت: آنانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت ایران را می‌شناسند.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش درباره تاسیس «هنرستان‌های طب ایرانی»، گفت: اظهارنظر‌های این‌چنینی و تربیت نیرو‌هایی که بدون داشتن پشتوانه و زمینه علمی لازم از راه میان‌بر وارد حوزه خدمات سلامت شده و به خیل مداخله گران غیرمجاز در امر سلامت اضافه می‌شوند، به مشکلات حوزه پزشکی دامن می‌زند.
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران واکنش‌هایی به همراه خواهد داشت و به نوعی فضای روابط بین‌المللی تا حدود تحت تاثیر این کنش‌ها و واکنش‌ها قرار می‌گیرد اما مقصر بروز چنین رخدادهایی را باید پارلمان اروپا دانست که برای منافع عده‌ای خاص، استقلال خود را فدا می‌کند.
امام‌جمعه مشهد با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا در روز‌های اخیر اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخر‌ها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند، اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند.
سخنگوی سازمان نظام پزشکی کشور از نقض حکم پزشک محکوم به اعدام و معاودت این پرونده به مرجع رسیدگی کننده، خبر داد.
سخنگوی سازمان نظام پزشکی کشور از نقض حکم پزشک محکوم به اعدام و معاودت این پرونده به مرجع رسیدگی کننده، خبر داد.
نماینده گرمسار در واکنش به خبر انحلال گشت ارشاد می‌گوید: چیزی که من خبر دارم این است که گشت ارشاد جمع نشده، شاید تاکتیکش عوض شده است و نیاز باشد با تدبیر و هنر دیگر، کار پیگیری شود.
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در واکنش به دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی و همراهان وی در حاشیه مجمع صلح پاریس، گفت: این اقدام دخالت قطعی در امور ایران است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به بحران شدید در نظام انتخاباتی آمریکا، گفت که مشکلات این ساختار انتخاباتی حتی با چشم غیرمسلح هم مشهود است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اسید‌های چرب ضروری که بدن قادر به ساخت آن‌ها نیست نام برد، (اسید چرب امگا ۳ و امگا ۶) و گفت: امگا ۶ واکنش التهابی را در بدن افزایش می‌دهد، تناسب صحیح امگا ۳ نسبت به امگا۶ در بدن، به کاهش التهاب کمک می‌کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: دشمنان عنود ملت ایران با این‌گونه اقدامات نشان می‌دهند که به هیچ‌یک از موازین انسانی پایبندی ندارند و خصومتشان با مردم شریف و مؤمن کشور حدّ و مرزی نمی‌شناسد.
کشور نمی‌تواند این موضوع را در حالی که باطن این حوادث، درگیری میان مردم و قربانی شدن عده‌ای است، رها کند. چرا که رها کردن آن می‌تواند به تکرار جرم و حوادث منجر شود. نظام نمی‌تواند نسبت به کسانی که زمینه‌ساز درگیری هستند و باعث ریخته شدن خون افراد بی‌گناه می‌شوند، سکوت کند.
نمایندگان مجمع و روسای نظام پزشکی‌های کشور به فوت «مهسا امینی» واکنش نشان دادند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با استانداردهای دوگانه مسئولان دولت کنونی به مدارا گفت: رفتارهای دوگانه موجب نفاق است و آثار منفی گسترده ای در جامعه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ معتقد است که نظام بانکی و صدور کارت‌های بانکی باید به سمت‌وسویی برود که در نهایت هرفردی بتواند با کارت ملی خود به عنوان کارت بانکی خرید کند. این در حالی است که معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی می‌گوید تقریباً نمونه‌ای در سطح دنیا از تجمیع کارت‌های بانکی با این قبیل کارت‌ها وجود ندارد.
علی مطهری نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است
هنوز مشخص نیست که مدیران این بانک باز هم تسهیلات را در قالب ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند یا خیر. اما به نظر می‌رسد که مبلغ وام قرض الحسنه به علت محدودیت اعتبار کمتر از میزان وام مرابحه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ